صادرات سیب درختی

یکی از پتانسیل های موجود در بازار محصولات کشاورزی صادراتی ایران، صادرات سیب درختی به بازارها و میادین میوه تره بار کشورهای همسایه ایران و کشورهایی که از نظر مسافت، نزدیک به ایران هستند، می باشد.

در سایت سبزینو تا کنون به چند منطقه و قطب سیب درختی ایران اشاره شده. سیب ارومیه، سیب درختی مراغه، میانه، سمیرم و دماوند، همگی از نوع سیب صادراتی ایران هستند.

صادرات سیب درختی
سیب درختی صادراتی

یکی از چالش های صادرات سیب درختی ایران، تامین حجم مورد نیاز از سیب با کیفیت صادراتی است. شما بعنوان خریدار، ممکن است تخصصی در شناخت این محصول نداشته باشید. اینکه سیب، تولید شده در کدام منطقه ایران است؟ آیا واقعا کیفیت سیب صادراتی است؟ آیا قیمت اعلام شده، با قیمت بازار میوه تره بار هدف شما همخوانی دارد؟ و سوال های دیگری که هر کدام خود یک چالش در مسیر صادرات محصولات کشاورزی ایران است.

کدام کشورها سیب ایران را وارد می کنند؟

بیشتر کشورهای همسایه، مشتری سیب صادراتی ایران هستند. اما کشورهای روسیه، عراق و پاکستان حجم معامله بیشتری نسبت به سایر کشورهای منطقه داشته و میادین میوه تره بار بزرگ این کشورها بازار مناسبی است برای فروش سیب صادراتی ایران.

غرفه داران فود سیتی روسیه، که یک بازار دائم میوه و تره بار در شهر مسکو است، یکی از عمده مشتریان محصولات کشاورزی کشورمان از جمله سیب ایران هستند.

افغانستان، عمان، ترکیه، امارات، قطر، کویت، گرجستان، ارمنستان و قزاقستان از کشورهای وارد کننده سیب ایران به شمار می روند.

صادرات سیب درختی ایران

دپارتمان صادرات محصولات کشاورزی سبزینو با همکاری تیم تامین و واحد فروش این مجموعه، بصورت یک تیم تخصصی در این زمینه و با عقد قرارداد بعنوان خریدار سیب درختی باغ داران و تولید کنندگان این محصول، به صورت تضمینی میوه های این عزیزان که قابلیت صادرات به بازارهای میوه تره بار فرامرزی دارند را، خریداری و در اختیار تجار ایرانی و غیر ایرانی و شرکت های مدیریت صادرات (EMC) قرار می دهد.

از حسن های همکاری با مجموعه تخصصی سبزینو، می توان به رضایت تاجر غیر ایرانی و تداوم همکاری ایشان با شما اشاره کرد. چرا که ما دانه به دانه سیب های خریداری شده شما را بررسی و در داخل سبد بسته بندی قرار می دهیم.

این امر باعث شده تا مشتریان ما، بدون درخواست حضور در انبار و مشاهده سورتینگ و بسته بندی و همچنین کیفیت سیب خریداری شده، به مجموعه سبزینو اعتماد کنند و با خیالی آسوده، سبزینو را امین سرمایه خود بدانند.

در صورتی که خریدار قصد برونسپاری صادرات سیب درختی خود را داشته باشد، می تواند در این مورد و در زمان ثبت سفارش خود، واحد فروش را از درخواست خود آگاه نموده و مطلع سازد.

در این صورت، علاوه بر تامین و بسته بندی، کلیه فرایند صادرات از جمله حمل و نقل، تشریفات گمرکی، ترخیص در کشور مقصد و تحویل سفارش به مشتری شما، توسط دپارتمان صادرات محصولات کشاورزی سبزینو انجام خواهد شد.

صادرات سیب درختی به روسیه

روسیه مقصد محصولات کشاورزی ایران است. فودسیتی ، مگنیت و چند فروشگاه زنجیره ای همگی پتانسیل های موجود برای صادرات سیب درختی و سایر محصولات کشاورزی از جمله فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، گل کم صادراتی دزفول و … می باشند.

ما علاوه بر ارتباط مستقیم با غرفه داران فود سیتی مسکو و بواسطه آن، صادرات مستقیم و بدون واسطه سیب درختی به روسیه، این محصول را برای تجار و شرکت های بازرگانی که به تجارت با روسیه مشغول هستند نیز تامین می کنیم.

چنانچه شما نیز مشتری روس داشته و قصد صادرات سیب درختی به روسیه را دارید، می توانید به پشتوانه تجربه و تخصص تیم تامین، واحد فروش و دپارتمان صادرات سبزینو، بدون داشتن هرگونه نگرانی اعم از مسائل مالی، کیفیت سیب خریداری شده، خوش قولی در تحویل بار در مقصد و … خرید خود را از این مجموعه تخصصی انجام داده و همه مراحل صادرات را به سبزینو بسپارید.

صادرات سیب به پاکستان

واحد فروش و صادرات سبزینو، سفارش های زیادی را برای تامین سیب صادراتی برای ارسال به پاکستان دریافت می کند. ما علاوه بر تامین این محصول، صادرات سیب درختی به پاکستان را نیز انجام می دهیم و در صورتی که سفارش دهنده محترم، در هنگام تماس با واحد فروش، درخواست خود مبنی بر برونسپاری صادرات محصول خریداری شده را به این واحد الام کند، دپارتمان صادرات سبزینو، سیب خریداری شده مشتری را به کشور پاکستان صادر می کند.

صادرات سیب درختی به عراق

چندی پیش بود که یکی از فعالان بازار میوه تره بار بغداد، قصد تخریب سیب ایران را داشت. مدتی صادرات سیب درختی به عراق تحت تاثیر اخبار منفی که در بازار پیچیده بود، قرار گرفت و حجم صادرات این محصول به عراق کاهش یافت.

از آنجا که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند و حقایق به مرور زمان آشکار می شوند، به لطف خدا ذهنیت منفی که در زمینه سیب درختی ایران در ذهن تاجران میوه و تره بار عراق شکل گرفته بود، برطرف و مجددا درخواست ها برای صادرات سیب درختی به عراق افزایش یافت.

جهت کسب اطلاعات در زمینه صادرات سیب ایران، لطفا از طریق شماره های موجود در سایت با واحد فروش یا دپارتمان صادرات سبزینو تماس بگیرید.

خرید سیب صادراتی

شما می توانید برای خرید این محصول و صادرات سیب درختی، همه روزه از شنبه تا 4 شنبه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 13 با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده در سایت تنها در صورتی معتبر است که شما از طریق تماس با واحد فروش سبزینو، قیمت سیب صادراتی امروز را استعلام کرده و تایید گرفته باشید.

مشاوره خرید سیب صادراتی

برای دریافت مشاوره در زمینه خرید سیب صادراتی، می توانید به صورت مستقیم با خانم نوروزی (مدیریت و سرپرست تیم تامین و فروش سبزینو) تماس گرفته و فقط در مورد میوه صادراتی، مشاوره دریافت نمایید.

لطفا دقت نمایید، مشاوره تنها در زمینه خرید محصولات کشاورزی برای صادرات ارائه می گردد و از پاسخ به تماس هایی که در حوزه داخلی قصد دریافت مشاوره دارند، پاسخ داده نمی شود.

تلفن مشاوره خرید محصولات کشاورزی : 09131009342 (خانم مهندس نوروزی)