قیمت گل کلم

گل کلم صادراتی و اهمیت تولید آن در کشور

گل کلم صادراتی یکی از صیفی جات مفید و سالم برای بدن است که در سراسر دنیا محبوبیت زیادی دارد. به دلیل خواص زیاد آن و تاثیر زیادی که روی سلانتی دارد، مردم کشورهای مختلف، مشتاق به خرید و مصرف آن هستند. در کشورهای زیادی، این محصول خریداری و در انواع غذاها استفاده می‌شود.

این محصول، برای صادرات باید مورد مراقبت‌های لازم قرار بگیرد تا از کیفیت آن کم نشود و بتواند خواص خود را حفظ کند. برای همین صادرکنندگان محصولات کشاورزی، باید سعی کنند این محصول را در طی سه روز به کشور مقصد صادر کنند تا مثل اول سالم و تازه باشد و خواص خود را به خوبی حفظ کند.

گل کلم صادراتی جزو خانواده کلمیان قرار می‌گیرد. این خانواده شامل، کلم بروکلی، کلم کالی و کلم برگ می‌شوند. گل کلم در انواع و اقسام شکل‌ها قابل مصرف است. می‌توان آن را به صورت خام مصرف کرد. یا اینکه آن را پخت و یک بشقاب سبزیجات سالم در کنار دیگر صیفی جات تهیه کرد.

همچنین ما ایرانی‌ها از این سبزی برای تهیه ترشی گل کلم زیاد استفاده می‌کنیم و در کنار غذا از آن مصرف می‌کنیم که طعم بسیار خوبی دارد و همه مشتاقند که آن را در کنار غذا مصرف کنند.

چرا کشاورزان باید به کاشت گل کلم صادراتی اهمیت بدهند؟

گل کلم  از خواص زیادی برخوردار است، برای همین مردم کشورهای مختلف، برای برخورداری از فواید آن، مشتاقند که آن را در رژیم غذایی خود وارد کنند. بنابراین بازار صادرات این محصول مناسب است و می‌توان از ارسال آن به کشورهای متقاضی، سود خوبی بدست آورد.

کشاورزان توانمند و مستعد، با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب کشورمان، می‌توانند محصولات کشاورزی خوبی را برای صادرات تولید کنند. مثل گل کلم صادراتی که خواص فراوانی دارد و در بسیاری از مناطق کشورمان قابل کاشت است. با توجه به حاصلخیز بودن خاک بیشتر مناطق ایران و رشد محصولات بسیار خوب کشاورزی، مردم بسیاری از کشورها مایل به استفاده از سبزیجات و صیفی جات ایرانی هستند.

پس بهتر است کشاورزان روی تولید گل کلم سرمایه گزاری کنند و برای تولید هرچه بهتر آن تلاش کنند و محصولی با کیفیت و سالم برای صادرات به کشورهای متقاضی تولید کنند. گل کلم صادراتی فاقد کربوهیدرات است، پروتئین و چربی کمی دارد اما حاوی مقدار زیادی مواد مغذی و مفید برای سلامتی است.

صادرات گل کلم
کاشت گل کلم

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

انواع گل کلم برای صادرات

گل کلم به عنوان یکی از صیفی جات پر مصرف و محبوب مردم، سرشار از مواد مغذی و سالم است. گل کلم از انوع کلم است علاوه بر نوع سفید آن که گل کلم صادراتی ایران این نوع است گونه های بنفش، قهوه ای، زرد و سبز هم نیز دارد که نسبت به گل کلم سفید کمیاب تر هستند.

کلم بروکلی، یکی از انواع سبز گل کلم است که خواص بسیار زیادی دارد. گل کلم زرد و نارنجی، نسبت به نوع سفید این محصول، 25 برابر ویتامین A دارد. همچنین حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و خواص دارویی آن می‌تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند.

مواردی که برای صادرات گل کلم باید در نظر داشته باشید

همیشه نسبت به بازار هدف خود آکاهی و دانش کامل داشته باشید. باید نیاز بازار را به طور مکرر بررسی کنید تا طبق آن نیاز، محصولات را وارد بازار کنید. می‌توانید برای اینکه آگاهی کاملی از بازار صادرات محصولات کشاورزی داشته باشید، با شرکت‌های بازرگانی معتبر در تماس باشید و از آنها مشاوره بگیرید.

با توجه به اینکه محصولات کشاورزی حساس به دما و شرایط نگهداری هستند، همه اصول و استاندارد ها را برای بسته بندی و حمل آنها در نظر بگیرید تا بتوانید آنها را سالم به مقصد برسانید. بسته بندی اصولی و درست، به شما کمک می‌کند اعتماد مشتری را جلب کنید و حرفه ای شناخته شوید.

صادرات گل کلم مرغوب
صادرات صیفی جات به روسیه

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *