صادرات فلفل دلمه ای به روسیه

با توجه به سردسیر بودن کشور روسیه، امکان کشت فلفل دلمه ای در این کشور محدود بوده و تولید این محصول در داخل روسیه، پاسخگوی نیاز داخلی این کشور نمی باشد. از این رو صادرات فلفل دلمه ای به روسیه یکی از پتانسیل های موجود برای ورود ارز به کشورمان است.

صادرات فلفل دلمه ای به روسیه

کشور روسیه چندین فروشگاه زنجیره ای محبوب دارد که محصولات کشاورزی ایران، جزو محصولات محبوب در این فروشگاه ها می باشد.

متاسفانه ورود به بازار روسیه، امری است بسیار دشوار. همکاران عزیز ما بخوبی با چالش های متعددی که تجار و واسطه های روس پیش روی آنها قرار داده و می دهند، آشنایی دارند.

قیمت امروز محصولات تحویل درب انبار

[product_table id=”932″]

سبزینو و صادرات فلفل دلمه ای به روسیه

سبزینو سابقه زیادی در صادرات فلفل دلمه ای به روسیه دارد. کمتر تاجر یا واسطه ای با خانم نوروزی، مدیریت سبزینو آشنا نیست. یکی از حسن های همکاری با سبزینو، کوتاه کردن مسیر بازاریابی و پیدا کردن مشتری در کشور روسیه هست.

ما با شبکه سازی حرفه ای طی دو سه سال اخیر، توانسته ایم شبکه ای وسیع از تجار ایرانی و روس و همچنین رابط ها و واسطه ها ایجاد کنیم. زمانی که شما به ما اعلام موجودی می کنید، بلافاصله موجودی فلفل دلمه ای گلخانه ای شما در این شبکه به اشتراک گذاشته می شود.

همکاری با موسسات حمل و نقل بین المللی، دو شرکت مدیریت صادرات (EMC) و ارتباطات گسترده ما با تجار روس، یعنی تسهیل ورود محصول شما به بازار وسیع کشور روسیه.

از طرفی قرار نیست که تولید کننده، الزاما بازاریاب، فروشنده، صادر کننده و در نهایت یک تاجر تمام عیار باشد. هر شرکت یا شخصی، باید جایگاه خود را در مسیر ورود به بازار فرامرزی مشخص کند.

تولید کننده، بازاریاب، فروشنده، واسط، ترخیص کار، صادرکننده، حمل و نقل و … همگی لازمه داشتن تجربه و تخصص می باشد.

در فیلم زیر بخش کوتاهی از بسته بندی فلفل دلمه برای صادرات به روسیه را مشاهده خواهید نمود:


با واحد صادرات محصولات کشاورزی ما در ارتباط باشید.