فلفل دلمه صادراتی

یکی دیگر از محصولاتی که گروه بازرگانی سبزینو در سبد محصولات صادراتی خود دارد، فلفل دلمه صادراتی رنگی گلخانه ای اصفهان می باشد که از نظر کیفیت و بسته بندی، از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت فلفل دلمه صادراتی

این محصول مناسب برای صادرت به کشورهای روسیه، امارات، قطر، عمان، کویت بوده که شرکت سبزینو با عقد قرارداد با گلخانه های تولید کننده فلفل دلمه صادراتی در اصفهان، حجم مشخصی از این میوه را در اختیار دارد.

صادرات فلفل دلمه ای رنگی به دلیل اینکه فلفل رنگی، میوه ایست حساس در برابر تغییرات محیطی، با چالش هایی روبروست که عدم آشنایی با این چالش ها می تواند ضرر هنگفتی را به سرمایه شرکت یا تاجر صادر کننده وارد کند.

برای مثال چنانچه در صادرات فلفل از بسته بندی مناسب استفاده نشود، رطوبت حاصل از تبخیر میوه، باعث تخریب کارتن های زیرین می شود و در نتیجه فشار سنگین از سمت بالای پالت، فلفل رنگی درون کارتن ها را نیز له کرده که در نتیجه باعث عدم رضایت خریدار در کشور مقصد می شود.

در اختیار داشتن کارتن های مقاوم در برابر رطوبت و همچنین کارتن هایی که تحمل وزن بالایی دارند، از نکاتی است که در نخستین گام که بسته بندی فلفل دلمه ای صادراتی می باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چالش بعدی، نحوه چیدمان کارتن های فلفل رنگی روی پالت است. نحوه تسمه کشی و نبشی گذاری، ارتباط مستقیمی با سلامت محصول در زمان تخلیه و تحویل بار به خریدار در بنگاه میوه تره بار کشور مقصد دارد.

تیم بسته بندی، عنصر مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد. استفاده از نیروی جوان برای بسته بندی، ریسک نارضایتی واردکننده محصول را کاهش می دهد. ما برای هر محصول، یک تیم سورتینگ و بسته بندی، مختص همان محصول داریم.

همانگونه که در قسمت محصولات کشاورزی صادراتی در سایت قابل مشاهده است، سبزینو علاوه بر فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای اصفهان، محصولاتی چون سیب درختی صادراتی، بادمجان، گل کلم، خیار و گوجه را نیز در سبد محصولات صادراتی خود دارد. شرکت سبزینو، برای هر کدام از محصولات مذکور، تیم سورتینگ و بسته بندی مخصوص همان محصول را در اختیار دارد.

با توجه به توضیحات داده شده در مورد یکی از مهمترین مراحل صادرات فلفل رنگی اصفهان، سورتینگ و بسته بندی که ابتدایی ترین مرحله از مراحل صادرات این محصول می باشد، پر واضح است که سبزینو با دراختیار داشتن ابزار لازم که همان تیم با تجربه و تخصصی سورت و بسته بندی فلفل دلمه ای صادراتی می باشد، یکی از شرکت های متخصص در زمینه تامین، سورتینگ و بسته بندی، حمل و نقل و صادرات این محصول به کشورهای مختلف می باشد.

خرید و فروش فلفل دلمه صادراتی

برای خرید و فروش فلفل دلمه ای صادراتی اصفهان، می توانید همه روزه در ساعات کاری شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، با بخش فروش این شرکت تماس بگیرید و سفارش خرید خود را به این واحد اعلام کنید.

توجه داشته باشید که خرید و فروش بصورت عمده و برای اهداف صادراتی می باشد و از فروش عمده برای مصرف در بازار میوه تره بار داخل ایران معذوریم. قیمت فلفل رنگی صادراتی، با میادین میوه تره بار داخلی همخوانی ندارد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز فلفل دلمه صادراتی اصفهان، به صورت مستقیم از طریق شماره همراه زیر با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز این محصول، در مورد خرید و فروش عمده آن برای صادرات، از ایشان مشاوره دریافت کنید.

مشاوره خرید و فروش عمده برای صادرات : 09131009342 – خانم مهندس زهره نوروزی