فروش سیب قرمز

دناکوه در سمیرم میوه ای دارد به نام طلای سرخ. وقتی صحبت از فروش سیب قرمز می شود، اشخاصی که با منطقه دناکوه سمیرم آشنایی دارند، ناخودآگاه به یاد میوه این منطقه می افتند. در صورتی که علاوه بر سمیرم، دماوند و ارومیه، میانه و مراغه نیز تولید کننده طلای سرخ هستند.

بهترین نوع سیب قرمز، بدست آمده از باغات در مناطق کوهستانی ایران می باشد و اگر به منطقه جغرافیایی که مناطق سیب خیز در آن واقع شده، توجه کنید، در می یابید که همگی در ارتفاعات سردسیر کشورمان واقع شده اند. دلیل ماندگاری طولانی و بدون افت کیفیت این میوه در سردخانه نیز، به این دلیل است که سیب میوه ایست سردسیر و در شرایط سردخانه می توان این میوه را به مدت طولانی و در دمای نزدیک به صفر درجه نگه داری نمود.

جهت خرید، فروش، صادرات و استعلام قیمت سیب قرمز صادراتی با شماره 09131009342 (خانم مهندس نوروزی) تماس بگیرید

خرید، صادرات و فروش سیب قرمز صادراتی

نکته قابل توجه و نقطه مشترک همگی این مناطق این است که همگی علاوه بر تامین بازار داخلی، بخشی از تولیدات سیب قرمز صادراتی خود را در اختیار تجار میوه و صادرکنندگان سیب درختی قرار می دهند.

در خرید و فروش سیب قرمز صادراتی، وزن سیب نقش مهمی را ایفا می کند. در صورتی که تاکنون صادرات این میوه به کشورهای مختلف را انجام داده باشید، به خوبی می دانید که هر کشور بسته به نیاز بازار خود، وزن خاصی از این محصول را از ایران وارد می کند. این میوه معمولا در سبد بسته بندی می شود اما برخی از کشورها درخواست قرار دادن سیب در کارتن را دارند.

برای مثال در فروش سیب قرمز برای صادرات به هندوستان، وزن 180 تا 250 گرمی این میوه سرخ رنگ مورد تقاضاست که عموما بصورت چیدمان 4 ردیفه در سبد، محصول آماده صادرات به هند می شود. این مورد برای کشورهای مختلف، متفاوت است و مثلا برای کشور روسیه چیدمان درون کارتن مخصوص سیب درختی قرمز صادراتی صورت می گیرد.

پاکستان، روسیه، افغانستان و هند از خریداران سیب صادراتی و قرمز رنگ ایران هستند که دپارتمان صادرات سبزینو، در صورتی که مشتری، خرید خود را با واحد فروش این شرکت قطعی نموده باشد و درخواست صادرات این محصول را مطرح نماید، محصول خریداری شده ایشان را به کشور مقصد صادر و به مشتری نهایی تحویل می دهد.

توجه داشته باشید که شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، به درخواست صادرات توسط مشتریانی که فروش سیب قرمز را از منابع دیگری انجام داده باشند، پاسخگو نمی باشد و خدمات صادرات را فقط به مشتریانی که خرید خود را از این شرکت انجام داده اند، ارائه می کند.

تیم تامین سبزینو سالیانه حجم مشخصی از تولیدات سیب درختی باغداران ارومیه، مراغه، میانه، دماوند و سمیرم را به صورت تضمینی خریداری کرده، بخشی از آن را مستقیما و بدون واسطه به مشتریان خود در کشورهای همسایه ایران و کشورهایی مانند هند و روسیه می فروشد و بخشی دیگر را در اختیار شرکت های بازرگانی محصولات کشاورزی ایران، شرکت های مدیریت صادرات (EMC) و تجاری که به صورت مستقل با بازار میوه تره بار کشورهای مذکور در ارتباط هستند، قرار می دهد.

چنانچه شما باغ دار یا تامین کننده سیب قرمز صادراتی هستید و تمایل دارید تا محصولات شما توسط تیم تامین سبزینو به صورت تضمینی خریداری شود، با شرکت تماس بگیرید و در این خصوص صحبت نمایید. ما یک کارشناس متخصص را به باغ یا سردخانه محل نگه داری میوه شما ارسال می کنیم و چنانچه محصول شما مورد تایید کارشناس قرار بگیرد، پس از عقد قرارداد، سبزینو بعنوان خریدار سیب، محصول شما را خریداری می کند.

شرکت سبزینو علاوه بر این میوه، فلفل دلمه رنگی، بادمجان صادراتی، گل کلم و سایر صیفی جات را نیز بصورت تخصصی و برای اهداف صادراتی تامین و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

جهت خرید سیب سرخ صادراتی، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و 5 شنبه ها 8 صبح الی 13، از طریق شماره های موجود در سایت، با بخش فروش سبزینو تماس و ضمن استعلام قیمت امروز سفارش خود را به این واحد اعلام کنید.

همچنین در صورتیکه در زمینه خرید و فروش سیب نیاز به مشاوره دارید، خانم مهندس نوروزی به صورت مستقیم با شماره گیری شماره همراه 09131009342 پاسخگوی شما می باشند. توجه داشته باشید که حوزه فعالیت شرکت فقط در زمینه صادرات و بازار میوه تره بار فرامرزی بوده و از ارائه مشاوره در حوزه داخلی معذوریم.