مشکلات صادرات سیب درختی

مشکلات صادرات سیب درختی چیست؟

مشکلات صادرات سیب درختی به روسیه

سیب درختی یک محصول بسیار مفید برای سلامتی با طعمی خوب است. بسیاری از افراد، به این میوه علاقه زیادی دارند و نسبت به تهیه کردن آن مشتاق هستند. البته کشور ما ایران، در زمینه تولید این محصول، بسیار موفق عمل می‌کند و محصولات آن بسیار با کیفیت هستند. برای همین تاجران علاقه زیادی به صادر کردن این میوه به کشورهای متقاضی دارند. اما باید بدانیم، مشکلات صادرات سیب درختی کم نسیتند و باید به کمک متخصصان در این حوزه، آنها را حل کرد.

کشورهایی که از شرایط خوب آب و هوایی برخوردار نیستند، همیشه نسبت به میوه و سبزیجات ایرانی علاقه نشان می‌دهند. چرا که بر این باورند محصولات کشاورزی تولید شده در ایران، طعم و عطر بسیار خوبی دارند. کشوری مثل روسیه که توان تولید محصولات کشاورزی را ندارد، بازار خوبی برای واردات صیفی و سبزیجات ایرانی است.

به همین خاطر، کشاورزان ایرانی باید سعی کنند کیفیت محصولات خود را در حد بین المللی بالا ببرند تا بتوانند با صادر کردن آنها از جمله صادرات سیب به روسیه، ارز آوری کنند و درآمد زایی خوبی داشته باشند. این اتفاق باعث میشود انگیزه در جوانان بالا برود و با کسب درآمد خوب، بتوانند نسبت به شغل خود امیدوار تر بوده و محصولات با کیفیت تری را تولید کنند.

صادرات سیب درختی
صادرات سیب

تلاش کشاورزان برای تولید محصول بی نظیر صادراتی

کشاورزان ایرانی، با تولید بهترین سیب درختی در کشور، می‌توانند رضایت کامل وارد کنندگان در سایر کشورها را به دست آورند. اگر حجم بالایی از محصولات با کیفیت صادراتی در کشورمان تولید شود، می‌توان رضایت مشتریان را به دست آورد و ارز آوری را افزایش داد. به این صورت، اشتغال زایی صورت گرفته و افراد زیادی می‌توانند درآمد زایی خوبی داشته باشند.

صادرات سیب درختی به روسیه

در کشور روسیه ۱۰.۶ درصد از سبد غذایی به میوه و تره بار اختصاص داده شده است. هر خانواده به طور متوسط در مسکو در حدود ۱۱۴ دلار و در سایر شهرها با جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفر ۸۹۹ دلار در هفته برای محصولات غذایی هزینه می پردازند. این کشور به شدت به واردات میوه و تره بار وابسته بوده واردات میوه در این کشور در تابستان در پایین‌ترین سطح خود قرار می‌گیرد. در تابستان صادرات محصولات کشاورزی به این کشور به خصوص صادرات میوه و تره بار از بازارهای منطقه از جمله اوکراین، مولداوی و خاورمیانه صورت می‌پذیرد.

مشکلات صادرات سیب درختی

در هر مسیری، ناگزیر مشکلاتی وجود دارند که نمی‌توان از آنها اجتناب کند. فقط باید با درایت و آگاهی، نسبت به حل آنها اقدام نمود. بسیاری از مشکلات به راحتی می‌توانند به کمک متخصصان در این زمینه حل شده و از سر راه کنار گذاشته شوند.

با توجه به حجم تولید بالای سیب در ایران و اینکه ایران کشوری سیب خیز است، باید خاطرنشان کرد پیش بینی ما سه و نیم میلیون تن سیب در کشور است که با احتساب سیب درجه سه صنعتی که تبدیل به کنسانتره و آبمیوه می‌شود، نزدیک به یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در داخل مصرف می‌شود و بقیه آن را باید به بازارهای صادراتی ارسال می‌شوند.

در این بین از موانع صادرات به روسیه می توان: به شرکت های زنجیره‌ای روسیه که از ایران سیب خریداری می‌کنند . ولی این کشور علاوه بر آنکه تعرفه ۳۵ درصدی برای صادر کننده قرار کرده است ولی پرداخت پول توسط مشتریان این کشور ۴۵ تا ۶۰ روز است که برای صادرکنندگان ما با توجه به حجم گردش مالی پایین امکان پذیر نمی باشد همچنین تعرفه بالای صادرات سیب به روسیه به صورت صادرات یک کانتینر سیب درختی به روسیه می باشد که باید کیلویی ۱۰۰۰ تومان تعرفه گمرکی بپردازیم در صورتی که این مسئله برای افغانستان و هند وجود ندارد.

قیمت سیب درختی
صادرات سیب درختی به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای آگاهی از بازار هدف خود برای صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *