سیب درختی مراغه

مراغه به عنوان قطب محصولات کشاورزی در استان آذربایجان شرقی به شمار می رود. یکی از محصولات تولیدی این منطقه، سیب درختی مراغه است. این نوع سیب به دلیل ماندگاری بالا، یکی از محصولات کشاورزی مناسب برای صادرات به بازار میوه و تره بار کشورهای همسایه ایران و کشورهایی مثل روسیه و گرجستان می باشد.

باغات سیب در این منطقه اکثرا در ارتفاع هزار و هشتصد متری از دامنه کوه سهند قرار دارند که همین امر باعث شده تا سیب درختی مراغه از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل هم سیب مراغه مورد توجه صادر کنندگان محصولات کشاورزی ایران قرار دارد و پس از ارومیه، مراغه یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیب درختی در ایران می باشد.

سیب درختی مراغه

جالب است بدانید بدلیل شرایط اقلیی مراغه، متوسط تولید سیب در هر هکتار از باغات این منطقه، 27 تن است. این در حالی است که متوسط تولید در سایر استان ها 17 تن در هر هکتار می باشد.

مراغه حدود 10 هزار هکتار باغ سیب درختی دارد که 50 درصد نیاز بازار میوه و تره بار استان آذربایجان شرقی را تامین می کند و همچنین قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را نیز دراد.

خرید سیب درختی مراغه

سبزینو یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات کشاورزی صادراتی ایران است. این شرکت با عقد قرارداد با تولید کنندگان، محصولات صادراتی این عزیزان را بصورت تضمینی خریداری و در اختیار تجار صادر کننده محصولات کشاورزی قرار می دهد. سیب مراغه یکی از این محصولات است.

تیم تامین سبزینو، توانایی تامین سفارش خرید سیب درختی مراغه در تناژ بالا را داشته و در صورت درخواست خریدار، صادرات این محصول را با استفاده از پتانسیل های درون سازمانی و به پشتوانه دپارتمان صادرات خود، به عهده می گیرد.

برای خرید سیب درختی مراغه می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر با واحد فروش سبزینو تماس بگیرید و ضمن استعلام قیمت روز سیب، سفارش خرید خود را به واحد فروش اعلام نمایید.

قیمت سیب مراغه

قیمت سیب درختی مراغه در سایت درج شده. این قیمت روزانه توسط کارشناسان فروش سبزینو به روزرسانی می شود. همه روزه حدود ساعت 11 قیمت کلیه محصولات کشاورزی در سایت بروز رسانی می شود.

توجه داشته باشید که برای واریز هرگونه وجه، می بایست از قبل تایید واحد فروش را دریافت نموده و سپس بر اساس قیمت اعلامی، همان لحظه 40 درصد از مبلغ کل سفارش خود را پرداخت نمایید.

برای استعلام قیمت سیب می توانید به صورت مستقیم از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس زهره نوروزی، کارشناس و سرپرست تیم فروش سبزینو تماس بگیرید.

آیا سیب درختی مراغه مناسب صادرات هست ؟

بله سیب مراغه به دلیل طول عمر بالایی که دارد، محصولی است مناسب برای صادرات به روسیه و سایر کشورهایی که وارد کننده سیب از کشور ایران هستند. سیب مراغه تا کنون به کشورهای روسیه، قطر، عراق و افغانستان و توسط دپارتمان صادرات سبزینو صادر شده است.

این سیب در رنگ های قرمز و زرد و با عناوین سیب زرد لبنانی ، سیب رد دلیشز ، سیب زرد موزی ، سیب قرمز مراغه و عناوین دیگری در بازار میوه و تره بار شناخته می شود. همچنین کیفیت این سیب بصورت درجه ای تعیین می شود. کیفیت درجه یک، درجه دو و …

برای خرید و استعلام قیمت امروز سیب درختی صادراتی مراغه با واحد فروش سبزینو یا خانم مهندس نورزی در تماس باشید.

09131009342