فروش سیب درختی ارومیه

سیب ارومیه از انواع سیب درختی ایران بوده که از آن در صادرات به کشورهایی همچون روسیه، کویت و پاکستان استفاده می شود. در خرید و فروش سیب درختی ارومیه برای صادرات به کشورهای مذکور می بایست چندین نکته را مورد توجه قرار داد.

سیب درختی همانقدر که میوه ایست با حاشیه سود بالا برای تجار، عدم شناخت و آشنایی کافی با این میوه می تواند به همین میزان، سرمایه تاجر یا شرکت صادرکننده میوه را تهدید نماید.

در ادامه نکاتی را مطرح می کنیم که به خریداران سیب، خصوصا سیب درختی ارومیه کمک می کند تا با شناخت نسبی بتوانند خرید مطمئنی را تجربه کنند.

فروش سیب درختی ارومیه

سایز یا وزن سیب ارومیه

در خرید و فروش سیب درختی ارومیه، اطلاع دقیق از وزنی که مشتری در سفارش خود قید نموده، اهمیت بالایی دارد. در بین سفارشاتی که در زمینه تامین سیب ارومیه برای صادرات داشته ایم، پس از اینکه سفارش را به مشتری تحویل داده ایم تا به کشور مورد نظرش صادر کند، پس از اینکه بار به مقصد رسیده، مطلع شده ایم که عدم هماهنگی وزن با سفارش تاجر خارجی، موجبات نارضایتی ایشان را فراهم آورده.

در بعضی موارد، متاسفانه عدم بررسی دقیق جزئیات سفارش توسط شرکت صادر کننده، اعتبار ایشان را خدشه دار می کند تا جایی که تاجر خارجی، تمایلی به ادامه همکاری از خود نشان نمی دهد. از دست دادن فرصت ها، خود به تنهایی می تواند آسیب بزرگی به چرخه مالی صادر کننده وارد آورد.

اصولا سیب، در سایز یا اوزان :

  • ۸۰ تا ۱۲۰ گرم
  • ۱۲۰ تا ۱۸۰ گرم
  • ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم
  • ۲۵۰ گرم به بالا

در بازار صادراتی خرید و فروش می شود. به ندرت خریدار خارجی، جزئیاتی از این موارد در اختیار تامین کننده داخلی قرار نمی دهد. پس توجه به این نکته، اهمیت بسیار زیادی داشته که تجار و شرکت های صادرات محصولات کشاورزی می بایست در دستور کار خود قرار دهند.

رنگ سیب درختی ارومیه

پس از سایز و وزن، رنگ، عامل مهم دیگری در خرید و فروش سیب درختی ارومیه محسوب می شود. همانگونه که می دانید سیب ارومیه در رنگ زرد و قرمز موجود می باشد. اما نکته حائز اهمیت، گونه این میوه است.

در هر دو رنگ، گونه های متفاوتی از این میوه وجود دارد. معروفترین گونه سیب درختی قرمز، Red Delicious و گونه زرد، Golden Delicious می باشد. دقت نمایید که تجار خارجی در برخی موارد تنها به گونه میوه اشاره می کنند نه به رنگ آن. نمونه دیگری از سیب درختی که به گونه گالا Gala شهرت دارد نیز در بازار موجود است.

شناخت گونه های مختلف سیب درختی خصوصا در مباحث صادرات این محصول نکته حائز اهمیت دیگری است که عدم توجه به آن تا جایی نگران کننده است که در برخی موارد باعث متحمل شدن خسارت 5000 یورویی توسط صادر کننده و بازگشت میوه ایشان به ایران خواهد شد.

قیمت سیب

شناخت کافی نسبت به میدان و بازار میوه تره بار کشور مقصد نیز نکته مهم دیگری است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. اطلاع از قیمت فروش سیب در بازار هدف تا حد زیادی می تواند در حفظ مشتری خارجی کمک کند.

