صادرات سیب به روسیه

صادرات سیب به روسیه

صادرات سیب به روسیه و آشنایی با مهم ترین اقدامات برای صادرات

سیب درختی یک میوه بسیار خوشمزه و مفید برای سلامتی است. این میوه با خواص زیادی که دارد، در انواع گونه‌ها در کشور ما تولید می‌شود. چرا که خاک حاصلخیز ایران، می‌تواند انوع و اقسام میوه و سبزیجات را به عمل آورد. به دلیل کیفیت بالای این محصول ایرانی، صادرات سیب به روسیه، به وفور صورت می‌گیرد.

مهم ترین نکته در صادرات برای تاجران روس

اگر قیمت محصولات صادراتی را در نظر نگیریم، مهم ترین نکته در صادرات برای روس‌ها، کیفیت محصولی است که می‌خواهند خریداری کنند. برای همین همیشه به دنبال محصولی هستند که بهترین کیفیت را داشته باشد و از نظر سلامت، عالی باشد.

کشاورزان ایرانی، با تولید بهترین سیب درختی در کشور، می‌توانند رضایت کامل وارد کنندگان در سایر کشورها را به دست آورند. اگر حجم بالایی از محصولات با کیفیت صادراتی در کشورمان تولید شود، می‌توان رضایت مشتریان را به دست آورد و ارز آوری را افزایش داد. به این صورت، اشتغال زایی صورت گرفته و افراد زیادی می‌توانند درآمد زایی خوبی داشته باشند.

همچنین با صادرات سیب به روسیه، کشاورزان کشورمان دلگرم شده و با انگیزه بیشتری، به تولید محصول با کیفیت و بی نظیر می‌پردازند. در نتیجه محصول بیشتری را به کشورهای خارجی صادر کرده و درآمد خوبی را از این طریق کسب خواهند کرد.

سیب درختی
سیب درختی صادراتی

قوانین صادرات سیب به روسیه

اولین و مهم ترین گام در مسیر صادرات سیب درختی، بازاریابی مناسب است. اگر به عنوان صادر کننده، محصول با کیفیتی برای عرضه داشته باشید اما بازاریابی خوبی نکرده باشید، نمی‌توانید به خوبی محصول خود را با قیمت مناسب به فروش برسانید. برای همین پیدا کردن بازار مناسب، بسیار مهم است.

درمورد قیمت محصولی که قرار است آن را صادر کنیم، باید در نظر داشته باشیم که منصفانه بودن، شرط اول است. اگر قرار است مقدار زیادی محصول را کشوری صادر کنیم، باید قیمت آن را نیز در اعتدال در نظر بگیریم تا بتوانیم رضایت مشتری خود را به دست آوریم.

برای صادرات، باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟

  1. قیمت محصول خودمان را در بازار هدف مورد بررسی قرار دهیم و تلاش کنیم که با عرضه محصول با کیفیت و قیمت مناسب رقبا را از میدان دور کنیم و خودمان به عنوان رقیب اصلی شناخته شویم.
  2. با توجه به حساسیت های لازم در نگهداری و صادرات سیب درختی و صادرات انواع صیفی جات انتخاب وسیله مناسب حمل و نقل با امکانات لازم برای حفظ کیفیت محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. باید از کانتینرهای مجهز استفاده کنیم.
  3. دربسته بندی محصول باید نهایت دقت و سلیقه را در نظر گرفت و اطلاعات کامل محصول را روی بسته ها درج کرد. درصورتی که مقصد محصول صادراتی شما روسیه است و برخی از کشور های حساس حتما علاوه بر زبان انگلیسی اطلاعات مورد نظر را به زبان اصلی کشور مقصد روی بسته ها درج کنید تا اطلاعات لازم را منتقل کرده باشید.
  4. چنانچه سیب درختی را به بازاری صادر می کنید که محصول شناخته شده نیست شما به تبلیغات گسترده ای برای جلب نظر مشتری ها دارید.
  5. حضور در نمایشگاه های کشور ها برای کسب اطلاعات از بازار ها ی محصول صادره و ارتباط با مشتری ها و شناخت علایق و ذائقه آن ها یکی از مهم ترین کارهاییست که یک تاجر باید انجام دهد. در واقع تمرکز روی بازاریابی و ارائه خود به شکلی درست در بین سایر رقبا، اصل بسیار مهمی است.
سیب درختی در میدان اصفهان
صادرات میوه به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بازار و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *