سیب درختی دماوند

اگر کمی اطلاعات در مورد تولید و پرورش سیب درختی داشته باشید، می دانید که بهترین نوع سیب در مناطق سردسیر و کوهستانی به دست می آید. دماوند، منطقه ای کوهستانی است و سیب درختی دماوند، یکی از بهترین انواع سیب موجود در بازار میوه و تره بار.

دماوند در دامنه کوه های البرز، کوه های مرتفع سیاه چال و چنگیزچال و کوه های قره آغاج واقع شده که وجود منابع آبی و همچنین نزولات آسمانی، این منطقه را به یک منطقه حاصلخیز برای تولید انواع میوه و صیفی و مخصوصا سیب درختی تبدیل نموده است.

سیب درختی دماوند خرید و فروش و قیمت صادراتی
سیب درختی صادراتی

همانگونه که میدانید، برای پرورش سیب، نیاز به گرده افشانی است. دماوند یکی از مناطقی است که تعدد کندوهای زنبور عسل در آن بالاست و به همین دلیل، منطقه ای است مناسب برای تولید سیب.

حدودا 6.2 هزار هکتار باغات سیب در دماوند مشغول به تولید و پرورش سیب درختی در این منطقه هستند که حدودا 20 نوع سیب را تولید و روانه بازار میوه تره بار می کنند. دماوند حدود 8% از سیب مورد نیاز کشور را تولید می کند.

تا کنون به سیب 4 شهر ایران اشاره کردیم:

هر چهار شهر مذکور بخشی از تولیدات خود را در اختیار صادر کنندگان محصولات کشاورزی برای صادرات به کشورهایی همچون روسیه ، پاکستان ، عراق ، افغانستان ، ترکیه ، امارات ، عمان ، کویت ، قطر و چندین کشور خاورمیانه قرار می دهند.

سیب درختی دماوند نیز مقداری از نیاز صادرات محصولات کشاورزی ایران را پوشش می دهد. این منطقه علاوه بر تامین نیاز بازار میوه و تره بار تهران، بخشی از سیب تولیدی دماوند که کیفیت (سوپر و ممتاز) بسیار مرغوب و صادراتی را دارد، برای صادرات به کشورهای مذکور، به فروش می رساند.

قیمت سیب درختی دماوند

سبزینو با عقد قرارداد با باغات سیب اکثر استانهایی که به تولید و پرورش سیب درختی مشغول هستند، حجم مشخصی از تولیدات این استان ها را برای مقاصد صادراتی خریداری و در اختیار تجار و شرکت های مدیریت صادرات (EMC) قرار می دهد. اگر دقت کرده باشید، در محصولات موجود در سایت، تنها یک نمونه سیب قرار دارد و همچنین یک قیمت.

مشتریانی که مدت هاست خرید و فروش محصولات خود را از طریق سبزینو انجام می دهند، به خوبی می دانند که قیمت درج شده در سایت، یک قیمت تقریبی و میانگین قیمت سیب صادراتی ایران است و برای اطلاع از قیمت روز سیب، با واحد فروش سبزینو تماس می گیرند.

لطفا برای استعلام قیمت سیب درختی دماوند، از طریق شماره های موجود در سایت با واحد تامین یا واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و قیمت سیب منطقه مورد نظر خود را استعلام کنید.

خرید و فروش سیب دماوند

چنانچه تاجر هستید و در میادین میوه خارج از ایران غرفه دارید یا شرکت مدیریت صادرات هستید و در صدد تامین سیب صادراتی دماوند برای مشتری خود هستید، می توانید به پشتوانه تجربه و تخصص و همچنین صداقت تیم یکدل سبزینو، سفارش خرید سیب دماوند خود را با اطمینان به این شرکت ارسال نمایید.

ما از اولین تماس، تا فروش و تحویل سالم ترین محصول در کنار شما هستیم. هدف ما استمرار همکاری صمیمانه و مکرر با مشتریان عزیز است. توجه داشته باشید که در برخی موارد، تامین حجم سیب درخواستی شما با توجه به ترافیک انبار یا سردخانه، ممکن است بیشتر از حد معمول زمان ببرد.

شما می توانید برای ثبت سفارش خرید سیب درختی دماوند، مستقیما با واحد صادرات یا فروش سبزینو تماس بگیرید. شماره ها در بخش های مختلف سایت موجود بوده و شما می توانید در ساعات کاری، با این مجموعه در ارتباط باشید.

سیب صادراتی دماوند

از تامین تا سورتینگ و بسته بندی سیب خریداری شده شما، خدماتی است که همگی توسط تیم سبزینو انجام می پذیرد. ما بخوبی می دانیم که کدام بازار صادراتی چه نوع بسته بندی لازم دارد. چه نوع سیب صادراتی مناسب برای صادرات به بازار میوه و تره بار کدام کشور است.

در صورت درخواست مشتری، پس از آماده سازی محصول برای بار گیری، حمل و نقل و صادرت سیب صادراتی خریداری شده توسط دپارتمان صادرات ما قابل انجام است.

لطفا به یاد داشته باشید در زمان تماس با کارشناس فروش سبزینو جهت خرید سیب صادراتی دماوند، حتما واحد فروش را در جریان خواسته خود مبنی بر برون سپاری تشریفات حمل و نقل و صادرات محصول خریداری شده قرار دهید.

مشاوره فروش سیب دماوند

شما می توانید برای دریافت مشاوره فروش و خرید سیب درختی دماوند، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 13، از طریق شماره تماس زیر، مستقیما با خانم مهندس نوروزی تماس گرفته و مشورت کنید.

لطفا به خاطر داشته باشید، مشاوره تنها در زمینه سیب درختی صادراتی و موارد مربوط به صادرات این میوه، توسط خانم نوروزی ارائه می شود و از پاسخ به تماس هایی که در زمینه خرید و فروش سیب در بازار میوه و تره بار داخلی، نیاز به مشورت دارند، معذوریم.

تلفن همراه خانم مهندس نوروزی : 09131009342