قیمت سیر صادراتی

در اکثر استعلام هایی که مشتریان در زمینه قیمت سیر صادراتی انجام می دهند، نرخ روز سیر تازه را مدنظر دارند. زمان برداشت سیر در ایران، بسته به منطقه زیر کشت از اوایل اردیبهشت تا اوایل تابستان می باشد.

قیمت سیر صادراتی

[product_table id=”1922″]

در این بازه زمانی تقاضا برای صادرات سیر به کشورهایی مثل روسیه، عراق، کویت، قطر و ترکیه افزایش یافته و تبع آن تماس ها برای استعلام قیمت روز این محصول با واحد فروش سبزینو نیز به طور چشم گیری افزایش می یابد.

برای مثال در منطقه دشت مغان استان اردبیل، زمان برداشت سیر تازه از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود. وجود تنوع در مناطق زیر کشت سیر، باعث می شود تا به مدت سه تا چهار ماه، تامین این سبزی، با قدرت بالایی انجام شود.

نکته قابل توجه در قیمت سیر صادراتی ، تفاوت قیمتی است که منطقه به منطقه مشاهده می کنیم که البته این تفاوت نرخ چشمگیر نبوده و تاثیر اندکی را بر قیمت تمام شده این محصول برای تحویل درب انبار می گذارد.

به دلیل اینکه سیر پس از برداشت عمر کوتاهی دارد، می بایست به سرعت آن را به بازارهای فرامرزی صادر نمود. این بدان معنی است که تولید کنندگان سیر کمتر از یکماه فرصت فروش محصول خود را دارند و به همین دلیل کمتر شاهد نوسانات در قیمت سیر صادراتی هستیم.

همانگونه که می دانید، در بازار محصولات کشاورزی صادراتی، نرخ ارز عامل کلیدی تعیین قیمت می باشد. در برخی روزها که نرخ دلار دچار چند نوسان می شود، مانع از ثبات در قیمت این محصولات می شود. از این رو بعضا نمی توان قیمت به روز سیر را روی سایت به روز نمود.

در چنین مواقعی پیشنهاد می کنیم از طریق شماره های درج شده درون سایت، با بخش فروش شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو تماس گرفته و ضمن اطلاع از موجودی انبار و تاریخ تحویل سفارش، قیمت سیر صادراتی را نیز استعلام کنید.

استعلام قیمت سیر صادراتی به صورت مستقیم

شما می توانید جهت استعلام قیمت روز سیر با کیفیت صادراتی همه روزه در ساعات اداری بازرگانی سبزینو و از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید.

همچنین می توانید در ساعات غیر کاری سبزینو، از طریق واتسپ با شماره 09131009342 در ارتباط باشید.

3 نظر برای “قیمت سیر صادراتی”

  1. باسلام.من‌18تن‌سیرصادراتی‌میخوام‌لطفا‌هرکسی‌موجودداره هم‌قیمت‌وبگه‌هم‌اینکه‌ازکجابایدبارگیری‌کنم‌باسپاس.حمیدی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *