فلفل رنگی | Colored Bell Pepper

فلفل دلمه ای در بازار میوه تره بار ایران چه بازار داخل و چه صادرات، با عنوان فلفل رنگی نیز شناخته می شود. این محصول در رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و سبز در گلخانه ها کشت شده که نوع صادراتی آن عمدتا گلخانه ای است.

در صادرات فلفل، تقاضا برای نوع گلخانه ای به مراتب بیشتر از نوع تولید شده در مزارع و به صورت سنتی می باشد. کشورهایی مانند روسیه، امارات و قطر، فقط نوع گلخانه ای فلفل رنگی را سفارش می دهند و نکته مهم در تامین اینگونه سفارشات، تامین با کیفیت ترین تولیدات تولیدکنندگان این محصول می باشد.

همانگونه که در اکثر مطالب منتشر شده در زمینه خرید و فروش فلفل در سایت سبزینو، مطالعه فرموده اید، ما یک تیم متخصص در حوزه فلفل رنگی جهت تامین آن برای اهداف صادراتی را در اختیار داریم.

تیم تامین سبزینو، با عقد قراردادهای یکساله با تولیدکنندگان این محصول، به صورت تضمینی تولیدات آنها را خریداری و برای صادرات در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ما در زمینه سورتینگ و بسته بندی فلفل دلمه ای برای صادرات به روسیه و امارات، تجربه ای چن ساله را در مجموعه خود داریم و به گونه ای عمل نموده ایم تا مشتریان ما، مجددا خرید فلفل رنگی خود را از طریق شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، انجام دهند.

تولیدکننده فلفل رنگی گلخانه ای

به دلیل تجربه بالا و قدمت احداث و مدیریت گلخانه در استان اصفهان، تولیدات محصولات کشاورزی گلخانه ای این استان، به دلیل کیفیت بالا و مطابقت با استانداردهای صادرات، اصفهان را به بزرگترین تولیدکننده فلفل رنگی گلخانه ای و قطب فلفل دلمه ای ایران تبدیل نموده.

تیم تامین سبزینو، تولیدات این عزیزان را به صورت مستقیم خریداری کرده و تنها فلفل هایی را برای سورت و بسته بندی انتخاب می کند که از هر لحاظ مطابق با کیفیت و استانداردهای صادراتی باشند. این مزیت مجموعه ما می باشد. خریدار، نگران محصولی که در کارتن های بسته بندی قرار گرفته نبوده و بخوبی می داند، سفارش ایشان در نهایت سلامت به دست مشتری نهایی خواهد رسید.

مشاوره در زمینه خرید، فروش و صادرات

چنانچه در زمینه خرید، فروش و صادرات فلفل رنگی گلخانه ای نیاز به مشاوره تخصصی دارید، می توانید همه روزه در ساعات اداری مجموعه سبزینو از ساعت 8 صبح الی 17 با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز محصول، از خدمات مشاوره نیز بهره مند شوید.

همچنین شما می توانید همه روزه در ساعات مذکور از طریق شماره همراه 09131009342 به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی در ارتباط باشید و در زمینه خرید، فروش و صادرات فلفل رنگی از ایشان مشاوره دریافت کنید.


تلفن مشاوره و خرید : 09131009342 » خانم مهندس نوروزی