تولید کنندگان فلفل دلمه ای رنگی صادراتی

باور اشتباهی است. خریداران فلفل رنگی، برای تامین سفارشات خود که برای صادرات دریافت نموده اند، به دنبال راهی برای ارتباط مستقیم با تولید کنندگان فلفل دلمه ای هستند. در اصل تولید کننده فلفل دلمه ای، همان گلخانه ها هستند.

تولید کنندگان فلفل دلمه

اما چرا این باور، باوری است اشتباه؟ در بحث صادرات فلفل رنگی، صحبت از تناژ بالای این محصول در میان است. مثلا زمانی که قصد صادرات این محصول به کشورهای عربی مانند امارات، عمان، قطر و کویت را داریم، عموما سریعترین راه ممکن برای ارسال سفارش مشتری، حمل و نقل هوایی می باشد. در حمل و نقل هوایی حداکثر تناژ مجاز برای بارگیری فلفل گلخانه ای یا هر نوع صیفی جات و میوه جات دیگر، 5 تن می باشد.


قیمت امروز صیفی جات صادراتی

[product_table id=”932″]


و برای صادرات فلفل دلمه ای به روسیه، معمولا از طریق حمل و نقل جاده ای و بعضا دریایی برای ارسال بار تا مسکو استفاده می شود. در این حالت، از کانتینرهای یخچال دار برای چیدمان کارتن های بسته بندی روی پالت برای ارسال بار استفاده می شود. هر کانتینر، حدود 14 تن گنجایش دارد.

برای تامین 14 تن از این محصول با کیفیت صادراتی، به ندرت می توان در بین تولید کنندگان فلفل دلمه ای، تولید کننده ای را پیدا نمود که توانایی تامین 14 تن فلفل رنگی صادراتی را داشته باشد.

همانگونه که در قالب مقالات مختلف درون سایت توضیح داده ایم، هر هکتار گلخانه فلفل رنگی، می تواند هفته ای 1.5 الی 2 تن فلفل دلمه رنگی تولید کند. معمولا گلخانه های تولید کننده فلفل رنگی، قادر به تولید محدودی از این میوه هستند. مثلا هفته ای 1 الی 4 تن.

پس نمی توان انتظار داشت که یک گلخانه بتواند کل سفارشات ما برای صادرات را تامین کند. چرا که پس از برداشت و در مرحله سورتینگ و بسته بندی، تنها بخش کوچکی از هر تن، قابل بسته بندی صادراتی می باشد و حجم بیشتر آن مستقیما از انبار روانه بازار میوه تره بار داخلی می شود.

از طرفی، زمان برای مشتریان، از اهم مواردی است که در بحث صادرات به آن توجه می کنند. مشتریان انتظار دارند تا سفارش آنها در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت موجود در بازار برای ایشان تامین شود.

تولید کننده فلفل دلمه ای یا شبکه ای از تولید کنندگان

بهترین حالت ممکن برای ارتباط با تولید کنندگان فلفل دلمه ای، ارتباط با شبکه ای است که به صورت تخصصی و به شکل شرکت تعاونی، گلخانه های تولید کننده فلفل دلمه رنگی را سازماندهی نموده و بر اساس یک سیستم و روال مشخص محصولات تولید شده این عزیزان را برای فروش در اختیار خریداران این محصول برای صادرات به کشورهای مختلف قرار دهد.

فلفل دلمه صادراتی اصفهان، بهترین نمونه فلفل رنگی موجود در بازار صادراتی این محصول می باشد. تیم تامین سبزینو، با عقد قراردادهای سالیانه، محصولات تولید کنندگان فلفل دلمه ای در اصفهان را خریداری، سورت، بسته بندی و برای صادرات در اختیار تجار و شرکت های چند منظوره و همچنین شرکت های مدیریت صادرات قرار می دهد.

در اصل، سبزینو، با در اختیار داشتن شبکه ای از تولید کننده گان، زمان، کیفیت و رضایت را به مشتریان خود هدیه می دهد و تا جای ممکن از دغدغه های موجود در مسیر صادرات این محصول که پیش روی صادرکنندگان وجود دارد، می کاهد.

خرید مستقیم فلفل دلمه ای از تولید کننده

سبزینو، هرگز جایگاه خود را در بازار میوه تره بار صادراتی بعنوان بروکر یا واسطه تعریف ننموده و نخواهد نمود. ما مکانیزمی را با توجه به تجربه چندین ساله خود در حوزه صادرات فلفل رنگی ایران تعریف نموده ایم که خریدار به این نتیجه برسد، با تامین سفارش خود از طریق بخش تامین و فروش سبزینو، تفاوتی را با زمانی که به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده فلفل دلمه ای، خرید خود را انجام می دهد، احساس نخواهد نمود.

رویکرد شرکت صادرات محصولات کشاورزی سبزیو در بازار میوه تره بار و صیفی جات صادراتی گلخانه ای ایران، به گونه ایست که تداوم همکاری با مشتریان خود را حفظ و نسبت به جذب مشتریان جدید بر اساس روابط مبتنی بر اعتماد دوطرفه و تجارت برد، برد، فعالیت نماید.

به هر روی، چنانچه شما بازدیدکننده گرامی، به دنبال منبعی تخصصی در حوزه تامین فلفل رنگی گلخانه ای با کیفیت صادراتی هستید، پیشنهاد می کنیم از خدمات تخصصی تامین و فروش ما برای رضایت طرف خارجی خود استفاده نمایید.

قیمت خرید از تولید کنندگان فلفل دلمه ای رنگی

قیمت گذاری در بازار صیفی جات صادراتی باید به شکلی باشد که خریداران داخلی که عمدتا تجار و شرکت های مدیریت صادرات و شرکت های صادرات محصولات کشاورزی ایران هستند، علاوه بر مشاهده حاشیه سود مناسب، قیمتی را به مشتری نهایی خود اعلام نمایند که بازار میوه تره بار کشور مقصد، کشش آن قیمت را داشته باشد.

از این رو، سیاست سبزینو، در قیمت گذاری به گونه ایست که هم تولید کننده فلفل دلمه ای و هم خریدار و مشتری نهایی را ارضاء نماید. یکی از مزیت های رقابتی در بازار، قیمت محصول می باشد. بخش فروش سبزینو با اشراف به بازار فلفل گلخانه ای، قیمتی را به مشتریان اعلام می کند که موارد توضیح داده شده را شامل شود.

برای استعلام قیمت فلفل دلمه امروز می توانید از طریق شماره های موجود در سایت، همه روزه در ساعات اداری، با بخش فروش شرکت تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول صادراتی، از موجودی انبار و تاریخ تحویل نیز مطلع شوید.

همچنین در صورتی که در زمینه خرید و فروش فلفل گلخانه ای صادراتی اصفهان، نیاز به مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات در مورد کارتن و نوع بسته بندی، روش های حمل و نقل و هر گونه سوال تخصصی دارید، از طریق شماره 09131009342 به صورت مستقیم با خانم مهندس زهره نوروزی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

تلفن مشاوره خرید، فروش و صادرات » 09131009342 » خانم مهندس نوروزی