صادرات فلفل دلمه ای رنگی

نارسایی‌هایی که ممکن است هنگام تولید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی پیش آید

چه نارسایی‌هایی در فلفل دلمه ای رنگی صادراتی هنگام رشد بوجود می‌آید؟

درمورد شرایط مورد نیاز تولید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی با یکدیگر صبحت کردیم. فهمیدیم که برای تولید یک محصول مرغوب و درجه یک، باید شرایط لازم و کافی مهیا شود. اگر شرایط لازم برای تولید فلفل دلمه ای فراهم نشود، دررشد آن نقص‌هایی بوجود می‌آید که شکل میوه را عوض می‌کند. در اینصورت، این میوه برای صادرات مناسب نخواهد بود. برای همین، هنگام کاشت، داشت و برداشت محصول، باید نهایت تلاش را برای تولید محصولی مناسب بکار گرفت.

چه زمانی نارسایی در محصول شکل می‌گیرد؟

این نارسایی‌ها زمانی در گیاه بوجود می‌آیند که بعد از رویش گل فلفل دلمه ای، دما برای گیاه مناسب و متعادل نباشد. یا اینکه هنگام رویش گل میوه، حشرات موزی روی گیاه نشسته و با مکیدن شیره گیاه، آن را خشک کنند. این عوامل، در روند رشد گیا اختلال ایجاد کرده و باعث نقص در آن می‌شوند. برای همین فلفل دلمه ای رنگی صادراتی تولید شده، دیگر مناسب صادرات نخواهد بود.

تولید فلفل دلمه ای مرغوب
تولید فلفل دلمه رنگی مرغوب

شرایط مهم در گلخانه‌های فلفل دلمه ای

همانطور که می‌دانید، فلفل دلمه ای محصولی حساس نسبت به دما است. اگر دما در حد متعادل و مطلوبی نباشد، فلفل دلمه ای نسب به این نامتعادل بودن واکنش نشان داده و از بین می‌رود. دمای فضای گلخانه برای کشت این محصول، باید از 15 درجه سانتی گراد پایین تر نیایید. کاهش دما از حد مشخص شده، باعث می‌شود غنچه‌ها و برگ‌های فلفل دچار پوسیدگی از ناحیه ریشه شوند. اما افزایش دما نیز بیشتر از حد مشخص شده، باعث آسیب رسیدن به گیاه می‌شود. اگر دمای گلخانه از 35 درجه بالاتر رود، باعث ریزش گلها و ایجاد لکه‌های سوختگی در نوک محصول می‌شود. بنابراین برای تولید فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای باید محیط گلخانه را در حد مطلوب نگه داشت.

نور و میزان دی اکسید موجود در گلخانه باشد به چه میزان باشد؟

در محیط گلخانه، به غیر از دما، فاکتور دیگری که بسیار مهم است، نور محیط است. میزان نور تکمیلی مورد نیاز در محیط گلخانه، در روز به مدت 16 ساعت است. مقدار آن نیز، 125 میکرو مول بر متر مربع بر ثانیه می‌باشد. برای داشتن یک محیط گلخانه ای مناسب، باید میزان نور محیط را در حد متعادل آن نگه دارید. گاهی پیش می‌آید که میوه سایز مناسبی پیدا می‌کند، اما رنگ آن تغییر نخواهد کرد. این مشکل می‌تواند به این دلیل باشد که میانگین دما در شبانه روز کم است.

عامل مهم و موثر دیگر، میزان دی اکسید کربن است. میزان مورد نیاز دی اکسید کربن در محیط گلخانه، حدود 1000 تا 1500 ppm است. پس با استفاده از ابزارهای مناسب، این مقدار را باید در محیط گلخانه حفظ کنید و شرایط خوبی برای تولید محصولات صادراتی فراهم کنید.

رطوبت مورد نیاز عدم ایجاد نقص در گیاه چقدر است؟

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در محیط گلخانه، که حتما باید توسط کشاورزان حفظ شود، میزان رطوبت موجود در محیط گلخانه است. میزان رطوبت نسبی در گلخانه، حدودا 75 الی 80 درصد است. اگر میزان رطوبت به 85 برسد و یا اینکه هوای گلخانه در هنگام شب سرد باشد، باعث ایجاد اختلال در رشد گیاه خواهد شد. اگر رطوبت محیط گلخانه از حد مشخص شده، کمتر یا بیشتر شود، باعث بوجود آمدن بیماری‌های قارچی و باکتریایی در محصول می‌شود. همچنین رطوبت نامناسب، باعث می‌شود، گل‌های محصول ریزش کنند. همچنین pH مورد نیاز برای گلخانه، حدود 7 می‌باشد.

گلخانه فلفل دلمه ای در اصفهان
فروش عمده فلفل دلمه

آبیاری مناسب گیاه برای تولید فلفل دلمه ای رنگی صادراتی بدون نارسایی

برای آبیاری گیاه، باید منظم بود و سر ساعت، گیاه را آبیاری نمود. اگر هنگام صبح، گیاه دیر آبیاری شود، باعث ضخیم شدن میوه بوته خواهد شد. پس ساعات آبیاری این گیاه باید منظم باشد.

شرایط انبار نگه داری فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای

بعد از گذشت 6 الی 10 هفته از ابتدای کشت تا برداشت محصول، باید محیط مناسبی را برای نگه داری محصول انتخاب کرد. دما و رطوبت انبار نگه داری، باید به صورت متعادل و مناسب باشد، در غیر اینصورت، فلفل دلمه ای در آن سفت می‌شود. فلفل دلمه صادراتی رنگی باید در دمای 7-8 درجه و فلفل دلمه صادراتی سبز در درمان 10 دجه و رطوبت 90 درصد نگهداری شود.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای گزینش فلفل دلمه ای رنگی صادراتی مناسب انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام میشود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

فلفل دلمه صادراتی
صادرات صیفی جات به امارات

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *