فلفل دلمه قرمز

میوه فلفل دلمه ای از چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و سبز تشکیل شده که در برخی کشورهای این میوه در رنگهای بنفش و مشکی نیز مشاهده می شود. فلفل دلمه قرمز به دلیل میزان بیشتری از ویتامین C، طرفدار بیشتری در بازار میوه تره بار دارد.

فلفل دلمه قرمز

در خرید و فروش عمده فلفل دلمه ای رنگی اصفهان (گلخانه ای) معمولا درصد بیشتری از سفارش مشری به صورت پیشفرض، حاوی فلفل دلمه قرمز می باشد. این مورد درباره بازار صادراتی این محصول نیز صادق است.

گلخانه داران اصفهان که در تولید و پرورش انواع فلفل از جمله دلمه ای دارای تخصص و تجربه بسیار بالایی هستند، بخش اعظمی از تولیدات خود را جهت صادرات به کشورهایی که وارد کننده این میوه از ایران می باشند، در اختیار سبزینو قرار می دهند.

فلفل دلمه قرمز اصفهان، بهترین نوع قرمز رنگ این محصول در بازار محصولات کشاورزی صادراتی می باشد که علاوه بر کشور روسیه، عمان و امارات (دبی) نیز در حال واردات آن به بازار میوه تره بار خود هستند.

تیم تامین سبزینو، در قالب قراردادهایی که با گلخانه داران و تولید کنندگان فلفل رنگی اصفهان منعقد نموده، تنها محصولاتی از این عزیزان را خریداری می کند که دارای استاندارد و کیفیت صادراتی هستند. ما در انبار سبزینو، با در اختیار داشتن یک گروه سورت و بسته بندی، بصورت کاملا تخصصی این محصول را بسته بندی و به مشتری تحویل می دهیم.

خرید و فروش فلفل دلمه قرمز

برای خرید و فروش فلفل دلمه رنگی، با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز این محصول، اولین تاریخ تحویل را جویا شوید. اگر مشتری شما تنها فلفل دلمه قرمز را در سفارش خود به شما اعلام نموده، حتما بخش فروش را مطلع سازید. چرا که در حالت عادی و به صورت پیش فرض، سفارشات به صورت ترکیبی از سه رنگ آماده سازی می شود. که حدود 60 درصد از کل حجم سفارش را فلفل دلمه قرمز تشکیل می دهد.

توجه داشته باشید در صورتی که تنها یک رنگ از میوه فلفل رنگی را سفارش دهید، قیمت تمام شده افزایش یافته و زمان تحویل محصول کمی به عقب می افتد.

قیمت فلفل دلمه قرمز

برای استعلام قیمت روز فلفل دلمه رنگی اصفهان می توانید همه روزه در ساعات اداری بین 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها 8 صبح الی 13 با بخش فروش سبزینو تماس بگیرید. قیمت موجود در سایت نیز روزانه توسط مدیریت سایت، به روز می شود. با این حال و با توجه به نوسانات قیمت ارز و دلار، پیشنهاد می کنیم قبل از واریز وجه به حساب شرکت، حتما قیمت امروز فلفل دلمه رنگی را استعلام کنید.

مشاوره خرید

در صورتی که در زمینه خرید و فروش فلفل رنگی اصفهان و صادرات آن به روسیه، نیاز به مشاوره تخصصی دارید، می توانید از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم با خانم مهندس زهره نوروزی تماس بگیرید و از تخصص و تجربیات ایشان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که مشاوره، تنها در حوزه صادراتی ای محصول ارائه می شود و از ارائه مشاوره در زمینه خرید و فروش آن در بازار میوه تره بار داخلی ایران معذوریم.

تلفن مشاوره : 09131009342 (مهندس زهره نوروزی)