صادرات فلفل دلمه به روسیه

انواع گونه‌های فلفل دلمه ای صادراتی و تشخیص آنها

تشخیص انواع گونه‌های فلفل دلمه ای صادراتی و انواع آن برای غذا

فلفل دلمه ای گیاهی است که برخی آن را در گروه سبزیجات طبقه بندی کرده و بعضی دیگر در گروه صیفی جات قرار می‌دهند. فلفل دلمه ای صادراتی، یکی از محصولاتی است که هم به صورت طبیعی و هم به صورت گلخانه ای کشت می‌شود. با توجه به خواص فراوانی که دارد، این محصول متقاضی زیادی در دنیا دارد و کشاورزان زیادی برای تولید بهترین نوع آن تلاش می‌کنند. این محصول، جنسیت دارد و بر اساس نر یا ماده بودن، شکل ظاهری آن نیز متفاوت است.

بر اساس جنسیت آن، این سبزی خواص متفاوتی هم دارد. در واقع “گیاه فلفل دلمه ای نر یا ماده” وجود ندارد! در اصل این گونه ها در مراحل تولید مثل که از دانه آغاز می شود، در نهایت، نر یا ماده را با قسمت های گوشتی تولید می کنند.

اصلاح نژاد در فلفل دلمه ای صادراتی

با پیشرفت‌هایی که در تکنولوژی رخ داده است، این امکان بوجود آمده است که نژاد یک فلفل دلمه ای اصلاح شود. یا اینکه انواع فلفل دلمه ای رنگی تولید شود. به کمک پیشرفت تکنولوژی، گونه‌های متفاوتی از فلفل دلمه در سرتاسر جهان تولید می‌شود. با توجه به جنسیت فلفل‌ها، طعم و خاصیت آنها نیز با یکدیگر فرق دارد.برای اینکه کشاورز بتواند فلفل دلمه ای شیرین پرورش دهد، باید شرایط خاصی را برای محیط کشت خود در نظر بگیرد.

برای مثال، یکی از این شرایط، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید است. به کمک جذب نور زیاد، محصول از نظر گوشتی نازک تر خواهد شد و طعم آن شیرین می‌شود.وقتی فلفل دلمه ای سبز کاشته شود و زمان بیشتری از رشد آن بگذرد، به فلفل دلمه ای قرمز، نارنجی و یا زرد تبدیل می‌شود. اما اگر، فلفل دلمه ای مراحل رشد و تکامل خود را تعیین کرده باشد، با اسم فلفل دلمه ای سبز شناخته خواهد شد.

فلفل دلمه ای رنگی
فلفل دلمه ای رنگی شیرین

تعیین جنسیت فلفل دلمه ای صادراتی

شاید برایتان جالب باشد که بتوانید جنسیت یک فلفل دلمه ای را با نگاه کردن به آن تشخیص دهید. فلفل دلمه ای با 4 لوب یا برجستگی، در قسمت انتهایی خود، یک فلفل دلمه ای ماده است. این فلفل طعم شیرینی دارد و برای آشپزی کردن بسیار مناسب است. اما فلفل دلمه ای نر، دارای 3 لوب یا برجستگی در قسمت انتهایی خود می‌باشد. این نوع فلفل دلمه ای، یعنی فلفل دلمه ای نر، طعم تلخ تری دارد. دانه‌های موجود در هر دو نوع فلفل دلمه ای، بسیار زیاد است. حتما وقتی یک فلفل را باز کردید، متوجه شده اید که درون همه آنها، مقدار زیادی دانه وجود دارد. برای انواع گونه‌های فلفل دلمه ای، روش یکسانی برای تعیین جنسیت وجود دارد.

کدام نوع فلفل دلمه ای برای پخت و پز بهتر است؟

همانطور که در قسمت قبل گفتیم، فلفل دلمه ای ماده، با توجه به شیرین بودن آن، برای آشپزی مناسب تر است. مطمئنا شما هم دوست دارید فلفل شیرین و نازک را برای آشپزی انتخاب کنید. اما مسئله مهم تر، نگهداری فلفل دلمه ای در خانه است. نوع بسته بندی و نگهداری فلفل، ماندگاری و کیفیت آن را تعیین می‌کند. اما جدا از شیرین بودن و یا تلخ بودن فلفل، بستگی دارد شما چه طعمی را بپسندید. بعضی از فلفل‌ها آتشین هستند. بعضیها به غذای تند علاقه دارند و ترجیح می‌دهند از این نوع فلفل برای آشپزی استفاده کنند. بعضی هم با توجه به رنگارنگ بودنشان، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. چرا که با تنوع رنگی سبز، زرد، نارنجی و قرمز این فلفل، مصرف کننده مشتاق می‌شود از انواع گونه‌های این محصول در آشپزی استفاده کند

فلفل دلمه ای زرد
فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب بهترین فلفل دلمه ای رنگی صادراتی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام میشود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه میکند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *