تولید گل کلم ایرانی

کدام کشورها مقصد صادرات گل کلم ایرانی هستند؟

کشورهای مقصد برای صادرات گل کلم ایرانی و جایگاه ایران بین رقبا

گل کلم یکی از محصولات محبوب در سراسر دنیاست که طرفداران زیادی دارد. مردن کشورهایی مثل روسیه به پخت غذاهای متنوع با این سبزی علاقه زیادی دارند و به دلیل خواص فراوانی که دارد، همیشه مشتاق مصرف آن هستند. کشور ما ایران، با توجه به شرایط خوب و مناسبی که برای کشاورزی دارد، مستعد صادرات گل کلم ایرانی است.

کشاورزان پر تلاش ایرانی، با تولید سبزیجات و صیفی جات بی نظیر و با کیفیت، توانسته اند جایگاه خوبی در بازار صادرات جهانی به دست آورند. اما این کشاورزان باید با شرکت‌های معتبر بازرگانی در تماس باشند تا وجود واسطه گر ها، باعث ضرر رساندن به آنها نشود.

به این ترتیب می‌توانند محصولات با کیفیت خود را به کشورهای درخواست کننده بفرستند و از درآمد حاصل از صادرات محصولات کشاورزی خود، استفاده ببرند. اگر کشاورزان شرایط مناسبی را برای تولید محصولات با کیفیت و مشتری پسند فراهم کنند، می‌توانند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشند.

اما چرا گل کلم برای مردن دنیا محبوب است و بازار صادرات گل کلم ایرانی رونق دارد؟ این مسئله ایست که جواب آن را باید در خواص این سبزی بی نظیر بیابیم.

صادرات گل کلم مرغوب
خرید و فروش گل کلم

خواص بی نظیر گل کلم

گل کلم یک منبع فوق العاده برای تولید ویتامین سی، فولات، ویتامین کا و ویتامین ای است. بنابراین به درمان بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند. همچنین این سبزی غنی از مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم، فسفر و پتاسیم است که کمبود های بدن را رفع می‌کند.

این سبزی مفید و سالم، منبع خوبی برای پروتئین و چربی‌های اشاع نشده نیز هست که اسیدهای چرب امگا 3 را در بردارد و فیبر رژیمی آن، برای بدن خاصیت دارد.

در لیست زیر، مواد مغذی موجود در 128 گرم گل کلم ذکر شده است:

  • ۲۵ کالری؛
  • ۳ گرم فیبر؛
  • ۷۷ درصد از شاخص RDI (شاخص مقدار مصرف توصیه‌‌شده‌ی روزانه‌) ویتامین C؛
  • ۲۰ درصد از شاخص RDI ویتامین K؛
  • ۱۱ درصد از شاخص RDI ویتامین B6؛
  • ۱۴ درصد از شاخص RDI فولات؛
  • ۷ درصد از شاخص RDI پانتوتِنیک اسید؛
  • ۹ درصد از شاخص RDI پتاسیم؛
  • ۸ درصد از شاخص RDI منگنز؛
  • ۴ درصد از شاخص RDI منیزیم؛
  • ۴ درصد از شاخص RDI فسفر.

کشورهای مقصد برای صادرات گل کلم ایرانی

همانطور که اشاره کردیم، ایران به دلیل بستر مناسبی که برای تولید محصولات کشاورزی سالم و با کیفیت دارد، مستعد صادرات این محصول نیز هست. چرا بسیاری از کشورها به دلیل نداشتن شرایط لازم برای تولید این محصولات، نیازمند واردات سبزیجات و صیفی جات با کیفیت و سالم هستند.

در این بین، ایران با توجه به اینکه صیفی جات بی نظیر و سالمی تولید می‌کند، برای صاردات این محصولات، جایگاه مناسبی در بین سایر رقبا دارد. بسیاری از کشورها مشتاق واردات از ایران هستند چرا که به طعم سبزیجات ایرانی، علاقه زیادی دارند.

  • صادرات گل کلم به عراق
  • صادرات گل کلم به عمان
  • صادرات گل کلم به امارات
  • صادرات گل کلم به قطر
گل کلم سالم
صادرات گل کلم ایرانی

صادرکنندگان گل کلم چه کشورهایی هستند؟

با توجه به اینکه کشورهای مختلفی در زمینه صادرات گل کلم فعالیت می‌کنند، برای فعال بودن در این زمینه، باید اطلاعات خوبی از این کشورها و ویژگی محصولات آنها داشته باشیم. چرا که آگاهی از شرایط بازار، به ما کمک می‌کند در این راه با موفقیت پیش برویم.

باید بدانید که در دنیای صادرات، چه کسانی در صدر جدول صادرکنندگان یک محصول قرار گرفته اند و رقبای اصلی شما کدام کشورها هستند. اسپانیا، مکزیک و همچنین آمریکا در بازار جهانی گل کلم، صدر نشین جدول هستند. همچنین کشورهای فرانسه و ایتالیا، در ردههای چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور ما ایران، با داشتن سهم  در دو درصدی از این جدول، رتبه هشتم صادرات گل کلم در دنیا را به خود اختصاص داده است.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی ایرانی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *