صادرات فلفل دلمه به امارات

فلفل دلمه ای رنگی، محصول مورد تقاضا در بازار میوه تره بار شهر دوبی امارات است که گلخانه های استان اصفهان این محصول را با کیفیت صادراتی تولید می کنند. صادرات فلفل دلمه به امارات اصولا به دو روش هوایی و دریایی انجام می شود که بسته به نیاز مشتری، دپارتمان صادرات سبزینو، صادرات این محصول را توسط یکی از این دو روش و متناسب با درخواست مشتری انجام می دهد.

خرید، فروش و صادرات فلفل دلمه به امارات

در دوبی چند مرکز خرید، فروش و پخش عمده میوه، صیفی و سبزیجات تازه وجود دارد که تاجران بزرگی از کشورهای مختلف از جمله ایران در این مراکز سردخانه و انبارهای بزرگی را دایر نموده اند و از سراسر دنیا انواع محصولات کشاورزی را به امارات وارد می کنند که یکی از این محصولات فلفل دلمه ای رنگی می باشد.

صادرات فلفل دلمه به امارات به صورت هوایی در مواقعی انجام می شود که:

  • تاجر اماراتی برای واردات این محصول نیاز به سرعت ارسال داشته و اصطلاحا عجله دارد
  • تفاوت هزینه ارسال هوایی با ارسال زمینی فلفل دلمه رنگی به امارت بسیار اندک باشد
  • ارسال زمینی به دلایل مختلف قابل انجام نباشد

اما در بیشتر مواقع صادرات فلفل دلمه به امارات به صورت زمینی انجام می شود که محصول پس از سورت و بسته بندی در انبار اصفهان درون کانتینر یخچال دار قرار گرفته و تا بنادر جنوبی حمل و از آنجا و از طریق دریایی به امارات و میادین میوه تره بار شهر دبی وارد می شود.

سبزینو علاوه بر تامین فلفل دلمه رنگی اصفهان محصولات زیر را نیز برای صادرات به امارات در اختیار شرکت های بازرگانی و صادر کنندگان محصولات کشاورزی ایران قرار می دهد:

توجه داشته باشید که دپارتمان صادرات سبزینو، تنها در صورتی صادرات فلفل دلمه به امارات را به عهده می گیرد که مشتری، خرید خود را از طریق بخش فروش این شرکت انجام داده باشد. در غیر اینصورت شرکت مسئولیت صادرات محصول خریداری شده شما از سایر شرکت ها را به عهده نخواهد گرفت. لطفا از تماس برای واگذاری صادرات محصولاتی که از شرکت ها و اشخاص متفرقه خریداری نموده اید به دپارتمان صادرات سبزینو، خودداری نمایید.

خرید و فروش فلفل دلمه ای

چنانچه شرکت بازرگانی، شرکت مدیریت صادرات، تاجر و یا واسطه هستید و سفارش تامین فلفل دلمه رنگی از سمت کشور امارات را دارید، می توانید بصورت مستقیم و بدون واسطه، خرید خود را از طریق تماس با بخش فروش سبزینو انجام دهید. ما بصورت تخصصی در حوزه تامین و پخش فلفل دلمه رنگی اصفهان فعال هستیم و این محصول را با کیفیت 100% صادراتی برای مشتریان فراهم می کنیم.

برای خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی و گلخانه ای اصفهان از طریق شماره های موجود در سایت با بخش فروش تماس بگیرید و سفارش خود را به این واحد اعلام نمایید.

مشاوره خرید و صادرات فلفل دلمه به امارات

در صورتی که در زمینه خرید و صادرات فلفل دلمه رنگی گلخانه ای به امارات نیاز به مشورت تخصصی دارید، می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 13 به صورت مستقیم از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس زهره نوروزی تماس بگیرید.