بسته بندی فلفل دلمه ای

پخت و پز فلفل دلمه رنگی صادراتی و نگهداری آن در خانه

پخت و پز فلفل دلمه رنگی صادراتی باید به چه صورت باشد؟

همانطور که می‌دانید، فلفل دلمه رنگی صادراتی، جزو محصولات حساس به دما و شرایط نگهداری است. این محصول، برای اینکه سالم و با کیفیت بماند، باید در شرایط مطلوبی قرار داشته باشد.

پخت و پز با فلفل دلمه رنگی صادراتی

انواع فلفل های دلمه ای، نمونه‌هایی از خانواده فلفل‌های سبز با طعم تند می‌باشند. اینکه شما دوست دارید کدام یک از فلفل‌ها را برای آشپزی انتخاب کنید، به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد. اگر به غذاهای تند علاقه دارید، می‌توانید از نوع تند و آتشین آن استفاده کنید. اما اگر دوست دارید که طعم غذا شیرین باشد، از فلفل دلمه ای زرد رنگ استفاده کنید. اما اینگونه به نظر می‌رسد که به طور کلی، مصرف کنندگان علاقه دارند از نوع شیرین آن برای آشپزی استفاده کنند.

انتخاب فلفل دلمه رنگی با کیفیت برای آشپزی

برای اینکه فلفلی با کیفیت انتخاب کنید، معیارهایی وجود دارد. چند نمونه از این معیارها و فاکتورها، مواردی مثل، رنگ روشن و سطح براق و یکنواخت است. همچنین باید دقت کنید که سطح فلفل دچار آسیب دیدگی نباشد. حتما هنگام خرید به این مورد دقت کنید که سطح فلفل نباید چروک باشد. آثار لکه و ترک خوردگی نیز نباید روی فلفل وجود داشته باشد. برای اینکه یک محصول با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید، حتما به این موارد هنگام خرید دقت کنید. انواع فلفل دلمه ای در طئل سال برای خرید وجود دارد. چرا که این محصول به صورت گلخانه ای کشت شده و همیشه در دسترس است.

فلفل دلمه ای رنگی
فلفل دلمه ای رنگی شیرین

نگهداری از فلفل دلمه رنگی صادراتی

فلفل دلمه ای را می‌توانید برای چند روز درون کیسه پلاستیکی نگهداری کنید. فلفل دلمه ای سبز تا مدت یک هفته هم در کیسه پلاستیکی باقی می‌ماند. اما فلفل‌های رنگی با توجه به اینکه قند بیشتری دارند، تنها چند روز و کمتر از یک هفته درون کیسه پلاستیکی سالم باقی می‌مانند. فلفل‌ها را همیشه قبل از مصرف، برای حفظ سلامتی خود و خانواده به خوبی و تمیز بشویید.

برش دادن فلفل دلمه ای

برای برش فلفل دلمه ای از سمت ساقه آن یک برش عمودی ایجاد کنید و قسمت گوشتی را به دو بخش تقسیم کنید. سپس دانه ها و پالپ های آن را خارج کنید. غشاهای ضخیم در فلفل دلمه صادراتی طعم تلخ تری ایجاد می کنند، بنابراین این قسمت ها را از قسمت گوشت جدا کنید.

منجمد کردن فلفل دلمه رنگی صادراتی

برای اینکه فلفل را در فریزر برای مدت طولانی به خوبی نگهداری کنید، باید مواردی را رعایت کنید. ابتدا فلفل را به صورت نواری برش دهید. بعد فلفل های برش داده شده را در کیسه پلاستیکی بریزید. با قرار دادن این کیسه‌ها در فریزر، می‌توانید به مدت 6 ماه آنها را نگهداری کنید. در این مدت، بافت فلفل تازه و سالم می‌ماند و برای استفاده در غذا و هرچیز دیگری، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های مشترکی که فلفل دلمه رنگی باهم دارند

حتما شما هم هنگام خوردن فلفل دلمه ای، باف ترد آن را زیر دندان حس کرده اید. این ترد بودن آن به دلیل وجود آب میان بافتی فراوان در آن است. این سبزی، به عنوان یکی از کم کالری ترین مواد غذایی می‌باشد. طعم فلفل دلمه ای سبز کمی تلخ، اما نارنجی و زرد طعم شیرین تری دارند. این ماده غذایی، تند نیست چرا که ماده ای به نام کاپسایسین باعث تندی می‌شود در آن وجود ندارد.

صادرات فلفل دلمه ای رنگی
فلفل دلمه صادراتی گلخانه ای

برای تامین فلفل دلمه صادراتی با بهترین کیفیت، به کجا اعتماد کنیم؟

شرکت بازرگانی سبزینو، با سابقه درخشان در زمینه صادرات، این اطمینان خاطر را در شما بوجود می‌آورد که بهترین محصولات را برای شما تامین میکند. در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم. سبزینو بهترین امکانات را برای صادرات در اختیار شما صادرکنندگان محترم قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *