خرید گل کلم

صادرات گل کلم به روسیه

صادرات گل کلم به روسیه و صادرات انواع سبزیجات و صیفی جات

به دلیل نزدیک بودن ایران به کشور روسیه، این فرصت به وجود آمده است تا ایران بسیاری از محصولات سبزی و صیفی خود را به این کشور صادر کند. به دلیل علاقه مردم روسیه به صیفی جات مخصوصا کلم، صادرات گل کلم به روسیه زیاد اتفاق می‌افتد. مردم این کشور، غذاهای زیادی با این سبزی درست می‌کنند و به آن علاقه دارند.

ایران به دلیل شرایط خوبی که برای کشاورزی دارد و محصولات با کیفیتی که در خاک آن کشت و تولید می‌شود، طرفداران زیادی در دنیا دارد که مشتاقند محصولات کشاورزی آن را وارد کرده و استفاده کنند. نزدیک بودن ایران به روسیه، باعث شده است هزینه انتقال محصولات نسبت به کشورهای دیگر کمتر شود. بخش زیادی از کشور روسیه، در مناطق سیبری است، به همین دلیل امکان کشاورزی در آنها وجود ندارد. برای همین این کشور محصولات کشاورزی با کیفیت ایرانی را وارد کرده و از صیفی جات خوش طعم و مرغوب استقبال می‌کند.

صادرات گل کلم
صادرات صیفی جات

محصولاتی که به کشور روسیه صادر می‌شوند

همانطور که گفته شد شرایط محدود کشاورزی در روسیه باعث شده تا مواد غذایی سهم عمده ای (در حدود 70درصد ) ازاقلام صادراتی ایران به روسیه به خود اختصاص دهد. میوه، سبزی و صیفی جات، خشکبار، پسته و انگور خشک، گیاهان دارویی و ادویه جات جزو محصولاتی هستند که همیشه به این کشور صادر می‌شوند. این کشور با جمعیت 146 میلون نفری می تواند بازار هدف مناسبی برای صادرات محصولات کشاورزی ایرانی باشد.

بنابراین، تولید کنندگان و صادرکنندگان می‌توانند روی بازار صادرات گل کلم به روسیه، تمرکز کنند. کشاورزان می‌توانند با تولید محصول باکیفیت و مرغوب، روی این بازار تمرکز کرده و مشتری ثابت آنها باشند.

از آنجایی که محصولات صادراتی باید استاندارد خاصی را برای صادرات داشته باشند، تولید این محصولات باید تحت نظر کارشناسان کشاورزی صورت گیرد. به همین دلیل محصولات کشاورزی صادراتی به روسیه و سایر کشور ها عمدتا در زمره محصولات گلخانه ای تولید و کشت می شود تا بتوان نظارت بیشتری در تولید آن ها داشت.

برای اینکه نسبت به استانداردها آگاهی جامع تر و بهتری داشته باشیم، باید از شرکت‌های بازرگانی متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیریم تا بتوانیم در بازار هدف خود سرمایه گذاری کنیم.

دسته بندی مواد خوراکی که به کشور روسیه صادر می‌شوند

  • میوه جات ( سیب درختی , نارنگی , انار ، کیوی , پرتقال , گیلاس و … )
  • سبزیجات ( شوید , جعفری , گیشنیز , ریحون , تره , ترب , پیازچه و … )
  • صیفی جات ( فلفل دلمه, بادمجان, خیار, انواع کلم و کلم، انواع گوجه , … )
  • گیاهان دارویی (گل گاو زبان , اسطوخودوس , زنجبیل , نعناع و … )
  • ادویه جات ( هل , دارچین , زردچوبه , پودر فلفل , ادویه کاری , سماق , پاپریکا و … )
  • خشکبار ( خرما، کشمش، پسته و …)
گل کلم صادراتی
صیفی جات صادراتی

صادرات گل کلم به روسیه چه مزیتی دارد؟

  • جمعیت بالای این کشور، که در حال افزایش نیز هست، همیشه به دلیل شرایط نامناسب کشاورزی، نیازمند محصولات وارداتی است.
  • همجواری ایران و روسیه، باعث می‌شود هزینه حمل و نقل کاهش پیدا کند و ارسال محصولات صادراتی به این کشور راحت تر باشد.
  • از لحاظ شرایط سیاسی، ایران و روسیه رابطه خوبی با یکدیگر دارند و به همین خاطر، بسیاری از مشکلات از سر راه برداشته خواهد شد.
  • شرایط اقتصادی روسیه مناسب است و صادرات محصولات کشاورزی و سایر محصولات به این کشور، می‌تواند درآمد زایی خوبی برای صادر کنندگان و کشاورزان باشد.
  • محدودیت های تجاری بین روسیه و اروپا، فرصت بی نظیری برای صادرات کالای ایرانی به روسیه را فراهم آورده است.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای صادرات گل کلم به روسیه انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *