بادمجان گلخانه ای

از دیگر محصولات کشاورزی گلخانه ای ایران که برای صادرات به روسیه و کشورهایی که صیفی جات ایران را برای واردات به میادین و بازار میوه تره بار خود انتخاب می کنند، بادمجان گلخانه ای تولید شده در کشورمان، ایران می باشد.

این محصول که به دلیل کشت در گلخانه می توان آن را در هر جایی و در شرایط گلخانه ای کشت نمود، به دلیل کیفیت بالا و تنوع در ارقام آن، مورد توجه صادرکنندگان صیفی جات ایران است. ضمنا در شرایط کشت گلخانه ای، این محصول را می توان حتی در خشک ترین، گرمترین و حتی سردترین مناطق ایران پرورش داد. چرا که همانگونه که مطلع هستید، شرایط محیطی جهت کشت محصول، بطور کامل در کنترل تولید کننده می باشد.


قیمت امروز محصولات صادراتی سبزینو

[product_table id=”932″]


اما تنها نکته ای که می توان در انتخاب استان تولید کننده بادمجان به آن توجه داشت، تجربه کشاورزان آن استان است. برای مثال فلفل رنگی یا فلفل دلمه گلخانه ای، همانند بادمجان، قابلیت کشت و پرورش در همه مناطق ایران را دارد، اما به دلیل تجربه کشاورزان اصفهان در حوزه کشت محصولات گلخانه ای بویژه فلفل گلخانه ای، محصول این استان بسیار باکیفیت و مناسب برای صادرات می باشد.

ارقام بادمجان گلخانه ای

به زبان ساده در بازار میوه تره بار، ارقام بادمجان گلخانه ای را با نام های بادمجون لامپی، بادنجون قلمی و بادنجان دلمه ای می شناسند اما بین گلخانه داران داستان به گونه ای دیگر است.

گلخانه داران، انواع بادمجان را با نام بذر آنها نامگذاری می کنند. بذرهای معروفی در بازار بذر های گلخانه ای در زمینه کشت بادمجان موجود می باشد که می توان به بذر لانگو، بعنوان معروفترین بذر اشاره کرد.

البته در زمینه صادرات این محصول، خریدار به ندرت نامی از بذر می آورد. در بیشتر موارد، سفارشات بر اساس شکل ظاهری بادمجان گلخانه ای به بخش فروش سبزینو ارجاع داده می شود. همچنین در همگام سفارش، مشتریان، کمتر در مورد نوع کشت آن سخن می گویند و نقطه مشترک آنها در خرید این محصول، کیفیت استاندارد آن می باشد.

در هر دو مورد، ایران توانایی تولید این محصول را مطابق با استانداردهای مورد قبول برای صادرات به کشورهایی همچون روسیه و امارات را دارد. نکته مهم بعد از کیفیت، سورتینگ محصول می باشد.

تامین بادمجان گلخانه ای

در انبار سبزینو، زمانی که بر اساس سفارش مشتری، بادمجان گلخانه ای وارد مرحله سورتینگ و بسته بندی می شود، با توجه به تجربه تیم سورت، محصول یکدستی چه از نظر سایز و چه از نظر وزن، درون سبد یا کارتن های بسته بندی قرار می گیرد.

سورتینگ و بسته بندی به گونه ایست که باعث حفظ کیفیت محصول در طول مسیر و در نتیجه، رضایت مشتری یا خریدار خارجی خواهد شد. این بزرگترین هدف یک صادرکننده است. چرا که بخوبی می داند، رضایت خریدار، در نهایت منجر به تداوم سفارش می شود.

بادمجان صادراتی، صیفی حساسی است که در زمان انتخاب آن باید موارد متعددی که عمده آن به تجربه شرکت تامین کننده مرتبط است را در نظر گرفت. آیا محصول به گونه ای انتخاب شده که بتوان آن را در نهایت تازگی به دست مشتری نهایی رساند؟

شکل ظاهری، اولین موردی است که در خرید بادمجان گلخانه ای باید مورد توجه قرار بگیرد. پوسته محصول باید فاقد هرگونه خط و خش یا لکه ای باشد و انتهای آن نیز به تازگی محصول اشاره دارد که اطلاع از آن نیاز به تجربه دارد.

شرکت های مدیریت صادرات به این نتیجه رسیده اند که، می بایست بخش مهمی از فرآیند سفارش مشریان خود را که تامین محصولی با کیفیت است را به شرکت های با تجربه در تامین محصولات کشاورزی و صیفی جات گلخانه ای صادراتی واگذار نمایند و خود را درگیر تشریفات پس از تامین نمایند.

با این رویکرد، شرکت سبزینو، در مدت زمانی که در بازار میوه تره بار صادراتی حضور داشته، تمام تمرکز خود را صرف طراحی سیستمی متمرکز برای تامین اینگونه محصولات نموده که خوشبختانه تا کنون موفق به جلب رضایت حداکثری مشتریان خود، چه شرکت های مدیریت صادرات و چه تجاری که خود مستقیما در حال صادرات و واردات در حوزه محصولات کشاورزی، هستند، شده است.

خرید و فروش بادمجان صادراتی گلخانه ای

بخش تامین سبزینو، پس از مشاهده محصول گلخانه دارانی که در شبکه تولید کنندگان خود دارد، در صورت تایید کارشناس بادمجان، محصولات این تولیدی این عزیزان را بصورت تضمینی و در قالب عقد قرارداد های یکساله، خریداری می کند.

این امر باعث شده تا در اکثر موارد، موجودی بادمجان گلخانه ای در انبار سبزینو، جهت پاسخ به درخواست های خرید و فروش این محصول صادراتی از سمت مشتریان و شرکت های مدیریت صادرات، مثبت باشد. به گونه ای که در کوتاهترین زمان ممکن از لحظه ای که سفارش مشتری برای تامین، در سیستم فروش شرکت به جریان در می آید، شرکت با تکیه بر سیستم تعریف شده در زنجیره تامین خود، قادر به تحویل سفارش مشتری درب انبار می باشد.

برای خرید و فروش بادمجان گلخانه ای با کیفیت صادراتی، می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و ضمن اسعلام قیمت امروز بادمجان، در صورت نیاز، سفارش خود را به این بخش اعلام نمایید.

بخش فروش با توجه به ترافیک خروجی انبار، نزدیکترین تاریخی که امکان تحویل کامل سفارش شما را داشته باشد، یک تاریخ به شما اعلام می کند که معمولا بدون تاخیر و دقیقا راس موعد مقرر، بادمجان های سورت و بسته بندی شده، آماده بارگیری درون کانتینر یخچال دار خواهد بود.

استعلام قیمت بادمجان گلخانه ای صادراتی

جهت مشاوره خرید، فروش، صادرات و همچنین قیمت بادمجان گلخانه ای صادراتی، می توانید همه روزه به جز ایام تعطیل از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی، در ارتباط باشید.

چنانچه در زمینه محصولات دیگری همچون فلفل رنگی، سیب درختی و گل کلم صادراتی نیز نیاز به کسب اطلاعات و استعلام قیمت روز این محصولات دارید، خانم مهندس نوروزی پاسخگوی شما می باشند.


محصولات صادراتی شرکت سبزینو

مشاوره » 09131009342 » خانم نوروزی