این اطلاع باعث می شود تا در صورتی که قیمت سیب ارومیه با بازار هدف همخوانی ندارد، تاجر ایرانی سرعت عمل کافی در جایگزین نمودن سیب منطقه ای دیگر از کشورمان ایران که از نظر قیمتی با بازار میوه تره بار مقصد همخوانی دارد را در اختیار خریدار خارجی خود قرار دهد.

دانستن قیمت روز در خرید و فروش سیب درختی ارومیه، جزو الزامات حضور در بازار صادراتی این محصول چه در داخل و چه در خارج از کشورمان می باشد که تجار عزیز می بایست همیشه به روز ترین قیمت را در اختیار داشته باشند.

بسته بندی مناسب برای صادرات

فرقی ندارد که سیب درختی را از کدام منطقه ایران خریداری می کنید. خواه از ارومیه باشد، خواه اصفهان (سمیرم-پادنا)، مراغه و میانه، اشنویه یا دماوند. در همه موارد بسته بندی نقش تعیین کننده در تداوم حضور در بازار بشدت رقابتی میوه تره بار کشورهای همسایه ایران بخصوص کشور روسیه ایفا می کند.

عزیزانی که در زمینه خرید و فروش سیب درختی ارومیه برای صادرات به کشور روسیه فعالیت می کنند، بخوبی از حضور پررنگ کشورهایی مثل اسپانیا و هلند در بازار میوه مسکو واقع در فودسیتی، اطلاع دارند و قطعا نحوه بسته بندی های این کشورها را از نزدیک مشاهده نموده اند.

در صادرات سیب یا کلا هر نوع محصول کشاورزی صادراتی دیگر، بسته بندی و کیفیت کارتن یا سبدها، همچنین طراحی آنها نکته کلیدی و مهمی است که تجار عزیز می بایست توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

انتخاب تامین کننده و نقش آن در موفقیت

ما هم موافقیم. چنانچه تاجر، خود شخصا باغ به باغ، سردخانه به سردخانه، شهر به شهر به دنبال یافتن بهترین سیب ایران که مناسب برای صادرات به کشورهای مهمی همچون روسیه است، بگردد ممکن است بتواند محصولی مناسب یافته و سود بیشتری را کسب نماید.

اما نکته کلیدی که باید مورد توجه قرار بگیرید این است که با وجود شرکت هایی که از نظر کاربری شبیه به شرکت سبزینو هستند، کمک بزرگی است که پشت سر تاجر وجود دارد.

سبزینو بعنوان تامین کننده محصولات کشاورزی صادراتی، میانبری را در اختیار تجار و شرکت های صادر کننده محصولات کشاورزی ایران خصوصا سیب ارومیه قرار می دهد که علاوه بر صرفه جویی در زمان تامین، قیمت مناسب و کیفیت را برای این عزیزان به ارمغان می آورد.

به این نکته دقت داشته باشید که در صورت همکاری با این شرکت، لزومی به پرداخت هزینه های مازاد (هزینه های واسطه گری) نمی باشد. چرا که ما مستقیما با باغداران ارومیه در ارتباط هستیم و سیب این عزیزان را در سردخانه های موجود در استان های آذربایجان غربی و شرقی، نگهداری می نماییم و در زمان هایی که بازار داخل از وجود این میوه تامین باشد و همچنین دولت محترم، ممنوعیتی برای صادرات سیب در نظر نگرفته باشد، این حجم از سیب را روانه بازار صادراتی می نماییم.

فروش سیب درختی ارومیه

برای خرید و فروش سیب درختی ارومیه می توانید همه روزه در ساعات اداری شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، با بخش فروش این شرکت تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت روز سیب در بازار صادراتی، جزئیات سفارش خود را در اختیار این واحد قرار دهید.

همچنین خانم مهندس نوروزی از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم پاسخگوی عزیزانی که در زمینه خرید و فروش سیب ارومیه نیاز به مشورت تخصصی دارند، می باشند.

خرید، فروش و صادرات » 09131009342 » خانم مهندس زهره نوروزی