فروش عمده گل کلم

گل کلم از صیفی جاتی است که بصورت روزانه در انواع رژیم غذایی مصرف دارد و همانند مردم ایران، مردم سایر کشورهای جهان نیز از این صیفی پرخاصیت در غذا و سالاد خود بصورت روزانه استفاده می کنند. تیم تامین سبزینو با همکاری بخش فروش، فروش عمده گل کلم برای اهداف صادراتی جهت صادرات به کشورهایی همچون امارات، قطر، عمان، کویت، روسیه و … انجام می دهد.

فروش عمده گل کلم

در ایران چندین منطقه در استانهای اصفهان، البرز (کرج)، خوزستان (دزفول) و تهران (ورامین)، در زمینه کشت گل کلم فعال هستند و علاوه بر تامین بازار میوه تره بار داخل ایران، نیاز مصارف صادراتی را نیز پوشش می دهند. کشاورزان این مناطق تمایل دارند تا با مناسب ترین قیمت فروش عمده گل کلم خود را به پایان برسانند که تیم تامین سبزینو با توجه به در اختیار داشتن حجم بالای سفارشات در زمینه محصولات کشاورزی، بخصوص گل کلم، در قالب قرارداد، بعنوان خریدار تضمینی، محصول این عزیزان را پس از ارسال کارشناس به مزرعه و رویت محصول، خریداری می کند.

عمده مشتریان شرکت، گل کلم را بصورت عمده و برای صادرات به کشورهای مختلف و از نظر مسافت، نزدیک به ایران، خریداری می کنند. سبزینو علاوه بر تامین نیاز شرکت های بازرگانی داخلی که بعنوان صادر کننده محصولات کشاورزی ایران فعالیت می کنند، بصورت مستقیم و بدون واسطه، به درخواستهای فروش عمده گل کلم از مشتریان خارجی خود نیز پاسخگو بوده و سفارشات آنان را تامین و ارسال می کند.

محصول پس از ورود به انبار شرکت، در اختیار تیم سورت و بسته بندی قرار گرفته و پس از سورتینگ درون سبدهای با کیفیت چیدمان و بلافاصله بارگیری و پس از باسکول، به مقصدی که مشتری در زمان سفارش خود تعیین نموده ارسال می شود.

در صادرات گل کلم، برگهای محصول بعنوان محافظ عمل می کند. به گونه ای که در هنگام چیدمان درون سبد، دورتادور گلکلم را لایه ای از برگ خود محصول محصور کرده تا در هنگام تخلیه و تحویل بار در مقصد، محصول در نهایت سلامت به دست مصرف کننده نهایی برسد.

نحوه سورت و بسته بندی، خود نیاز به تجربه و تخصص داشته که بواسطه ارسال چندین سفارش به کشورهای مذکور، تیم بسته بندی سبزینو در این زمینه تجربه و تخصص کافی را با توجه به بازخوردهای دریافتی کسب نموده و به گونه ای عمل می کند که محصول در نهایت سلامت به دست مشتری برسد.

برای خرید و فروش گل کلم می توانید همه روزه و از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری شرکت از 8 صبح الی 17 و روزهای پنجشنبه 8 صبح الی 13، با بخش فروش سبزینو تماس و سفارش خود را به این واحد اعلام نمایید.

قیمت فروش عمده گل کلم

در بازار محصولات کشاورزی صادراتی، قیمت ها با توجه به نوسانات قیمت ارز، متغیر بوده و بعضا در طول یک روز چندین بار قیمت ها دستخوش تغییر می شود. لطفا قبل از خرید و واریز وجه به حساب شرکت، از طریق تماس تلفنی با بخش فروش، قیمت فروش عمده گل کلم را جویا شوید.

توجه داشته باشید که قیمت اعلام شده، تنها چند ساعت اعتبار داشته و خریدار می بایست پس از استعلام قیمت گل کلم، مبلغ اعلام شده را به حساب شرکت واریز نماید تا سفارش ایشان در مرحله اقدام قرار بگیرد.

شما می توانید در زمینه خرید عمده گل کلم و صادرات این محصول، به صورت مستقیم و از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید و مشاوره تخصصی انجام دهید.

مشاوره تنها در زمینه بازار صادراتی گل کلم انجام می شود و از ارائه مشاوره در حوزه بازار میوه تره بار داخلی ایران معذوریم.