ویژگی سیب درختی

مشخصات سیب درختی خوب

مشخصات سیب درختی خوب

سیب درختی یکی از میوه‌های محبوب که در اکثر نقاط دنیا تولید می‌شود و انواع مختلفی دارد. افراد زیادی به مصرف این میوه خوشمزه علاقه دارند و به خاطر فواید فراوانی که دارد، مورد محبوبیت مصرف کنندگان قرار گرفته است. اما برای صادرات هم، مشخصات سیب درختی خوب مواردی هستند که تعیین می‌کنند چه میوه ای برای صادرات انتخاب شود.

بیش از ۷٬۵۰۰ رقم یا گونه سیب درختی شناخته شده، وجود دارد که در نتیجه طیف وسیعی از ویژگی‌های متناسب با مصارف مختلف را به دست می دهد. ارقام مختلف برای سلیقه‌ها و استفاده‌های متفاوت از جمله آشپزی، مصرف خام و تولید فرآورده های غذایی، پرورش می‌یابند. انواع سیب پس از خانواده مرکبات (که شامل پرتقال، نارنگی، لیموشیرین، لیموترش و گریپ فروت می شود) و موز، سومین جایگاه در تولید میوه های پرورشی دنیا را به خود اختصاص داده است.

سیب درختی زرد
سیب درختی قرمز

مشخصات سیب درختی خوب برای صادرات

برای اینکه یک میوه به خارج از کشور صادر شود، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که نظر مشتری را به خود جلب کند و از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

پوست صاف و شفاف

یکی از ویژگی‌های ظاهری سیب خوب، پوست سالم آن است. پوست این میوه بای صاف باشد. همچنین روشن و شفاف باشد و لکه ای روی آن وجود نداشته باشد.

وزن سیب

وزن یکی از موارد مهم در بررسی سلامت سیب است. اگر سیبی نسبت به اندازه خود، از وزن بیشتری برخوردار باشد، از مرغوبیت بیشتری هم برخوردار است. بنابراین از این مورد هم برای بررسی کیفیت سیب درختی می‌‌توانید استفاده کنید.

عطر سیب

عطر و بوی سیب یکی از علائم سلامت سیب است که باید خوب باشد و حس تازگی را منتقل کند. البته برای گونه‌های مختلف آن، متفاوت است که توسط متخصصان در این زمینه، به خوبی تشخیص داده می‌شود.

زمان چیده شدن سیب

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین سلامت و کیفیت سیب، زمانی است که سیب چیده می‌شود. هر چه تعداد سیب های بدون دم در بسته بندی افزایش یابد، نمایشگر چیده شدن دیر هنگام سیب است که می تواند موجب کاهش زمان نگهداری سیب گردد.

نگهداری از سیب درختی در شرایط مناسب

اگر قصد مصرف سیب را در یک یا دو روز آینده دارید، باید بدانید که در دمای اتاق، به زودی رسیده می‌شود. اگر می‌خواهید سیب بیشتر دوام آورده و زود نرسد، آن را در پاکت یا کیسه در یخچال نگهداری کنید.

سیب جزو میوه‌هایی است که گاز اتیلن از خود تولید می‌کند. برای همین نگهداری آن در کنار سایر سبزیجات، موجب کاهش عمر سایر محصولات می‌شود. برای همین، باید آن را جداگانه نگهداری کنید. بهترین دما برای نگهداری از سیب درختی، در محدوده 1- تا  4+ درجه سانتیگراد است.

خواص میوه سیب و تاثیر آن در سلامتی

همیشه سیب به عنوان نماد سلامتی ذکر می‌شود. چرا که تاثیر فوق العاده ای در سلامتی دارد و برای بسیاری از افراد، این ویژگی بعد از مصرف طولانی مدت ثابت شده است. اگر شما هنوز به خوردن این میوه علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم درمورد ویژگی‌های آن بیشتر بدانید تا آن را مصرف کنید.

  • سیب از سلامت پوست محافظت میکند و باعث می‌شود که پوستی شاداب و سرحال داشته باشید.
  • اگر فشار خون بالایی دارید، به شما مصرف این میوه فوق العاده را پیشنهاد می‌کنیم.
  • برای مراقبت از دندان و لثه‌های خود، مصرف سیب را فراموش نکنید.
  • برای جلوگیری از مبتلا شدن به نقرس و درد مفاصل، سیب بخورید.
  • برای کاهش میزان کلسترول خون خود می‌توانید از سیب استفاده کنید.
  • برای پایین آوردن قند خون، سیب بسیار مناسب است.
  • برای هضم خوب غذا، سیب میل کنید.
  • برای جلوگیری از ابتلا به سرطان، سیب بخورید.
سیب درختی سالم
نگهداری از سیب درختی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع مشخصات سیب درختی خوب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *