فلفل گلخانه ای

فلفل رنگی در ایران، عمدتا در گلخانه ها تولید می شود که بهترین نوع این میوه برای صادرات به خارج از ایران و کشورهایی مثل روسیه و امارات، فلفل گلخانه ای می باشد. این میوه رنگی در گلخانه های استانهای مختلف در ایران قابل تولید بوده اما تولیدکنندگان آن در اصفهان، توانسته اند بهترین نوع این محصول را تولید نمایند.


قیمت روز محصولات سبزینو

[product_table id=”932″]


فلفل گلخانه ای رنگی

علاوه بر استان اصفهان، استانهای دیگری همچون همدان، هرمزگان و استانهای شمالی ایران نیز، فلفل رنگی را در گلخانه ها تولید می کنند ولی مشتریان خارجی و افرادی که مشغول به صادرات محصولات کشاورزی ایران به بازارهای میوه تره بار خارجی هستند، عمدتا برای تامین نیاز خود، به دنبال فلفل گلخانه ای اصفهان می باشند.

عوامل متعددی باعث شده تا فلفل دلمه رنگی اصفهان، بیشتر از محصول گلخانه های سایر مناطق ایران، متقاضی و خریدار صادراتی داشته باشد. از مهمترین عوامل این تقاضا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تجربه بالا در تولید فلفل گلخانه ای

استان اصفهان از دیرباز در حوزه تولید محصولات کشاورزی گلخانه ای حضور فعال و در عین حال پررنگی داشته که باعث شده تا گلخانه داران این استان، تجربه ای گرانبها را در عرصه محصولات گلخانه ای به دست بیاورند.

همانگونه که می دانید در کشت گلخانه ای، شرایط جغرافیایی تاثیر چندانی در کیفیت محصولات ندارد. چرا که گلخانه دار می تواند، کنترل شرایط محیطی را در دست گرفته و شرایط مساعدی را برای تولید محصولات خود فراهم آورد. هر چه تجربه تولید کننده بیشتر باشد، محصولی که تولید می کند، از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

کشاورزان اصفهانی، در تولید فلفل گلخانه ای، تجربه را چاشنی، موارد پایه و مبنا در کشت و کار نموده که باعث شده تا فلفل دلمه رنگی اصفهان، بعنوان اولین انتخاب تجار و صادرکنندگان محصولات کشاورزی باشد.

سورتینگ و بسته بندی فلفل رنگی گلخانه ای

تکرار هر فرایندی، باعث پیشرفت و تخصص می شود. از آنجا که تقاضا برای فلفل گلخانه ای اصفهان در زمینه صادرات، حجم بالایی را شاهد است، علاوه بر تولید محصول با کیفیت، فرایند سورتینگ و بسته بندی فلفل رنگی گلخانه ای در انبارهای اصفهان، از بالاترین سطح استاندارد بسته بندی برخوردار است.

همه ما بخوبی می دانیم که بسته بندی، یکی از مهمترین ارکان فروش و بازاریابی، همواره مورد توجه خریداران عمده و مشتریان نهایی قرار داشته و تاثیر بسزایی در ایجاد تمایز و افزایش فروش محصولات دارد.

پس می توان چنین گفت که تجربه گلخانه داران اصفهان در تولید فلفل رنگی گلخانه ای، باعث تولید محصولی با کیفیت مطابق با استانداردهای صادراتی شده که در نتیجه آن، تقاضای خرید را به سمت خود جذب نموده و به تبع آن، به دلیل حجم بالای تقاضا برای فلفل گلخانه ای این استان، سورتینگ و بسته بندی این محصول نیز بعنوان یک تخصص در اختیار انبارهای سورت و بسته بندی استان می باشد.

خرید و فروش فلفل گلخانه ای

شما می توانید همه روزه، در ساعات کاری و اداری مجموعه سبزینو، برای اعلام و ثبت سفارش خرید و فروش فلفل گلخانه ای رنگی، با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز این محصول، از تاریخ تحویل مطلع شوید.

در فروش فلفل رنگی، 60 درصد بار، قرمز، 30 درصد زرد و 10 درصد بار را فلفل نارنجی رنگ تشکیل می دهد.

برای مشاوره در زمینه خرید، فروش و صادرات می توانید در ساعات مذکور به صورت مستقیم از طریق شماره همراه 09131009342 با خانم مهندس نوروزی در ارتباط باشید.


تلفن مشاوره » 09131009342 » خانم مهندس نوروزی