بهترین سیب ایران

در ایران مناطق کوهستانی زیادی وجود دارد که اکثرا سردسیر بوده و از نظر آب و هوایی، مناسب برای تولید و پرورش سیب. سوالی که در ذهن خیلی ها ایجاد می شود این است که بهترین سیب ایران متعلق به کدام منطقه است؟

در استان اصفهان و در دامنه های دنا، شهر سمیرم و منطقه پادنا. در استان تهران در دامنه های دماوند، در آذربایجان شرقی، در دامنه های بزقوش میانه. مراغه در دامنه های سهند و سبلان. اشنویه در آذربایجان غربی همگی با دارا بودن شرایط آب و هوایی سردسیر و کوهستانی، تولید کننده سیب درختی در ایران به شمار می روند.

خرید، فروش و صادرات بهترین سیب ایران

کدامیک بهترین سیب ایران را تولید می کنند؟

در همه مناطق مذکور، سیب درختی با بالاترین کیفیت تولید، بخش اعظم آن روانه بازار میوه تره بار داخل ایران و بخشی دیگر پس از سورت و بسته بندی برای صادرات به کشورهای مختلف، در اختیار شرکت های بازرگانی و تجار قرار می گیرد.

ارومیه به دلیل اینکه بزرگترین تولید کننده سیب در ایران به شمار می رود، در بین تجار نیز سیب درختی ارومیه نام آشنا تر از سایر مناطق بوده و مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف. که حجم صادرات سیب به پاکستان حجم زیادی از این محصول را شامل می شود. اما در کل و جدای از برند منطقه ای، هر نوع صادراتی این محصول قابلیت صادرات دارد.

در فروش سیب درختی صادراتی، رنگ میوه را خریدار، با توجه به سفارش دریافتی از مشتری خود تعیین می کند (سیب قرمز یا زرد). بخش فروش سبزینو، فروش سیب قرمز و زرد مناطق مختلف را بسته به نیاز مشتری انجام می دهد.

در اصل در بحث صادرات نمی توان گفت که کدام نوع محصول بهترین سیب ایران است. مهم کیفیت محصول و رضایت مصرف کنندگان در بازار هدف است که علاوه بر پاکستان می تواند کشورهایی مانند عراق و امارات و عمان و مخصوصا روسیه باشد. که در نهایت رضایت بازار و مصرف کننده نهایی باعث استمرار در خرید و واردات سیب ایران شود.

همانگونه که می دانید، سبزینو بعنوان خریدار محصولات کشاورزی برای صادرات، دقت، تخصص و تجربه خود را در هنگام خرید محصولات باغداران به کار می گیرد تا بهترین نوع میوه را از ایشان خریداری کند. زمانی که تولید کننده، آمادگی خود برای تامین این میوه را به تیم تامین سبزینو اعلام می کند، ما یک کارشناس متخصص سیب درختی را به محل اعلامی ارسال می کنیم و زمانی که کارشناس، محصول را از نظر کیفیت تائید نماید، در قالب یک قرارداد، به صورت تضمینی سیب تولیدی باغدار را خریداری می کنیم. که این فرآیند منجر به رضایت مشتریان ما شده است. چرا که محصولی با کیفیت صادراتی را خریداری می کند.

خرید و فروش بهترین سیب ایران

ما آمادگی تامین بهترین سیب ایران و فروش عمده آن برای اهداف صادراتی را داریم. سبزینو دو دسته مشتری دارد. دسته اول مشتریان بدون واسطه هستند. این عزیزان تاجر ایرانی یا غیر ایرانی مقیم خارج از کشور بوده و سیب مورد نیاز خود را از طریق شرکت سبزینو تامین می کنند.

دسته دوم عزیزانی هستند که به اشکال مختلف بعنوان بروکر یا واسطه در چرخه تامین سیب، بین ما و بازار مصرف نهایی قرار دارند. شرکت های مدیریت صادرات یا Export Management Company ، تجار ایرانی که در قالب شرکت های بازرگانی در حال بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی هستند و افرادی که بواسطه ارتباطات خود در کشورهای مختلف، شناخت خوبی از بازار میوه این کشورها دارند همگی جزو دسته دوم از مشتریان شرکت سبزینو به شمار می آیند.

قیمت ارائه شده به هر دو گروه از مشتریان عزیز ما، یکسان بوده و همچنین از نظر کیفیت نیز بهترین سیب ایران که مناسب برای صادرات است را در اختیار این عزیزان قرار می دهیم.

چنانچه شما سفارش تامین سیب درختی صادراتی ایران را دارید، می توانید برای خرید و فروش این میوه، همه روزه در ساعات ادارای شرکت که از 8 صبح الی 17 می باشد و در روزهای پنجشنبه از 8 صبح الی 13، با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و سفارش خود را به این واحد اعلام نموده تا ضمن اطلاع از قیمت امروز سیب درختی، از اولین تاریخ تحویل با توجه به ترافیک انبار سبزینو مطلع شوید.

مشاوره خرید بهترین سیب ایران

در صورتی که قبل از خرید سیب، نیاز به مشورت دارید، می توانید در ساعات مذکور از طریق شماره 09131009342، بصورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید. ما دلسوزانه بهترین مشاوره را به شما ارائه می دهیم.

توجه داشته باشید که از ارائه مشاوره در حوزه خرید و فروش سیب در بازار میوه تره بار داخلی معذوریم و تنها در زمینه صادرات این محصول، مشاوره ارائه می شود.