گل کلم صادراتی کرج

علاوه بر اصفهان، ورامین و دزفول، کرج از مناطقی است که گل کلم با کیفیت صادراتی تولید می کند. گل کلم صادراتی کرج یکی از بهترن انواع گل کلم موجود در بازار محصولات کشاورزی و صیفی جات صادراتی ایران می باشد.

به دلیل نزدیکی کرج به آستارا که پل ارتباطی ایران با کشورهای شمالی مانند روسیه، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می باشد، هزینه حمل و نقل این محصول از کرج تا آستارا نسبت به سایر مناطقی که کلم تولید می کنند، به صرفه تر می باشد که نهایتا باعث کاهش قیمت تمام شده این محصول در بازار میوه تره بار کشور مقصد خواهد شد.

تیم تامین سبزینو، با شناسایی کشاورزان و مزرعه داران استان البرز (کرج)، و بررسی کارشناسی و تخصصی محصولات این عزیزان با بهره گیری از کارشناس متخصص و با تجربه کلم و گل کلم این شرکت، پس از تایید، در قالب یک قرارداد و به صورت تضمینی به عنوان خریدار، گل کلم صادراتی کشاورزان کرج را خریداری و روانه انبار جهت سورتینگ و بسته بندی می نماید.

گل کلم صادراتی کرج

در بحث صادرات، کیفیت بسته بندی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از عوامل رضایت مشتری نهایی و در نتیجه آن استمرار سفارش خرید، نوع سورت و بسته بندی محصول است.

شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، از زمانی که فعالیت خود را (در حوزه فلفل دلمه ای رنگی و سیب صادراتی) آغاز نمود تا به امروز و با توجه به نیاز مشتریان خارجی، محصولات صادراتی را به روش های مختلفی سورت و بسته بندی نموده و اکنون با در اختیار داشتن یک تیم سورتینگ و بسته بندی، پاسخگوی دغدغه های تجار و صادر کنندگان محصولات کشاورزی ایران می باشد.

گل کلم صادراتی کرج را پس از سورت، درون سبدهای با کیفیت طوری بسته بندی می کنیم که تا زمان تخلیه بار در بازار میوه تره بار کشور مقصد، کوچکترین آسیب و خسارتی به سرمایه مشتری وارد نشود.

حمل و نقل این محصول با توجه به مسافت مزرعه و انبار تا مرزی که قرار است بار از آنجا ترخیص و صادر شود، در کانتینر مسقف و یخچال دار و بعضا در کانتینر های چادری انجام می پذیرد. که با توجه به نوع چیدمان، به هیچ عنوان گل کلم دچار له شدگی و تخریب نخواهد شد و به صورت تازه و با ظاهر اولیه به دست مشتری خواهد رسید.

اگر شرکت مدیریت صادرات یا به اختصار شرکت EMC هستید، تاجر محصولات کشاورزی هستید و قصد دارید همکاری با یک تیم تخصصی را تجربه کنید، واسطه هستید و نگران کیفیت محصول خریداری شده هستید، می توانید با پشتوانه دپارتمان صادرات و تیم تامین و فروش سبزینو، مرغوب ترین نمونه گل کلم صادراتی کرج را به دست مشتری خود در روسیه، عمان، قطر یا هر کشوری که متقاضی این محصول است برسانید.

چنانچه تمایل دارید، تصویر محصول را مشاهده نمایید، علاوه بر عکس های موجود در سایت، می توانید از طریق واتسپ یا تلگرام تقاضای تصویر و مشخصات گل کلم صادراتی کرج را ارسال نمایید.

برای اینکار در ساعات اداری سبزینو، با استفاده از شماره همراه 09131009342 با خانم مهندس زهره نوروزی از طریق واتسپ و یا تلگرام در ارتباط باشید تا تصاویر و مشخصات محصول برای شما ارسال شود.

برای خرید گل کلم همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17، از طریق شماره های موجود در سایت، با بخش فروش سبزینو تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت امروز، سفارش خرید خود را به این واحد اعلام کنید.

چنانچه در زمینه خرید و فروش و صادرات این محصول نیاز به مشاوره دارید، در ساعات مذکور با خانم نوروزی به شماره 09131009342 تماس بگیرید و به صورت مستقیم با ایشان مکالمه و مشورت کنید.