صادرات سیب درختی

شرایط صادرات سیب درختی چیست؟

شرایط صادرات سیب درختی و تایید شدن آن توسط گمرک

سیب درختی یکی از میوه‌های محبوب و مفید برای سلامتی است. این میوه خوشمزه در اکثر نقاط دنیا تولید می‌شود اما بعضی از کشورها، در تولید انواع گونه‌های آن، بهتر عمل می‌کنند. برای مثال در کشور ما ایران، انواع گونه‌های این محصول با بهترین کیفیت تولید شده و به بازار جهانی صادر می‌شوند اما شرایط صادرات سیب درختی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که هر صادر کننده و تولید کننده اید به خوبی آنها را بداند.

برای صادرات هر محصولی، قوانین مشخصی وجود دارد که صادر کنندگان باید به خوبی از آنها خبر داشته باشند و به آن قوانین عمل کنند تا بتوانند بدون مشکل، محصول مورد نظر را صادر کنند. برای صادرات سیب درختی، شرایطی وجود دارد که باهم آنها را بررسی می‌کنیم.

کشاورزان ایرانی، با تولید بهترین سیب درختی در کشور، می‌توانند رضایت کامل وارد کنندگان در سایر کشورها را به دست آورند. اگر حجم بالایی از محصولات با کیفیت صادراتی در کشورمان تولید شود، می‌توان رضایت مشتریان را به دست آورد و ارز آوری را افزایش داد. به این صورت، اشتغال زایی صورت گرفته و افراد زیادی می‌توانند درآمد زایی خوبی داشته باشند.

شرایط صادرات سیب درختی به روسیه که هر صادر کننده باید بداند

اولین و مهم ترین گام در مسیر صادرات، بازاریابی مناسب است. اگر به عنوان صادر کننده، محصول با کیفیتی برای عرضه داشته باشید اما بازاریابی خوبی نکرده باشید، نمی‌توانید به خوبی محصول خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید. برای همین پیدا کردن بازار مناسب، بسیار مهم است.

درمورد قیمت محصولی که قرار است آن را صادر کنیم، باید در نظر داشته باشیم که منصفانه بودن، شرط اول است. اگر قرار است مقدار زیادی محصول را کشوری صادر کنیم، باید قیمت آن را نیز در اعتدال در نظر بگیریم تا بتوانیم رضایت مشتری خود را به دست آوریم.

سیب درختی صادراتی
قوانین صادرات سیب درختی

ویژگی‌های سیب درختی صادراتی ( سیبهای ممتاز، درجه 1 و درجه 2)

محصول صادراتی باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد تا برای صادرات مناسب باشد و کیفیت آن بتواند وارد کننده را راضی کند. اگر میوه شرایط ذیل را نداشته باشد، نمی‌تواند به عنوان محصول صادراتی شمرده شود.

  1. گوشت میوه باید سالم باشد و از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
  2. میوه باید فاقد هر گونه لک، لکه سیاه، ضربه دیدگی، پلاسیدگی، زنگار و ترک خوردگی باشد.
  3. داخل میوه باید فاقد آثار پوکی، کم‌آبی (چروکیدگی)، لکه‌های قهوه‌ای و آردی شدن باشد.
  4. عیوب جزئی سطحی که بر وضعیت ظاهری کیفیت محصول، کیفیت نگهداری و بسته‌بندی میوه تأثیری نداشته باشد، مجاز است.
  5. حداکثر مجاز میوه‌های دارای فساد یا نقص داخلی و بیرونی سه درصد است.

شرایط بسته بندی سیب درختی برای صادرات

  • برای بسته بندی‌ سیب درختی صادراتی، باید منافذی تعبیه شود که هوا بتواند جریان داشته باشد. این کار برای حفظ سلامت میوه ضروری است.
  • نوع بسته‌بندی (وزن، اندازه، مواد بسته‌بندی) بر اساس تقاضای مشتری است.

نشانه گذاری محصول صادراتی

  • نام رقم و عبارت محصول ایران روی بسته‌ها درج شود.
  • نام و نشان تولیدکننده یا صادرکننده روی بسته‌ها درج شود.
  • در صورت وجود برند محصول روی بسته‌ها درج شود.

خواص میوه سیب

  • حفظ طراوت و شادابی پوست و جلوگیری از خشکی پوست
  • تنظیم فشارخون و پایین آوردن فشار خون بالا
  • تقویت بهداشت دندان‌ها و لثه‌ها و از بین برنده بوی بد دهان
  • پیشگیری از بیماری نقرس و درد مفاصل
  • سیب از معدود مواد غذایی کاملا بدون کلسترول بوده و به کاهش میزان کلسترول خون کمک می کند.
  • سیب قند خون را پایین می آورد.
  • مصرف سیب به هضم کمک می کند.
  • سیب از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می کند.
سیب درختی زرد
فروش سیب درختی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط صادرات سیب درختی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.
در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *