صادرات سیب به پاکستان

سیب ایران مورد توجه واردکنندگان محصولات کشاورزی صادراتی در کشور پاکستان می باشد به طوری که صادرات سیب به پاکستان سالانه حجم زیادی از تولید باغات سیب درختی در ارومیه، مراغه، دامغان و سمیرم (پادنا) را هدف قرار می دهد.

سیب ارومیه در بین سیب های تولید شده در سایر مناطق ایران، تقاضای بیشتری برای ورود به بازار میوه های وارداتی پاکستان خصوصا شهر اسلام آباد دارد و سالانه حدود 40 درصد از سیب تولیدی در ایران، به پاکستان صادر می شود.

هر تریلی حامل سیب صادراتی، 25 تن از این میوه را از طریق گمرک کویته روانه بازار میوه تره بار اسلام آباد پایتخت کشور پاکستان می کند. در ادامه مختصرا توضیحی درباره بازار میوه و تره بار اسلام آباد ارائه می نماییم.

بازار میوه تره بار اسلام آباد که به سبزی منڈی (Sabzi Mandi) شهرت دارد در شمال شهر اسلام آباد واقع شده که فعالیت خود را از ساعت 5 صبح آغاز کرده و تا ساعت 8 شب دایر می باشد. هنگامی که یک خریدار برای خرید سیب یا انواع میوه و سبزی و صیفی به سبزی مندی مراجعه می کند، علاوه بر دسترسی به تنوع بسیار زیاد محصول در این بازار، شاهد قیمت های متنوعی نیز هست. به گونه ای که اقشار مختلف با توان خرید کم به بالا توانایی خرید دارند.

دپارتمان صادرات سبزینو، با شناخت از بازار میوه تره بار این کشور، علاوه بر صادرات سیب به پاکستان، انواع صیفی جات از قبیل گل کلم، فلفل دلمه ای رنگی، گوجه، خیار، پیاز و چند نمونه میوه صادراتی ایران را نیز به واسطه تجار ایرانی و پاکستانی، به این کشور صادر نموده.

ما به نحوه سورت و بسته بندی سیب درختی متناسب با نیاز تجار پاکستانی بخوبی تسلط داشته و در هنگام تامین، سیبی را در اختیار صادر کننده قرار می دهیم که مناسب برای صادرات به پاکستان باشد.

تیم تامین سبزینو با در اختیار داشتن شبکه گسترده ای از تولید کنندگان سیب درختی در ایران پاسخگوی نیاز خریداران این محصول در تمام فصول سال می باشد. چرا که ما با تولید کنندگان سیب ارومیه، سیب سمیرم، سیب مراغه و دامغان، قرارداد بسته و سالانه حجم مشخصی از تولیدات این عزیزان را خریداری و روانه سردخانه می کنیم.

صادرات سیب به پاکستان از پیچیدگی های خاصی چه در حوزه تامین، چه در حوزه سورت و بسته بندی و چه در حوزه صادرات و ترخیص (تشریفات گمرکی) برخوردار است که دپارتمان صادرات سبزینو به خوبی با این پیچیدگی ها آشنایی داشته و برای آنها راه حل دارد.

استفاده از سبدهای با کیفیت، گرافت مناسب و چیدمان اصولی محصول به گونه ایست که در هنگام حمل و نقل و در طول مسیر، آسیبی به سیب ها وارد نشده و میوه در سلامت کامل در بازار میوه تره بار شهرهای مختلف پاکستان تخلیه می شود.

چنانچه شما سفارش تامین برای صادرات سیب به پاکستان را دارید، می توانید برای خرید این میوه همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 از طریق شماره های موجود در سایت، با بخش فروش تماس گرفته و سفارش خرید سیب درختی خود را به این واحد اعلام کنید.

چنانچه در زمینه خرید و صادرات سیب درختی به پاکستان نیاز به مشاوره دارید، در ساعات مذکور، می توانید به صورت مستقیم و با استفاده از شماره همراه 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. استعلام قیمت سیب درختی به صورت تلفنی نیز امکانپذیر است.