خرید و فروش فلفل دلمه ای

سبزینو با در اختیار داشتن یک تیم همدل، علاوه بر خریداری فلفل دلمه ای رنگی کشاورزان عزیز، فروش عمده این محصول را نیز انجام می دهد و در سالهای اخیر بصورت تخصصی در حوزه خرید و فروش فلفل دلمه ای فعالیت داشته و دارد.

خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی
به نظر ما خرید و فروش اصولی و حرفه ای تک تک محصولات کشاورزی نیازمند تخصص و تجربه بوده و فلفل دلمه ای که جزو محصولات کشاورزی گلخانه ای می باشد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
زمانی که صحبت از صادرات محصولی در میان است، کیفیت و سلامت محصول، دغدغه اصلی خریدار است. چرا که در بازارهای فرامرزی اولین اشتباه برابر است با حذف شدن از چرخه تامین آن محصول.
برای مثال، شما بعنوان یک تاجر، سفارش یک کانتینر فلفل دلمه ای رنگی از طرف روس خود دریافت کرده اید و فرض را بر این می گذاریم که شما توانایی صادرات و تسویه حساب را دارید. بار از گمرک خارج شده و به دست تاجر روسی می رسد. مطمئنا اگر فلفل دلمه ای هایی که بدست آن تاجر رسیده، کیفیت لازم را نداشته باشد، این آخرین باری است که او از طریق شما اقدام به تامین فلفل دلمه رنگی خواهد نمود.
اگر با بازارهای فرامرزی در حوزه محصولات کشاورزی آشنایی داشته باشید، بخوبی می دانید که بسادگی و در مدت زمان کوتاهی، نام شما در بین تجار فعال در آن بازار، در لیست سیاه قرار می گیرد.
پس بهتر است، مهم ترین قسمت چرخه صادرات را به یک تیم متخصص و حرفه ای که کارشان تامین محصولات با کیفیت است و در خرید و فروش فلفل دلمه ای تجربه کافی دارد، بسپاریم.
خیلی از افرادی که با ما در تماس هستند، در زمان خرید این محصول، کیفیت را فدای قیمت فلفل دلمه ای می کنند. متاسفانه عمر حضور این افراد در بازار، کوتاه است. در صورتی که اگر خرید و فروش فلفل دلمه ای را توسط یک تیم با تجربه انجام دهند، علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالایی را نیز شاهد خواهند بود.
سورتینگ، بسته بندی فلفل دلمه، جعبه یا کارتون های مقاوم، پالت و کانتینر نیز بخشی از تامین این محصول بحساب می آید که تیم صادرت سبزینو، با دقت تمام این موارد را مدیریت می کند.
برای خرید و فروش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی و استعلام قیمت روز این محصول می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 بعدازظهر و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح الی 13، از طریق شماره تماس 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید.