فروش بادمجان صادراتی

بادمجان از محصولات حساس کشاورزی برای صادرات می باشد. در فروش بادمجان صادراتی، دانستن نکاتی که بیشتر آن به تجربه خریدار بر می گردد، مانع از تحمیل خسارت به محصول و سرمایه صادر کننده می شود.

فروش بادمجان صادراتی

این نکات، در نگاه اول، نکاتی است ساده و پیش پا افتاده ولی در عمل، متوجه می شویم که دانستن آنها، نه تنها از وارد آمدن ضرر به صادرکننده جلوگیری می کند، بلکه موجبات رضایت مشتری خارجی و به تبع آن استمرار در سفارشات آتی را در بر خواهد داشت.


لیست قیمت محصولات کشاورزی صادراتی

[product_table id=”932″]


هر صادر کننده ای به نوبه خود، تمایل دارد تا علاوه بر حفظ میزان سفارشات فعلی که از مشتریان خود دریافت می کند، همواره، حجم سفارشات دریافتی برای فروش بادمجان صادراتی را افزایش داده و علاوه بر این، مشتریان جدیدی را نیز در شبکه مشتریان خود مشاهده کند.

متاسفانه فعالان حوزه صادرات محصولات کشاورزی و سایر محصولات در ایران، هنوز بر این باورند که از صفر تا صد مدیریت سفارشاتشان را خود به تنهایی انجام داده و از تجربه شرکت های فعال و همچنین افرادی که بواسطه قدمت حضور خود در یک زمینه خاص، تجربه ای به مراتب بیشتری را در چنته دارند، بهره مند نشوند.

جایگاه شما در فروش بادمجان صادراتی کجاست؟

در تجارت امروز، هر شخص، جایگاهی مشخص در چرخه تامین تا تحویل دارد. فرض می کنیم شما به عنوان تامین کننده بادمجان، از کشور روسیه و یک تاجر روس، سفارش تامین و فروش بادمجان صادراتی را دارید.

اتفاقا یکی از کلیدی ترین نکات در زمینه صادرات (صادرات در هر زمینه ای)، نکته ایست که اکنون می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. نکته ای که کلیدی است طلایی، خصوصا برای افرادی که هنوز، تجربه چندانی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و بادمجان صادراتی ندارند.

ضرب المثل معروفی است که می گوید: ” هر کسی را بهر کاری ساختند “. ضرب المثلی کاربردی در چرخه صادرات.

زمانی که شما سفارشی برای تامین و فروش بادمجان صادراتی دریافت می کنید، مطلوب است که ابتدا از جایگاه خود در چرخه ای که وارد شده اید بخوبی مطلع باشید.

  • آیا شما تولید کننده بادمجان هستید؟
  • آیا تامین کننده بادمجان هستید؟
  • آیا واسطه یا بروکر هستید؟
  • آیا در زمینه Packing یا همان بسته بندی فعالیت دارید؟
  • در حوزه حمل و نقل فعالیت می کنید؟
  • آیا ترخیص کار هستید و تشریفات گمرکی انجام می دهید؟
  • آیا صادر کننده هستید و برای مثال از شرکت های مدیریت صادرات؟

و چندین آیای دیگر که وجود داشته و ما صرفا برای درک چرخه ای که در فروش بادمجان صادراتی وجود دارد، چند سوال مهم را مطرح نمودیم تا شما جایگاه ها را بخوبی متوجه شوید.

نکته مهم و اولین نکته این است که ما باید به این باور برسیم که در حیطه جایگاه خود در چرخه صادرات، فعالیت کنیم. خوشبتانه، سفره بقدری وسعت دارد، که همه اعضای این چرخه را سیر نماید. مهم، قرار گرفتن صحیح در صفحه پازل می باشد. در این زمان، ضمن مدیریت با کیفیت سفارشات خود و کسب سود مورد نظر، به مرور زمان، تبدیل به یک برند در حوزه ای که فعالیت می کنیم، خواهیم شد.

برای مثال، شما گلخانه تولید و پرورش بادمجان دارید. اکنون محصول شما به دست آمده و قصد فروش یا صادرات بادمجان تولید شده در گلخانه خود را دارید. بخوبی می دانیم، شخصی که گلخانه ای را احداث می کند، از زمانی که بذر بادمجان را برای کشت خریداری می کند، تا برداشت محصول، همانند یک مادر که بتازگی کودکی را متولد نموده، می بایست بصورت شبانه روزی، از کودک خود که همان بادمجان است، مراقبت و نگهداری نماید.

پس فرصت چندانی برای حضور در عرصه بازاریابی و فروش ندارد. او انتظار دارد تا توسط سیستم های موجود در بازار، برای محصولاتش، تقاضا ایجاد شود و با بهترین قیمت ممکن اقدام به فروش بادمجان تولید خود نماید. با کمی پرس و جو و جستجو، منابعی را پیدا می کند که در حوزه فروش بادمجان صادراتی، بعنوان برند توسط دیگران به ایشان معرفی شده اند.

همین توضیحات در زمینه فروش و صادرات و دیگر جایگاه هایی که در این چرخه وجود دارند نیز صدق می کند.

جایگاه سبزینو در فروش بادمجان صادراتی

شرکت سبزینو نیز از جایگاه خود در چرخه صادرات محصولات کشاورزی ایران، مطلع بوده و بر این باور است که کار را باید به کاردان سپرد. ما بر اساس تقاضاهای موجود در بازار صادرات، سیستم هایی را تعریف نموده ایم و هر کدام را با توجه به جایگاه های موجود، با بهره گیری از نیروهای متخصص، در صحیح ترین قسمت پازل، قرار داده ایم.

  • ما خریدار تولیدات گلخانه داران بصورت تضمینی هستیم. پس ما تامین کننده هستیم.
  • ما با بهره گیری از چاپخانه های تخصصی بسته بندی محصولات کشاورزی، در حوزه بسته بندی بادمجان صادراتی، خدمات ارائه می کنیم.
  • ما مشاوره تخصصی در حوزه خرید و فروش عمده بادمجان صادراتی ارائه می دهیم.
  • ما از خدمات شرکت های مدیریت صادرات برای صادرات بادمجان به روسیه و سایر کشورها استفاده می کنیم.
  • بین ما و مشتریان شما، فقط خودتان قرار دارید. پس قیمت ها بدون در نظر گرفتن واسطه ها تعیین می شود.

خرید و فروش بادمجان

شما می توانید برای خرید و فروش بادمجان صادراتی و استعلام قیمت امروز این محصول، همه روزه در ساعات کاری مجموعه، از طریق شماره های موجود در سایت، با این واحد تماس بگیرید و سفارش خود را اعلام و ثبت نمایید.

چنانچه در زمینه خرید، فروش و صادرات بادمجان به روسیه و سایر کشورها، نیاز به مشورت دارید، می توانید از طریق شماره 09131009342، همه روزه تا ساعت 17، به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی در ارتباط باشید.


مشاوره خرید بادمجان صادراتی » 09131009342 » خانم مهندس نوروزی