صادرات گل کلم ایران

قوانین صادرات گل کلم به خارج از کشور

قوانین صادرات گل کلم به خارج از کشور که باید آنها را بدانیم

گل کلم یکی از سبزیجات محبوب در سراسر دنیاست که طرفداران زیادی دارد و مردم کشورهای زیادی، از آن به عنوان غذای اصلی استفاده می‌کنند. یکی از دلایل مصرف زیاد آن، خواص فراوانی است که این سبزی در بر دارد. به دلیل این محبوبیت، صادرات آن بسیار رونق دارد که البته باید برای تجارت این محصول، قوانین صادرات گل کلم را به خوبی دانست.

گل کلم و به طور کلی صیفی جات به دلیل حساسیتی که نسبت به دما و شرایط نگهداری دارند، باید به زودی مصرف شوند. برای همین نگهداری از آنها بسیار کار حساس و مهمی است. این محصول به دلیل حساسیتی که به شرایط نگهداری دارد، باید طی سه روز به کشور مقصد صادر شود، تا خواص اولیه خود را حفظ کند.

اگر دیر تر از سه روز، این محصول به دست مشتری در کشور مقصد برسد، دچار آسیب می‌شود و مقداری از آن به عنوان دور ریز محاسبه می‌شود. برای همین، باید با بسته بندی اصولی و درست، جلوی این ضرر را گرفت.

کلم متعلق به خانواده کلمیان است، که شامل بروکلی، کلم کالی و کلم برگ نیز می باشد. گل های روی گل کلم با فاصله ی نزدیکی کنار هم قرار گرفته اند و از جوانه های گل تشکیل شده اند که آنها به یک ساقه ی میانی وصلند. گل کلم به شکلهای مختلفی قابل خوردن است و میتوان در انواع خوراکیها از آن استفاده کرد.

قیمت گل کلم صادراتی
شناخت بازار جهانی گل کلم

قوانین صادرات گل کلم

برای صادرات محصولات کشاورزی، باید قوانینی را بدانیم که ندانستن آنها، باعث شکست ما در زمینه کاری خواهد شد. چرا که هر کاری فرآیندها و مراحل خاص خودش را دارد و باید همه چیز را درمورد آن دانست تا بتوان به عنوان یک تاجر موفق شناخته شد.

اگر به عنوان یک تاجر در حال فعالیت هستید، باید بدانید وجود یک مشاور برای آگاه کردن شما نسبت به شرایط بسیار کمک کننده است و می‌تواند شما را از وضعبت روز بازار جهانی با خبر سازد.

  1. قیمت گل کلم را در بازار هدف مورد بررسی قرار دهید و تلاش کنید که با عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب رقبا را از میدان دور کنید و خودتان به عنوان رقیب اصلی شناخته شوید.
  2. با توجه به حساسیت های لازم در نگهداری و صادرات گل کلم و انواع دیگر صیفی جات انتخاب وسیله مناسب حمل و نقل با امکانات لازم برای حفظ کیفیت محصول اهمیت بسیار زیادی دارد.
  3. دربسته بندی محصول دقت زیادی داشته باشید و اطلاعات کامل محصول را روی بسته ها درج کنید درصورتی که مقصد محصول صادراتی شما روسیه است و برخی از کشور های حساس حتما علاوه بر زبان انگلیسی اطلاعات مورد نظر را به زبان اصلی کشور مقصد روی بسته ها درج نمایید.
  4. چنانچه گل کلم را به بازاری صادر می کنید که محصول شناخته شده نیست شما به تبلیغات گسترده ای برای جلب نظر مشتری ها دارید.
  5. حضور در نمایشگاه های کشور ها برای کسب اطلاعات از بازار ها ی محصول صادره و ارتباط با مشتری ها و شناخت علایق و ذائقه آن ها یکی از مهم ترین کارهاییست که یک تاجر باید انجام دهد.
  6. با توجه به اینکه گل کلم از صیفی جاتی است که نگهداری آن از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر به مدت زیادی بماند ممکن است خراب شده و دور ریز شود. پس سعی کنید شرایط انبار داری محصول را به طور مناسبی انتخاب کنید و محصول را در فصل مناسب که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد خریداری و صادر کنید.
  7. برای بسته بندی گل کلم صادراتی، از ابزار مناسب استفاده کنید و بهترین نوع بسته بندی را هم برای تبلیغ و هم برای حفظ کیفیت محصول بکار بگیرید.
صادرات گل کلم به روسیه
قوانین صادرات گل کلم

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای آگاهی از قوانین صادرات گل کلم و انتخاب محصول مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *