صادرات سیب درختی به روسیه

مگر میشود از بزرگترین کشور دنیا با 144 میلیون جمعیت برای بازاریابی محصولات کشاورزی صادراتی ایران چشم پوشی کرد؟!! روسیه کشوری است که پایتخت آن فقط 2600 کیلومتر تا آستارا فاصله دارد و این بدان معناست که در کمترین زمان ممکن از طریق حمل و نقل جاده ای می توان صادرات سیب درختی به روسیه را انجام داد.

روسیه سومین واردکننده سیب درختی در جهان می باشد که سالانه 1.5 میلیون تن واردات سیب را به ارزش 406 میلیون دلار انجام می دهد.

صادرات سیب درختی به روسیه
جهت خرید سیب، مناسب برای صادرات به کشور روسیه با شماره 09131009342 خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید.

به جرأت می توان از سیب ایران بعنوان خوشمزه ترین و بهترین سیب درختی در جهان نام برد که متاسفانه به دلیل عدم بازاریابی مناسب، عمده بازار سیب وارداتی در روسیه به کشورهای اروپایی، آمریکایی و چین تعلق دارد. البته که روسیه، خود هشتمین کشور تولید کننده این محصول در جهان است اما تولیدات این کشور، تنها پاسخگوی بخشی از نیاز بازار داخل روسیه می باشد.

حدود 1.8 میلیون تن سیب درختی سالانه در روسیه تولید می شود که با توجه به جمعیت 144 میلیونی این کشور، این حجم تولید نمی تواند پاسخگوی نیاز بازار داخلی باشد و سیب درختی، یکی از محصولات کشاورزی وارداتی در روسیه بحساب می آید.

در لیست 15 کشوری که بیشترین صادرات سیب درختی به روسیه را انجام می دهند، نامی از ایران به چشم نمی خورد که جای تاسف دارد. این در حالی است که ایران در سال توانایی صادرات 1.5 میلیون تن سیب را دارد. پس چرا بعضا تولیدات باغ داران روی دستشان می ماند؟!!

ایران کشوریست وسیع با 1.648.000 کیلومتر مربع وسعت و منطقه ایست کوهستانی و مناسب برای تولید سیب. همانگونه که می دانید، این میوه، محصول مناطق سردسیری همچون ارومیه، دماوند، سمیرم، میانه و مراغه و اشنویه می باشد.

نکته جالب توجه در صادرات سیب درختی به روسیه این است که مساحت بزرگترین صادرکننده سیب به روسیه، مجموعا به اندازه مساحت مناطق تولید کننده سیب در ایران نمی باشد.

کشور صربستان با 88.361 کیلومتر مربع، سالانه 328400 تن سیب تولید می کند!!! بله صربستان بزرگترین صادرکننده این محصول به کشور روسیه می باشد. و بخش اعظم تولیدات خود را به ارزش حدود 131 میلیون دلار، به این کشور صادر می کند.

مقایسه کنید: 1.6 میلیون کیلومتر مربع با 1.5 میلیون تن سیب صادراتی در مقابل 88 هزار کیلومتر مربع با 328 هزار تن سیب !!!!

صادرات سیب درختی به روسیه

دپارتمان صادرات سبزینو، با شناسایی پتانسیل های موجود برای صادرات سیب درختی به روسیه، از تامین بهترین سیب ایران، تا صادرات آن به کشور روسیه و بازار میوه تره بار مسکو (Food City) در کنار تجار و شرکت های صادر کننده محصولات کشاورزی ایران می باشد.

علاوه بر روسیه، صادرات سیب درختی به پاکستان، افغانستان، عراق و امارات نیز در پلن های صادراتی شرکت بوده که با وجود موانع زیادی که در این مسیر پیش رو داریم، توانسته ایم چندین کانتینر از این محصول را به کشورهای فوق صادر کنیم.

شرکت سبزینو، در حال حاضر پاسخگوی نیاز مشتریان دائمی خود می باشد ولی با توجه به سیاست توسعه بازار که در آخرین جلسه هیئت مدیره به تصویب رسید، قرار بر این شد تا بخشی از موجودی سردخانه و انبار را در اختیار همکاران و فعالان در حوزه سیب صادراتی، قرار دهیم.

خرید و فروش سیب درختی برای صادرات به روسیه

چنانچه شما از شرکت های صادرات محصولات کشاورزی ایران، شرکت های مدیریت صادرات، تاجر یا بروکر هستید و سفارش تامین سیب درختی از سمت کشور روسیه را دارید، می توانید برای خرید و تامین سفارش خود و همچنین استعلام قیمت روز این محصول، همه روزه در ساعات اداری شرکت، با بخش فروش سبزینو تماس بگیرید و سفارش خود را به این واحد اعلام نمایید.

با توجه به حجم و تناژ سفارش شما، شرکت نزذیک ترین تاریخ تحویل را به شما اعلام می کند. طبق روال مرسوم، همانند خرید فلفل دلمه ای، گل کلم و بادمجان، خریدار می بایست، 40 تا 50 درصد از هزینه سفارش خود را بر اساس قیمت روز که مورد تایید واحد فروش می باشد، به حساب شرکت واریز نماید تا سفارش ایشان در صف سورتینگ و بسته بندی قرار گیرد.

در زمان سفارش اگر سیب قرمز یا زرد مد نظر شماست، حتما به بخش فروش اعلام نمایید. همچنین برای صادرات سیب درختی به روسیه می توانید از بین محصولات استانهای زیر، سیب مورد نظر خود را انتخاب کنید. کلیه محصولات مطابق استانداردهای صادراتی تامین و بسته بندی خواهند شد :

ارومیه ؛ مراغه ؛ میانه ؛ اشنویه ؛ سمیرم ؛ پادنا ؛ دماوند

مشاوره در زمینه خرید، فروش و صادرات

چنانچه قبل از خرید، نیاز به مشاوره تخصصی دارید، خانم مهندس نوروزی در ساعات 8 صبح الی 17 بعدازظهر از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم پاسخگوی شما می باشند. لطفا فقط در ساعات مذکور تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که مشاوره تنها در حوزه صادراتی این محصول ارائه می شود و از پاسخ به تماسهایی که قصد کسب اطلاعات و دریافت مشاوره در زمینه بازار میوه تره بار داخلی را دارند، معذوریم.


تلفن مشاوره خرید، فروش و صادرات سیب درختی : 09131009342 – خانم مهندس نوروزی