صادرات سیب درختی

سیب درختی و صادرات آن

سیب درختی و ورود به عرصه صادرات

سیب درختی یک میوه محبوب و خوشمزه که به خاطر خواص فراوان آن، مورد استقبال بسیاری از مردم دنیا قرار می‌گیرد. این محصول در اکثر نقاط کشت می‌شود و گونه‌های مختلفی دارد. همچنین به عنوان یک محصول سردسیر شمرده می‌شود. سیب یک محصول محبوب در زمینه تجارت است که صادرکنندگان می‌توانند روی آن سرمایه گذاری کنند.

کشاورزان ایرانی، با تولید بهترین سیب درختی در کشور، می‌توانند رضایت کامل وارد کنندگان در سایر کشورها را به دست آورند. اگر حجم بالایی از محصولات با کیفیت صادراتی در کشورمان تولید شود، می‌توان رضایت مشتریان را به دست آورد و ارز آوری را افزایش داد. به این صورت، اشتغال زایی صورت گرفته و افراد زیادی می‌توانند درآمد زایی خوبی داشته باشند.

صادرکنندگان سیب در جهان

بزرگترین صادرکنندگان سیب در دنیا، کشورهای ایالات متحده، ایتالیا ، شیلی و فرانسه هستند اما از طرف دیگر، کشورهای آلمان ، انگلیس ، روسیه ، هند و مکزیک جزو بزرگترین وارد کنندگان این محصول هستند. در کشور ما هم در مناطقی مثل ارومیه، اشنویه، سمیرم، اصفهان و یزد بیشترین مقدار سیب تولید می‌شود و صادرات محصولات کشاورزی به روسیه از این مناطق حاصلخیز اتفاق می افتد.

سیب زرد
صادرات سیب زرد

انواع سیب درختی در ایران

در ایران انواع سیب تولید می‌شود و به صورت سورت شده آن را وارد بازار می‌کنند. به همین ترتیب، به درستی محصولات باکیفیت و درجه یک از سایر محصولات متمایز می‌شوند. اما مناطقی که به صورت حرفه ای سیب تولید می‌کنند عبارتند از ارومیه، اشنویه، سمیرم، اصفهان و یزد محصولات بسیار با کیفیتی را وارد بازار می‌کنند.

اگر قیمت محصولات صادراتی را در نظر نگیریم، مهم ترین نکته در صادرات برای واردکنندگان، کیفیت محصولی است که می‌خواهند خریداری کنند. برای همین همیشه به دنبال محصولی هستند که بهترین کیفیت را داشته باشد و از نظر سلامت، عالی باشد. در این مناطق، محصولات با کیفیتی طبق استانداردهای لازم کشت می‌شود که برای صادرات بسیار مناسب هستند و برای عرضه به بازار بین المللی آماده می‌شوند.

صادرات سیب در ایران

قیمت این محصول در سال 99 با توجه به شرایط خاصی که تولید و نگهداری آن دارد، افزایش پیدا کرده است. در ایران نیز سرمایه‌گذاری بر روی تولید انواع میوه اهمیت زیادی دارد. به طوری که محصولات مختلف با کیفیت و حجم بالا تولید می‌شود.

سیب درختی را می‌توان یکی از این میوه‌ها دانست. به همین دلیل از گذشته های دور انواع سیب در مناطق خوب با شرایط اقلیمی مطلوب کشت شده و با شرایط خوب برداشت می‌شود. این میوه هم در بازار داخلی و هم خارجی با بالا ترین کیفیت عرضه خواهد شد.

ورود به عرصه صادرات

برای ورود به زمینه صادرات سیب درختی، باید کشوری را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد. همچنین درمورد قوانین آن به خوبی دانست و آنها را بررسی کرد. مجوزهای مربوطه جهت صادرات، هزینه های گمرکی و نحوه ی حمل و نقل و ارسال کالا به آن کشور از جمله مواردی هستند که باید درمورد آنها کامل تحقیق کرد . آگاهی به دست آورد.

بعد از آن، باید درمورد مراحل صادرات، به خوبی تحقیق کرد و اطلاعات جامعی را کسب کرد. همچنین شرکت‌های بازرگانی معتبری هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و راه درست را به خوبی نشانتان می‌دهند. برای اینکه بتوانید در مسیر صادرات به خوبی گام بردارید، باید از متخصصان در این زمینه مشورت بگیرید تا طبق دانش و تجربیات خود، به شما کمک کنند و مسیر درست را به شما نشان دهند.

سیب درختی قرمز
صادرات سیب به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بازار و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادرکنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *