سیب درختی سمیرم

علاوه بر ارومیه و مراغه که سالانه حجم زیادی از سیب درختی بازار میوه و تره بار را تامین می کنند، سیب درختی سمیرم نیز حجم عمده ای از این بازار را به خود اختصاص می دهد.

سمیرم، شهری است در جنوب اصفهان و منطقه ای توریستی در این استان که دارای جاذبه های توریستی، تاریخی و مذهبی فراوانی است. و در ایام تعطیل و تابستان ها یکی از مقاصد تفریحی سکنه استان اصفهان می باشد.

سیب درختی سمیرم

آب و هوای سمیرم، این منطقه را به قطب تولید مرغوبترین سیب درختی ایران تبدیل کرده است. کمتر شخصی با دیدن سیب، ناخودآگاه نام سمیرم به ذهنش خطور نمی کند. طعم واقعی سیب درختی را می توان در سیب سمیرم پیدا کرد.

سبزینو علاوه بر فلفل دلمه ای رنگی اصفهان که تولید گلخانه های این استان است و مناسب برای صادرات، تامین کننده سیب درختی سمیرم برای اهداف صادراتی و بازارهای میوه تره بار کشورهای همسایه ایران و روسیه نیز می باشد.

تیم تامین سبزینو با عقد قرارداد با باغ داران این شهر، سالانه حجم معینی از سیب درختی سمیرم را خریداری و آماده صادرات به بازارهای فرامرزی می کند. این تیم همچنین سیب ارومیه و مراغه را نیز در سبد محصولات کشاورزی خود قرار داده است.

تجار عزیزی که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی فعالیت می کنند، بخوبی با سایزهای سیب درختی و بسته بندی مناسب با هر سایز آن، آشنایی دارند. سیب درختی سمیرم نیز همانند سیب مراغه و ارومیه، از این قاعده مستثنی نیست. شما می توانید اطلاعات لازم در زمینه نحوه بسته بندی و سایر مشخصات این میوه صادراتی را از واحد فروش سبزینو، دریافت نمایید.

قیمت سیب درختی سمیرم

کارشناسان فروش سایت سبزینو، هر روز از ساعت 11 قیمت محصولات موجود در سایت را به روزرسانی می کنند و در برخی مواقع بسته به نواسانات قیمت در بازار میوه تره بار، بروزرسانی قیمت ها ممکن است تا 3 الی 4 بار در طول یک روز اتفاق بیافتد. قیمت سیب موجود در سایت، میانگینی است از قیمت سیب درختی چند استان کشور که سیب سمیرم نیز جزو آن می باشد.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید و واریز وجه، از طریق تماس تلفنی با واحد فروش سبزینو، قیمت سیب درختی سمیرم را استعلام کنید.

خرید و فروش سیب

شما می توانید همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر و پنجشنبه ها 8 صبح تا 13 برای ثبت سفارش خرید سیب درختی سمیرم، با واحد فروش تماس بگیرید.

همچنین چنانچه در زمینه خرید و فروش سیب نیاز به مشاوره دارید، خانم مهندس نوروزی پاسخگوی شما می باشند. با شماره گیری شماره 09131009342 بصورت مستقیم با ایشان صحبت کنید.

در صورتی که تمایل دارید تا فرآیند صادرات محصول کشاورزی خریداری شده خود را به ما بسپارید، دپارتمان صادرات سبزینو، مسئولیت ارسال سفارش شما به کشور مقصد را به عهده می گیرد. در زمان خرید، واحد فروش را در جریان درخواست خود بگذارید.

در حال حاضر ما توانایی صادرات سیب به کشورهای زیر را داریم:

  • روسیه
  • ترکیه
  • امارات
  • عمان
  • قطر
  • کویت
  • پاکستان
  • افغانستان
  • گرجستان
  • عراق

با دپارتمان صادرات سبزینو در ارتباط باشید…