قیمت کلم پیچ

گل کلم صادراتی و نکاتی که صادرکنندگان باید بدانند

گل کلم صادراتی و اهمیت بسته بندی آن

گل کلم، از جمله سبزیجاتی است که در سراسر دنیا بسیار طرفدار دارد. این سبزی خاص و مفید، طعم بسیار خوبی دارد و فواید آن، بی شمار است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این محصول طرفداران زیادی دارد و برای صادرات، گزینه خوبی است. چه برای کشاورزان و چه برای صادر کنندگان، گل کلم یک گزینه مناسب و درست برای تولید و صادر کردن است.

صادرات گل کلم، به این دلیل که سریع مصرف است، نوع محصول صادراتی یکی از سریع ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری است. نه فقط برای یکی از طرفین معامله، بلکه چه برای تولید کننده در داخل کشور و چه برای مشتری محصول در خارج از کشور، محصولی مناسب برای تولید و صادرات است. چرا که سبزیجات حداکثر طی دو یا سه روز بایستی ارسال شده و به مقصد برسند. در غیر اینصورت، به ازای هر ساعتی که بگذرد، از کیفیت محصول کم خواهد شد.

توجه صادرکنندگان گل کلم باید به چه نکاتی باشد؟

صادرکنندگان، باید به این نکته توجه کنند که، گل کلم صادراتی، نسبت به دما حساس است و باید در شرایط مناسب و دمای خاص نگهداری شود. پس از برداشت گل کلم از مزارع کشاورزی، این محصول باید در سردخانه نگهداری شود و بعد از آن، بارگیری شود. همچنین درمورد بسته بندی این محصول، باید نهایت دقت را در نظر بگیرید. یکی از موارد بسیار مهم در امر صادرات گل کلم این است که، به هیچ عنوان نباید به صورت فله ای بسته بندی شود.

قیمت کلم صادراتی
صادرات کلم به روسیه

بسته بندی گل کلم صادراتی

همانطور که می‌دانید، بسته بندی محصولات کشاورزی برای صادرات، بسیار بسیار مهم است. یکی از دلایل مهم اهمیت آن، سالم رسیدن محصولات صادراتی به کشور مقصد است. اگر محصولات به درستی و در شرایط مناسب بسته بندی نشوند، تا زمان رسیدن به مقصد، خراب شده و کیفیت مطلوب خود را از دست می‌دهند. برای همین رضایت مشتری خارج از کشور جلب نخواهد شد و اعتماد او نیز از بین می‌رود.

یکی دیگر از موارد مهم در بسته بندی گل کلم صادراتی، حساس بودن آن نسبت به دما است. این محصول نسبت به دما کمی حساس بوده و باید در شرایط مناسب دمایی بسته بندی و ارسال شود. اما یکی از دلایلی که بسته بندی محصولات صادراتی را مهم کرده است، اهمیت زیبایی و استاندارد بودن بسته بندی‌ها برای صادرات است. برای بسیاری از خریداران در خارج ازکشور، اهمیت دارد که محصولات را در بسته بندی‌های خاص و مناسب از صادرکنندگان تحویل بگیرند. چینش و نوع بسته بندی این محصولات صادراتی، از اهمیت خاصی برخوردار است.

بسته بندی گل کلم صادراتی به روش اصولی

حداکثر وزن بسته بندی نباید از 12 کیلو تجاوز کند. صادرکنندگانی که برای بارگیری حداکثری در کانتینر و صرفه جویی در هزینه ی حمل، اقدام به ارسال گل کلم بصورت فله ای (بسته بندی های بالای 12 کیلویی) می‌کنند،  توجه داشته باشند که درصد دور ریز شما در مقصد بیش از ۲۰ درصد خواهد بود. اگر صادرکنندگان، محصولات صادراتی از جمله گل کلم را بدون رعایت مسائل مهم بسته بندی کنند، در نهایت مجبور به دادن ضررهایی خواهند شد که می‌توانستند جلوی آن را بگیرند. به غیر از وارد شدن ضررهای مالی، که ممکن است قابل جبران باشند، بعضی از ضررها هستند که ممکن است با مادیات هم حل نشوند. از جمله اعتماد مشتری در خارج از کشور نسبت به صادرکننده. همچنین اعتماد نسبت به کیفیت محصولات که ممکن است از بین رفته و قابل جبران نباشد. برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات، باید از شرکت‌های بازرگانی متخصص و حرفه ای در این زمینه کمک گرفت. شرکت‌هایی که با سابقه در این کار، ضعف کار شما را گفته و به شما کمک می‌کنند که آنها را رفع کنید.

خرید اینترنتی گل کلم
صادرات کلم به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای انتخاب گل کلم صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *