صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

فود سیتی مسکو در روسیه، یکی از بازارهای مناسب برای صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان است. همانگونه که می دانید، گلخانه های استان اصفهان، با کیفیت ترین فلفل دلمه رنگی ایران را تولید می کنند.

صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

سبزینو بعنوان یکی از بزرگترین خریداران محصول گلخانه های اصفهان برای صادرات، بعنوان تامین کننده ای مطمئن در کنار صادر کنندگان محصولات کشاورزی ایران از تامین تا صادرات، ایستاده و با آگاهی از دغدغه های این عزیزان، تا جایی که امکان دارد، ریسک تجارت آنها را کاهش می دهد.

دپارتمان صادرات سبزینو، پس از اینکه مشتری فلفل مورد نیاز خود را خریداری نمود، و چنانچه درخواست خود مبنی بر صادرات سفارش خود را به واحد فروش اعلام کرده باشد، صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان این مشتری را به عهده می گیرد.

زمانی که شما برای خرید فلفل دلمه با واحد فروش سبزینو تماس می گیرید، با توجه به ترافیک انبار اصفهان، یک تاریخ تحویل به شما اعلام می شود. در 99% سفارشات، تحویل بار در موعد مقرر صورت می گیرد. روال کار به اینصورت است که فلفل دلمه هایی که از گلخانه های اصفهان وارد انبار می شوند، بر اساس سایز سورت شده و در صورت نیاز برچسب یا لیبل روی محصولات خورده و داخل کارتن های بسته بندی قرار می گیرند. سپس بسته ها روی پالت چیده شده و توسط 4 نبشی، در جای خود ثابت می شوند و سه ردیف تسمه به صورت افقی دور تا دور کارتن ها کشیده می شود.

پالت ها درون کانتینر گذاشته می شود و سفارش مشتری آماده خروج از انبار اصفهان می شود. در این مرحله با توجه به درخواست مشتری و در صورت نیاز به صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان توسط دپارتمان صادرات سبزینو، محموله به یکی از مرزهای ایران ارسال و پس از انجام تشریفات گمرکی توسط ترخیص کار سبزینو، بار وارد کشور مقصد می شود.

خرید فلفل دلمه صادراتی

چنانچه قصد صادرات فلفل دلمه ای رنگی اصفهان به کشورهای سوریه، قطر، عمان، کویت، عراق و … را دارید اما هنوز موفق به تامین سفارش خود نشده اید، می توانید برای خرید فلفل دلمه صادراتی با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و سفارش خود را به این واحد اعلام کنید.

شماره های تماس با واحد فروش سبزینو از قسمت تماس با ما در منوی اصلی سایت در دسترس شماست.

دقت داشته باشید حتما قبل از واریز وجه، قیمت امروز فلفل دلمه صادراتی را استعلام کنید. قیمت ها با تایید است. یعنی زمانی که استعلام قیمت کرذید، می بایست برای نهایی کردن سفارش خود، حداکثر ظرف مدت بیست دقیقه، 40% از مبلغ کل خرید خود را به حساب سبزینو واریز نمایید.

مشاوره خرید

در صورتی که در زمینه خرید فلفل دلمه ای صادارتی نیاز به مشاوره دارید، می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13 به صورت مستقیم از طریق شماره 09131009342 با خانم نوروزی تماس گرفته و در زمینه خرید و صادرات فلفل دلمه اصفهان از ایشان مشاوره دریافت کنید.

لطفا به به یاد داشته باشید که مشاوره تنها به عزیزانی که قصد صادرات این محصول را دارند، ارائه می شود و از پاسخ به تماس های متفرقه و مربوط به خرید و فروش فلفل دلمه در بازار میوه تره بار داخلی ایران معذوریم.