فروش سیب درختی دماوند

دماوند در جنوب شرقی رشته کوه دماوند واقع شده که به دلیل ارتفاع 1960 متری از سطح دریا، منطقه ای است سردسیر و مناسب برای تولید سیب درختی. فروش سیب درختی دماوند فرصتی است که با توجه به موقعیت استراتژیک این منطقه و نزدیکی آن به پایتخت بیش از 10 میلیون جمعتی ایران، تهران، یکی از منابع درآمدی مردم این منطقه می باشد.

خرید و فروش سیب درختی دماوند

علاوه بر میدان میوه تره بار تهران و شهرهای بزرگ ایران که سیب قرمز این منطقه را عرضه می کنند، بازار میوه کشورهای مختلف از جمله پاکستان، هندوستان، روسیه و چندین کشور نزدیک به ایران نیز، متقاضی واردات سیب درختی دماوند هستند.

دماوند حدود 20 نمونه سیب درختی تجاری را تولید می کند که در بازار های میوه تره بار بین المللی، سیب این منطقه نام آشنا بوده که می توان سیب قرمز دماوند را به عنوان یکی از بهترین انواع سیب درختی مناسب برای صادرات به کشورهای مختلف معرفی نمود که از آن با عنوان سیب تجاری دماوند نیز یاد می کنند.

این منطقه سالانه حدود 200 هزار تن انواع سیب تجاری را تولید و روانه سردخانه ها و میادین میوه تره بار سراسر ایران می کند که استان تهران، بزرگترین مرکز خرید و فروش سیب درختی دماوند به دلیل تراکم بالای جمعیت در آن می باشد. که این مقدار معادل حدود 8 تا 9 درصد از تولید سیب در کل کشور می باشد که علاوه بر تامین نیاز داخلی، بخشی از نیاز بازار سیب صادراتی را نیز تامین می کند.

سبزینو، بعنوان شرکت بازرگانی در زمینه صادرات محصولات کشاورزی، اقدام به شناخت بازارهای مناسب برای صادرات سیب دماوند و همچنین سیب درختی سایر مناطق ایران از جمله منطقه آذربایجان شرقی و غربی و استان اصفهان که سیب منطقه پادنا در سمیرم را ارائه می کند، نموده و توانسته با در اختیار داشتن تیم بازاریابی بین الملل و تخصصی برای هر محصول، با تجار و خریداران سیب ایران در بازارهای فرامرزی ارتباط برقرار و انواع سیب قرمز و زرد را به این بازارها ارسال کند.

خریدار سیب دماوند

یکی از دغدغه های باغ داران و تولید کنندگان سیب درختی در سراسر ایران و مخصوصا دماوند، فروش سیب تولیدی بلافاصله پس از برداشت محصول می باشد. برخی از این عزیزان با وجود اینکه بهترین سیب ایران را تولید می کنند اما در فروش و بازاریابی آن بخصوص در حوزه صادرات ناتوان بوده و بالاجبار محصول خود را با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی به فروش می رسانند.

شرکت سبزینو به خوبی با این دغدغه باغداران آشناست و پس از آزمون و خطاهای زیادی که در طی چند سال انجام دادیم، در نهایت توانستیم ساز و کاری را در قالب یک سیستم طراحی کنیم تا راه حلی اساسی را برای این دغدغه تولید کنندگان سیب درختی دماوند ارائه کنیم.

چنانچه شما باغ سیب دارید و فروش سیب درختی دماوند را انجام می دهید و تمایل دارید پس از برداشت محصول، بخشی از آن که مناسب برای صادرات است را سریع به فروش برسانید، با شرکت تماس بگیرید تا بعنوان خریدار سیب دماوند شما، راهنمایی لازم را دریافت کنید.

تامین و فروش سیب درختی دماوند

شرکت ما علاوه بر مشتریان مستقیم خود که بدون واسطه و از داخل و خارج ایران تقاضای تامین سیب دارند، سیب صادراتی دماوند را برای اهداف صادراتی در اختیار شرکت های بازرگانی، مدیریت صادرات و افرادی که بصورت واسطه در بازار سیب ایران فعال هستند، تامین می نماید.

در صورتی که در زمینه خرید و فروش سیب درختی دماوند و بواسطه سفارشاتی که از مشتریان خود در بازار میوه سایر شرکت ها، نیاز به منبع تامین مطمئن دارید، می توانید همه روزه در ساعات اداری از 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 13 با بخش فروش سبزینو تماس و سفارش خود را به این واحد اعلام نمایید.

قیمت محصول بصورت روزانه و به دلیل نوسانات موجود در بازار ارز، متغیر بوده و مشتری می بایست علاوه بر مشاهده قیمت روز سیب که در سایت منتشر شده، از طریق تماس تلفنی، قیمت سیب درختی امروز را نیز جویا شود.

نحوه فروش سیب درختی

پس از استعلام قیمت از شرکت، مشتری می بایست حداکثر ظرف مدت یک ساعت، 40% از مبلغ کل سفارش خود را به حساب شرکت واریز نماید تا واحد فروش، سفارش ایشان را در صف انبار قرار دهد. تسویه نهایی زمانی انجام می شود که پس از باسکول نمودن محصول، وزن نهایی آن مشخص شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید

مشاوره فروش

اگر در زمینه خرید و فروش سیب درختی دماوند نیاز به مشورت تخصصی دارید می توانید همه روزه در ساعات ذکر شده به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی از طریق شماره 09131009342 تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید. مشاوره تنها در زمینه سیب صادراتی ارائه می شود و از پاسخ به درخواست مشاوره هایی که در حورزه بازار میوه تره بار داخلی هستند، معذوریم.

مشاوره مستقیم : 09131009342 – خانم مهندس زهره نوروزی