قوانین صادرات سیب درختی

ضوابط فنی صادرات سیب درختی

آگاهی از ضوابط فنی صادرات سیب درختی

سیب درختی یک میوه بسیار مفید و خوشمزه است که برای اکثر افراد در سراسر دنیا، به عنوان یک میوه محبوب شناخته می‌شود. در کشور ما این محصول در انواع و اقسام با بهترین کیفیت تولید و در بازار داخلی و خارجی عرضه می‌شود. افراد زیادی در زمینه صادرات این محصول فعالیت می‌کنند. برای فعالیت در این زمینه، دانستن ضوابط فنی صادرات سیب درختی بسیار مهم است.

کشاورزان عزیز باید بدانند اگر در زمینه تولید سیب فعالیت می‌کنند، باید برای کاشت این محصول تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند محصولات خود را با قیمت بهتری به بازارهای خارجی عرضه کنند. به این صورت، درآمد زایی و ارز آوری در کشور اتفاق می‌افتد. همچنین افراد بیشتری، به کسب و کار مشغول خواهند شد.

محصولی که قرار است برای وارد کنندگان دیگر کشورها فرستاده شود، باید بهترین ویژگی‌ها را داشته باشد. برای مثال، بدن لکه باشد، چروک نباشد، صاف و شفاف باشد، عطر و طعم خوبی داشته باشد و در بهترین بسته بندی‌ها، قرار بگیرد.

دانستن جزئیات ضوابط فنی صادرات سیب درختی

برای صادرات محصولات کشاورزی به سایر کشورها، باید شرایط و قوانینی را در نظر گرفت تا بتوان در میدان رقابت با سایر صادر کنندگان، موفق شد. اگر محصولی که به کشورهای خارجی صادر می‌گردد، کیفیت لازم را داشته باشد و بازار هدف از آن استقبال کند، به قیمت بهتری هم می‌توان آن را به فروش رساند. اما همه اینها بستگی به رعایت قوانینی دارد که رضایت مشتری را جلب می‌کند.

برای صادرات محصولات کشاورزی مثل سیب درختی، باید قوانینی را بدانیم تا بتوانیم درست و حرفه ای عمل کنیم.

صادرات سیب به روسیه
بسته بندی سیب درختی صادراتی

انتخاب مسیر مناسب برای صادرات

بسته به کشوری که قصد صادرات به آن را دارید، باید بهترین مسیر انتخاب شود. چرا که انتخاب یکی مسیر خوب، محصولات را سریع تر به مقصد می‌رساند و همین باعث می‌شود که کیفیت محصول تا وقتی که به دست مشتری می‌رسد حفظ شود. بنابراین انتخاب یک مسیر خوب و حدالامکان کوتاه، لازم است.

همچنین انتخاب مسیر خوب باعث می‌شود هزینه حمل و نقل تا حدودی کاهش پیدا کند و در کل هزینه‌های حاشیه ای، تا جایی که امکان دارد کم شوند و در آخر قیمتی که برای وارد کننده در نظر گرفته می‌شود، منصفانه باشد و بتواند رضایت آن را جلب کند. بعد از آن، مشتری در صورت راضی بودن، به یک مشتری ثابت تبدیل می‌شود.

توجه به استانداردهای بین المللی بسته بندی، یکی از ضوابط فنی صادرات سیب درختی

بسته بندی محصولات صادراتی، یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات است. این مسئله به حدی اهمیت دارد که می‌تواند شما را از یک صادر کننده خوش نام، در صورت عدم رعایت نکات بسته بندی، به یک صادر کننده غیر حرفه ای در دنیای تجارت تبدیل کند. هر چقدر هم کیفیت محصول خوب باشد، نمی‌تواند کاستی‌های بسته بندی را بپوشاند.

برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه مثل سیب درختی، باید از بسته بندی‌های استاندارد استفاده کرد و در هر بسته، به تعداد مناسبی میوه قرار داد. نه آنقدری که محصولات به یکدیگر فشار آورده و باعث آسیب رسیدن به هم شوند. همچنین زیبایی و خلاقیت در بسته بندی نیز، می‌تواند تا حد زیادی رضایت مشتری را جلب کند.

استفاده از وسایل حمل و نقل مناسب

محصولات صادراتی تا وقتی که به مقصد برسند، راه زیادی را طی می‌کنند. برای همین، باید در شرایط استاندارد جا به جا شوند تا آسیب نبینند. استفاده از کانتینرهای یخچال دار و مجهز همچنین پیشرفته، برای صادرات ضروروی است.

خرید سیب صادراتی
صادرات سیب درختی به روسیه

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از قوانین و ضوابط و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *