قیمت سیب مراغه

شهرستان مراغه در آذربایجان شرقی که در دامنه های کوه سهند، منطقه ای است کوهستانی و سردسیر، مناسب برای پرورش و تولید سیب درختی. سرمای مراغه در زمستان به منهای 20 درجه سانتی گراد می رسد. تجار سیب درختی، معمولا به دنبال قیمت سیب مراغه برای اهداف صادراتی خود هستند. چرا که بخوبی می دانند با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه، یکی از با کیفیت ترین سیب های درختی، متعلق به مراغه می باشد.

قیمت سیب مراغه

مراغه رتبه اول تولید سیب در آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده و به طوری که سالانه حدود 200 هزار تن سیب در این منطقه تولید می شود و به دلیل کیفیت مرغوب تولیدات این شهرستان، سیب آن بسیار مناسب برای صادرات به روسیه و پاکستان می باشد.

همانگونه که می دانید، قیمت محصولات کشاورزی صادراتی، دستخوش عوامل متعددی، دچار تغییر قیمت می شوند که قیمت سیب مراغه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال چندین بار دچار تغییر می شود.

تیم تامین سبزینو، بعنوان خریدار سیب درختی، بعد از مشاهده باغات تولید کننده و محصولات ایشان، در قالب قردادهای یکساله، اقدام به خرید تضمینی محصولات باغ داران مراغه می کند.

همین امر باعث شده تا از لحاظ قیمت که بزرگترین مزیت رقابتی در بازار به حساب می آید، قیمت سیب مراغه را به گونه ای ارائه کنیم، که ضمن همخوانی با بازار میوه تره بار کشوری که قصد صادرات به آن را داریم، سود مناسبی را نصیب تاجر یا شرکت صادرات محصولات کشاورزی که در زمینه صادرات سیب درختی فعال می باشد، بکنیم.

استعلام قیمت سیب مراغه

در خرید و فروش سیب درختی، ارتباط با یک تامین کننده مطمئن، برگ برنده ایست در دست صادر کننده. این امر محاسن زیادی دارد که یکی از آن ها، پاسخ سریع به درخواست قیمت از سمت مشتری خارجی است.

بخش فروش سبزینو، با توجه به یکی از بندهای قرارداد که در آن فروشنده ها موظفند، روزانه قیمت محصول خود را به این بخش اعلام نمایند، همیشه به روز ترین قیمت سیب مراغه را در اختیار داشته و در زمان استعلام قیمت توسط مشتریان، قیمت امروز این محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

ساعات کاری شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزینو، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 بوده و پنجشنبه ها از 8 صبح الی 13، پاسخگوی مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید از قسمت تماس با سبزینو، شماره تماس با بخش فروش شرکت را به دست آورده و جهت کسب اطلاعات در زمینه سیب درختی، از تامین تا بسته بندی و صادرات و همچنین استعلام قیمت سیب مراغه، با بخش فروش شرکت در ارتباط باشید.

مشاوره در زمینه خرید، صادرات و فروش سیب مراغه

در ساعات مذکور از طریق شماره 09131009342 می توانید به صورت مستقیم با خانم مهندس نوروزی تماس بگیرید و در زمینه خرید، صادرات و فروش سیب مراغه، بصورت تخصصی مشورت نموده و قیمت امروز سیب این منطقه را استعلام نمایید.


مشاوره » 09131009342 » خانم مهندس زهره نوروزی