سیب درختی ارومیه

ارومیه بعنوان قطب تولید و پرورش سیب درختی، بزرگترین تولید کننده این میوه در ایران می باشد. تاجران صادر کننده این میوه پر طرفدار، سیب درختی ارومیه را به عنوان اولین گزینه برای صادرات انتخاب می کنند.

استان آذربایجان غربی، با ارائه سیب درختی ارومیه در بازار میوه و تره بار ایران، علاوه بر تامین بخش عظیمی از نیاز بازار میوه داخل ایران، نقش بسزایی در تامین سیب صادراتی نیز ایفا می کند.

سیب درختی ارومیه , خرید و فروش سیب درختی , صادرات سیب درختی

در سال 96 بیش از 1 میلیون و دویست هزار تن سیب درختی ارومیه روانه بازار میوه و تره بار و بخشی از آن نیز توسط صادرکنندگان محصولات کشاورزی ایران، وارد بازارهای میوه و تره بار فرامرزی ایران شد.

خرید سیب درختی ارومیه

تیم تامین سبزینو با عقد قرارداد سالیانه با تولید کنندگان سیب در آذربایجان غربی، به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان سیب درختی برای مقاصد صادراتی تبدیل شده و سالانه حجم قابل قبولی از سیب درختی ارومیه را در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد.

در صورتی که شما قصد خرید سیب را دارید، می توانید با تکیه بر توان تیم تامین سبزینو، سفارش خرید خود را به واحد فروش این شرکت که یکی از شرکت های صادرات محصولات کشاورزی ایران به شمار می رود، ارسال کنید.

قیمت سیب درختی ارومیه

کارشناسان فروش در سبزینو، روزانه لیست قیمت محصولات کشاورزی صادراتی ایران را در سایت منتشر و به روز رسانی می کنند. یکی از محصولاتی که در دسته میوه جات قیمت سیب درختی در سایت موجود می باشد، سیب درختی است.

لطفا توجه داشته باشید که قیمت معتبر، قیمتی است که بصورت تلفنی و از طریق واحد فروش سبزینو استعلام نموده اید. چرا که قیمت محصولات کشاورزی ممکن است در طول یک روز، چندین بار دستخوش تغییرات شود که سیب درختی ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

صادرات سیب درختی

دپارتمان صادرات سبزینو، در صورت درخواست مشتری مبنی بر صادرات محصولی که از این شرکت خریداری نموده، کلیه مراحل صادرات سیب درختی را از تامین و بسته بندی تا چیدمان روی پالت، اجاره کانتینر مناسب برای حمل این میوه، انجام امور گمرکی و نهایتا تحویل سفارشی که به مشتری خود فروخته را به عهده می گیرد.