گلخانه فلفل دلمه ای در اصفهان

آشنایی با چند نوع فلفل دلمه ای رنگی خوش طعم

با چند مدل فلفل دلمه ای رنگی با خواص متفاوت آشنا شوید

 

فلفل دلمه ای رنگی در انواع رنگ‌های سبز، قرمز، نارنجی و زرد در بازار وجود دارد. این محصول در گلخانه تولید می‌شود . همیشه برای خرید در بازار وجود دارد. برای همین همیشه می‌توان از آن برای پخت انواع غذاهای خوشمزه استفاده کرد. فلفل دلمه ای شیرین بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار می‌گیرد اما انواع دیگر آن نیز طبق ذائقه و سلیقه مصرف کننده، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خاستگاه برخی از ارقام فلفل دلمه ای در کشورهای خارجی به ویژه در مناطق گرمسیری نظیر مکزیک می باشد؛ به همین دلیل کشورهایی که شرایط کشت این فلفل دلمه ای را در شرایط طبیعی تر داشته باشند، علاوه بر کشت گلخانه ای، به این روش ها می توانند میزان صادرات خود را افزایش دهند.

فلفل دلمه ای رنگی گیلاسی

 

یکی از انواع فلفل دلمه ای، فلفل دلمه ای گیلاسی است. حالا چرا به این نوع فلفل دلمه ای، گیلاسی می‌گویند؟ برای اینکه شکل ظاهری آن، هم به گیلاس شباهت دارد و هم به فلفل دلمه ای. طعم این نوع فلفل دلمه، یعنی فلفل دلمه ای گیلاسی، کمی تند است. این فلفل با توجه به طعم تند و خوبی که دارد، در انواع خوراکی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این فلفل برای تهیه کردن میان وعده، سلاد و ترشی استفاده می‌شود.

صادرات فلفل دلمه به روسیه
صادرات فلفل دلمه رنگی به امارات

فلفل Cubanelle

یکی دیگر از انواع فلفل دلمه ای، که شاید کمتر اسم آن را شنیده باشید، فلفل دلمه ای Cubanelle است. این نوع فلفل دلمه ای در گلخانه کشت می‌شود. این نوع فلفل، رنگ سبز مایل به زرد و یا سبز تیره دارد. اگر این نوع فلفل‌ها، دوره رشد خود را کامل بگذرانند، از رنگ سبز به رنگ قرمز متامیل خواهند شد. شکل ظاهری این نوع فلفل، کشیده و نازک است. اما با این حال، جزو خانواده فلفل دلمه ای قرار می‌گیرد.

فلفل دلمه ای سبز

یکی از انواع فلفل دلمه ای، سبز است. این نوع فلفل دلمه، رایج ترین نوع این خانواده صیفی جات است. حتما هنگام خرید، این رنگ فلفل را در اغلب سبزی فروشی‌ها دیده اید. این نوع فلفل، طعم و عطر بسیار خوبی دارد. همچین خواص آن نیز بی نظیر است. از این نوع فلفل برای پخت غذا، تهیه ترشیجات و به عنوان طعم دهنده استفاده می‌شود. همچنین خوب است به عنوان سبزی در کنار غذا، آن را در سفره خود داشته باشیم. چرا که خواص بی نظیری دارد.

فلفل قرمز ایتالیایی

شاید در ابتدا فکر کنید که فلفل قرمز ایتالیایی، به خانواده فلفل دلمه ای ها ربط نداشته باشد. اما این نوع فلفل، به عنوان یکی از انواع فلفل دلمه ای، در گلخانه کشت و برداشت می‌شود. این نوع فلفل، کشیده و بلند است. طعم بسیار تندی نیز دارد. اما کسانی که به غذاهای تند علاقه دارند، حتما از خوردن آن لذت می‌برند. از این نوع فلفل به عنوان طعم دهنده یا برای تهیه ترشی استفاده می‌شود.

فلفل دلمه ای رنگی نارنجی

یکی دیگر از انواع فلفل دلمه ای رنگی، رنگ نارنجی آن است. این نوع فلفل، در بین سایر رنگ‌های فلفل دلمه ای، پر طرفدار تر است. از این نوع فلفل بیشتر از سایر فلفل‌ها برای صادرات استفاده می‌شود. طعم این فلفل، شیرین بوده و بسیار خوشمزه است. برای همین از آن برای ترشی، سالاد و استفاده در غذا، استفاده می‌شود. همچنین میتوان به دلیل شیرین بودن آن، به صورت خام نیز استفاده کرد.

فلفل دلمه ای رنگی بنفش

یکی از عجیب ترین گونه های فلفل دلمه ای گلخانه ای، فلفل دلمه بنفش رنگ است. این فلفل از نظر شکل ظاهری بسیار زیبا می باشد و رنگ آن شبیه بادمجان است. فلفل دلمه بنفش رنگ از نظر شیرینی طعم، در رتبه‌ای بعد از فلفل دلمه قرمز، نارنجی و زرد قرار دارد.

صادرات فلفل دلمه رنگی
صادرات فلفل دلمه ای رنگی

برای تامین فلفل دلمه صادراتی با بهترین کیفیت، به کجا اعتماد کنیم؟

شرکت بازرگانی سبزینو، با سابقه درخشان در زمینه صادرات، این اطمینان خاطر را در شما بوجود می‌آورد که بهترین محصولات را برای شما تامین میکند. در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم. سبزینو بهترین امکانات را برای صادرات در اختیار شما صادرکنندگان محترم قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *