فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

بعنوان خریدار فلفل دلمه ای رنگی، شاید این سوال در ذهن شما باشد که چرا با وجود امکان کشت محصولات گلخانه ای در هر منطقه اقلیمی، فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، بهترین نوع فلفل دلمه گلخانه ای برای صادرات به حساب می آید؟

در این مقاله پاسخ این سوال را می دهیم.

فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

اصولا کشت و کار گلخانه ای هیچ ارتباطی با شرایط اقلیمی بک منطقه جغرافیایی ندارد. چرا که وقتی محصولی در گلخانه تولید می شود، گلخانه دار قادر به کنترل کامل شرایط جوی گلخانه است. از این رو نمی توان گفت اصفهان تنها منطقه ای است که فلفل دلمه ای رنگی با کیفیت صادراتی تولید می کند. حتی در گرم ترین و سرد ترین، خشک ترین و مرطوب ترین نواحی ایران و در صورت وجود آب، می توان به پرورش و تولید فلفل دلمه رنگی با کیفیت صادراتی پرداخت.

زمانی که زاینده رود آب فراوانی داشت و کشاورزان اصفهانی کم آبی و خشکسالی را تجربه نکرده بودند، صنعت کشاورزی استان اصفهان، عمدتا بصورت سنتی و در مزارع انجام می شد. محصولاتی همچون سیب زمینی منطقه فریدن اصفهان، برنج لنجان، پیاز درچه اصفهان و … در ایران شهرت داشت و هنوز هم دارد. در نزدیکی شهر اصفهان منطقه ای به نام درچه قرار دارد که یکی از مناطق حاصلخیز است و به دلیل کیفیت بالای پیازهای این منطقه، آن را با نام درچه پیاز می شناسند.

پس از بروز کم آبی و خشک شدن رودخانه زاینده رود، منابع و ذخایر آبی استان تحلیل رفت. دولت و جهاد کشاورزی، کشاورزان را تشویق به کشت و کار گلخانه ای نمودند. احداث گلخانه ها بجز مزایای بسیاری که دارند، تاثیر بسزایی در صرفه جویی در منابع آبی می گذارند.

اما چرا فلفل دلمه ای رنگی اصفهان !؟

یکی از صیفی جاتی که در گلخانه های استان اصفهان تولید می شود، فلفل دلمه ای رنگی است. اما چرا خریداران فلفل دلمه ای رنگی، عمدتا محصولات تولیدی گلخانه های اصفهان را برای خرید انتخاب می کنند؟

  • آیا خاک اصفهان مناسب کاشت این نمونه از فلفل دلمه است؟
  • آیا در استان اصفهان فراوانی منابع آبی وجود دارد؟
  • آیا آب اصفهان باعث کیفیت بالای محصول می شود؟
  • آیا شرایط آب و هوایی اصفهان مناسب برای کشت فلفل دلمه ای رنگی است؟
  • آیا گلخانه های اصفهان متفاوت از سایر نقاط ایران است؟

هر سوالی که در ذهن شما وجود دارد، پاسخ آن خیر است. خیر، نه خاک، نه آب، نه نوع گلخانه و نه آب و هوا، هیچکدام تاثیری در کیفیت فلفل دلمه ای رنگی تولید شده در اصفهان ندارند.

عامل اصلی، کشاورزان هستند. کشاورزان اصفهانی تجربه و تخصص کافی برای تولید فلفل دلمه رنگی را در اختیار دارند. آنها می دانند چگونه این میوه را در شرایط گلخانه ای پرورش دهند که بهترین محصول را بدست مشتری برسانند. کشاورزان اصفهانی اجازه وارد آمدن ضرر به سرمایه شان را نمی دهند. در بسیاری از صنایع دیگر نیز، محصولات استان اصفهان، طرفداران خاص خود را دارد.

به همبن دلیل تاجران محصولات کشاورزی خصوصا آن دسته از تجاری که فلفل دلمه ای رنگی را به بازارهای میوه و تره بار کشورهایی مثل روسیه، قطر و کویت صادر می کنند، محصولات تولید شده در گلخانه های اصفهان را انتخاب می کنند. چرا که خریدار نهایی با مشاهده کیفیت، مجددا خرید خود را از ایشان انجام می دهد.

خرید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

تیم تامین سبزینو به سرپرستی خانم زهره نوروزی، بصورت مستقیم و بدون واسطه با گلخانه داران اصفهان در ارتباط است و توانایی تامین فلفل دلمه رنگی اصفهان در حجم بالا و برای صادرات را دارد. شما می توانید بصورت مستقیم از طریق شماره 09131009342 با خانم نوروزی تماس بگیرید و سفارش خود را به ایشان اعلام نمایید.


در صورتی که تمایل دارید نمونه محصول را مشاهده کنید روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه فلفل دلمه ای رنگی اصفهان