صادرات سیب به روسیه

بسته بندی سیب درختی صادراتی به چه صورت است؟

بسته بندی سیب درختی صادراتی به بهترین شکل

سیب یکی از میوه‌های مفید و سالم برای سلامتی است که در جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها موثر است و همچنین به خاطر طعم خوبی که دارد، مورد علاقه اکثر افراد در دنیا است. این محصول با کد تعرفه گمرکی 08081000 در دنیا صادر می‌شود. بسته بندی سیب درختی صادراتی یکی از مسائل بسیار مهم در صادرات است. اگر بسته بندی استاندارد و اصولی نباشد، محصول برای فروش به کشورهای خارجی مناسب نخواهد بود.

اگر به عنوان صادر کننده یا تولید کننده فعالیت می‌کنید، باید اصول بسته بندی محصولات مختلف صادراتی را بدانید تا به خوبی آنها را به فروش برسانید و درآمد زایی بالایی داشته باشید و از وضعیت صادرات سیب درختی در دنیا نیز به خوبی آگاه باشید.

چرا بسته بندی اهمیت زیادی دارد؟

درمورد صادر کردن محصولات کشاورزی مثل سیب درختی، بزرگترین نگرانی که در بین صادر کنندگان وجود دارد، سلامت و کیفیت محصولی است که برای صادر کردن انتخاب می‌کنند. نگرانی‌هایی مثل وجود آفات بین محصولات که باعث خراب شدن همه محصولات می‌شود.

این خرابی نه فقط به محصولات ضربه می‌زند، بلکه باعث از بین رفتن اعتبار افراد نیز می‌شود. اگر چنین مشکلی در صادر کردن محصولات پیش آید، اعتماد کشور وارد کننده از بین رفته و برگرداندن آن اعتماد، کار بسیار دشواری است. از این رو بسته بندی و کنترل کیفیت محصولات کشاورزی برای صادرات، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

صادرات سیب درختی
سیب درختی زرد و قرمز

بسته بندی انواع گونه‌های سیب درختی

برای هر گونه سیب درختی، باید شرایط بسته بندی متفاوتی را در نظر گرفت. به ترتیب، این شرایط مخصوص را توضیح خواهیم داد.

برای سیب قرمز (Red Delicious)

این محصول که وزن آن بین 80 تا 120 گرم است، باید شرایط ویژه بسته بندی را در نظر گرفت. شهر های تولید کننده عمده این محصول در کشور ما، دماوند و مراغه هستند که محصولات با کیفیت و مشتری پسندی را تولید می‌کنند. برای بسته بندی این محصولات باید از سبدهای پلاستیکی استفاده کرد و در دو ردیف سیب‌ها را چید. تراکم نباید بالا برود تا به محصول فشار وارد نشود.

نوع دیگری از سیب درختی، سیب زرد (Golden Delicious) است. این محصول در صورت کیفیت و سایز مناسب برای صادرات، ابعادی به اندازه 120 تا 180 گرم دارد. برای بسته بندی و صادرات سیب درختی باید از کارتن‌های دو ردیفه استفاده کرد تا میوه به خوبی چیده شود و به آن فشاری وارد نشود.

شهر هایی که در کشور ما به صورت عمده این گونه از سیب درختی را تولید می‌کنند، ارومیه و اشنویه هستند که با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصول را به بازار وارد کرده و برای صاردات بسیار مناسب هستند.

سیب گالا

نوع دیگری از سیب درختی که به اسم سیب گالا نام گذاری شده است، وزنی بین 120 تا 180 گرم دارد که برای بسته بندی آن باید از سبدهای پلاستیکی 3 ردیفه استفاده کرد. شهرهایی که به صورت عمده این محصول را تولید می‌کنند، کردستان و سمیرم هستند.

برای بسته بندی سیب درختی صادراتی که وزن آن بالا تر از 250 گرم است، باید از کارتن‌های 3 ردیفه استفاده کرد. یا از سبدهای پلاستیکی 14 کیلو گرمی که به خوبی جای گرفته و به یکدیگر فشار نیاورند.

خواص میوه سیب

  • حفظ طراوت و شادابی پوست و جلوگیری از خشکی پوست
  • تنظیم فشارخون و پایین آوردن فشار خون بالا
  • تقویت بهداشت دندان‌ها و لثه‌ها و از بین برنده بوی بد دهان
  • پیشگیری از بیماری نقرس و درد مفاصل
  • سیب از معدود مواد غذایی کاملا بدون کلسترول بوده و به کاهش میزان کلسترول خون کمک می کند.
  • سیب قند خون را پایین می آورد.
  • مصرف سیب به هضم کمک می کند.
  • سیب از ابتلا به انواع سرطان پیشگیری می کند.
تولید سیب درختی
قیمت سیب درختی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بسته بندی سیب درختی صادراتی انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *