سیب درختی میانه

میانه که در آذربایجان شرقی قرار دارد به دلیل شرایط آب و هوایی خاص و کوهستانی بودن این منطقه، مرغوب ترین و گرانترین سیب موجود در بازار میوه و تره بار ایران را تامین می کند. سیب درختی میانه با ماندگاری بالا قابلیت نگهداری طولانی مدت در سردخانه را دارد.

حدود هفت هزار هکتار از باغات میانه، در حال تولید سیب درختی بوده و سیب سرخ (قرمز) و زرد (طلایی) را تولید و روانه بازار میوه و تره بار تهران و سایر شهرهای ایران می کنند. جالب است بدانید قیمت سیب درختی میانه نسبت به سیب ارومیه، مراغه، سمیرم و سایر مناطق ایران گران تر است. دلیل گرانتر بودن این محصول نسبت به سیب مناطق دیگر ایران، کیفیت بسیار بالا و ماندگاری آن می باشد.

سیب درختی میانه

این میوه را می توان پس از برداشت، تا عید نوروز در سردخانه ها نگاهداری نمود بدون اینکه ذره ای از تارگی و کیفیت آن کاسته شود. به همین دلیل است که سیب درختی میانه، یکی از میوه های پرطرفدار در میادین میوه تره بار به حساب می آید.

در میانه، کوهستانی با نام بزقوش قرار دارد. قرار گرفتن میانه در دامنه کوهستان بزقوش باعث شده تا به دلیل شرایط اقلیمی و کلیمای بسیار مناسب این کوهستان، سیب این منطقه، به عنوان با کیفیت ترین سیب بازار میوه ایران شناخته شود.

آیا می دانستید سیب درختی میانه، با نام سیب بزقوش نیز در بین فعالان بازار میوه و تره بار ایران نامگذاری می شود. تا کنون چند مشتری که به دنبال خرید و صادرات سیب میانه بوده و با واحد فروش سبزینو تماس گرفته اند، تقاضای سیب بزقوش داشتند و زمانی که از آشنایی واحد تامین با این میوه مطلع شدند، به این موضوع که شاید شما دومین شرکتی هستید که پس از سوال ما مبنی بر اینکه آیا شما توانایی تامین سیب میانه را دارید، متعجبانه نپرسیدید، بزقوش کجاست!؟ اذعان کردند…

قیمت سیب میانه

کارشناسان فروش، میانگین قیمت سیب درختی ارومیه، سیب سمیرم، مراغه و میانه را روزانه در قالب یک قیمت و حدود ساعت 11 صبح در سایت به روز رسانی و انتشار می دهند. بهتر است برای آگاهی از قیمت امروز سیب درختی یک منطقه خاص، قبل از هرگونه اقدام مالی، با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و قیمت همان روز را استعلام کنید.

خرید و فروش سیب درختی میانه

چنانچه تاجر و صادرکننده محصولات کشاورزی ایران هستید و مشتریتان سفارش تامین سیب میانه را دارد، از طریق شماره های تماس موجود در سایت با واحد فروش در ارتباط باشید. ما با عقد قرارداد مستقیم با باغ داران منطقه بزقوش و میانه، سالانه حجم معینی از محصولات باغات این عزیزان را خریداری و برای اهداف صادراتی در اختیار تجار و شرکت های مدیریت صادرات (EMC) قرار می دهیم.

در خرید و فروش سیب درختی میانه، تیم تامین سبزینو، با کیفیت ترین این محصول را انتخاب و روانه انبار جهت سورتینگ و بسته بندی و در نهایت صادرات به کشورهای همسایه ایران می کند.

هدف ما جلب رضایت خریدار است. ما به گونه ای عمل می کنیم که همکاری ما با تاجران محصولات کشاورزی و همچنین شرکت های مدیریت صادرات تداوم داشته باشد.

آیا سیب میانه را می توان صادرات نمود؟

بله. سیب درختی میانه جزو سیب های لوکس بوده و تقاضای واردات آن به کشورهای زیر توسط تجار ایرانی و بومی همان کشورها به دپارتمان صادرات سبزینو ارجاع داده می شود. این سیب جزو محصولات کشاورزی صادراتی ایران می باشد.

  • روسیه
  • پاکستان
  • امارات
  • عراق
  • کویت
  • عمان
  • قطر
  • ارمنستان
  • ترکیه
  • افغانستان

خریداران محترم شما می توانید کل فرآیند و تشریفات صادرات محصول خریداری شده خود را بصورت برونسپاری به دپارتمان صادرات سبزینو واگذار نمایید. این دپارتمان با هماهنگی کامل با واحد تامین و فروش سیب درختی میانه، پس از تامین، سورتینگ و بسته بندی سیب ها توسط تیم های مربوطه، محصول شما را با انواع روش حمل و نقل (دریایی، هوایی، ریلی و جاده ای) به مقصد مورد نظر شما صادر می کند.

مشاوره خرید سیب

چنانچه در زمینه خرید و فروش سیب میانه نیاز به مشاوره دارید، می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 13 به صورت مستقیم با کارشناس فروش سیب میانه خانم مهندس نوروزی از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم تماس گرفته و مشورت نمایید.

لطفا توجه داشته باشید مشاوره تنها در حوزه صادرات سیب میانه می باشد و در حوزه خرید و فروش در بازار میوه ایران مشاوره ارائه نخواهد شد.