کد تعرفه گمرکی فلفل دلمه رنگی

صادرات محصولات کشاورزی نیازمند طی مراحل و تشریفات گمرکی می باشد. در زمان اظهار گمرکی برای فلفل، به کد تعرفه فلفل دلمه ای نیاز است. هر محصول کشاوری کد تعرفه گمرکی مخصوص به خود را دارد.

فلفل دلمه ای که با نام های Bell Pepper و Capsicum نیز شناسایی می شود در گمرک ایران با کد 07099000 اظهار می شود. این کد تعرفه گمرکی برای انواع فلفل رنگی چه گلخانه ای و چه مزرعه ای کاربرد داشته و می توان برای همه انواع این محصول از این کد استفاده نمود.


کد تعرفه گمرکی فلفل دلمه رنگی


فلفل رنگی ارائه شده توسط سبزینو برای صادرات، توسط تولید کنندگان فلفل دلمه گلخانه ای در اصفهان به تولید رسیده که از نظر کیفیت، بهترین نوع این محصول در بازار صادراتی میوه تره بار ایران می باشد. این میوه قابل صادرات به روسیه، عمان، قطر، امارات (دبی)، گرجستان و چندین کشور دیگر می باشد.

در زمان اظهار محصول به گمرک، فارغ از کشور مقصد که قصد صادرات فلفل به آن را دارید، می توانید از کد تعرفه گمرکی فلفل دلمه رنگی که در اختیار شما قرار دادیم، استفاده نمایید.

یکی از مجوزهای لازم برای صادارت فلفل رنگی، مجوز معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد. چنانچه خریدار تمایل داشته باشد تا کلیه تشریفات گمرکی محصول خود را به سبزینو بسپارد، دپارتمان صادرات شرکت، خود اقدام به اخذ مجوز های لازم برای صادرات می کند. لطفا در هنگام سفارش، در صورتی که قصد واگذاری صادرات سفارش خود، به شرکت را دارید، به بخش فروش اطلاع دهید.

استعلام کد تعرفه گمرکی فلفل دلمه رنگی

چنانچه در زمینه صادرات فلفل دلمه ای رنگی، نیاز به مشاوره دارید و می خواهید از قیمت امروز این محصول مطلع شوید، می توانید در ساعات اداری مجموعه، با شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات و قیمت روز این محصول کد تعرفه گمرکی فلفل دلمه رنگی را نیز بصورت تلفنی استعلام نمایید.

برای خرید و فروش انواع فلفل رنگی، در ساعات بین 8 صبح الی 17، همه روزه بجز روزهای تعطیل، می توانید بصورت مستقیم از طریق شماره همراه 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید.

خانم مهندس نوروزی – 09131009342