صادرات سیب به روسیه

مشخصات سیب درختی صادراتی چیست؟

مشخصات سیب درختی صادراتی که به عنوان تاجر باید بدانید

سیب درختی یکی از میوه‌های محبوب در بین اغلب افراد است. این محصول به دلیل خواص فراوانی که دارد، مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته است. کشور ما ایران با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیزی که دارد، به عنوان یک کشور چهار فصل شناخته می‌شود که محصولات کشاورزی آن، برای همه محبوب است. برای همین سیب درختی صادراتی، یکی از محصولات خوب کشور ما به شمار می‌رود و صادرات سیب به روسیه نیز‌ زیاد انجام می‌گیرد.

سیب درختی، انواع و اقسام دارد که در ایران، اغلب گونه‌های آن تولید می‌شود و کیفیت بالای آنها، برای مصرف کنندگان ثابت شده است. برای همین، کشورهایی مثل روسیه، که شرایط کشاورزی مناسبی ندارند، مشتاق خرید محصولات سبزی و صیفی ایرانی با کیفیت بالا و طعم خوب هستند.

اما حالا می‌خواهیم با یکدیگر بررسی کنیم، که یک سیب درختی برای صادرات، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در این مطلب، فاکتورهای مهم صادرات برای واردکنندگان را ارزیابی می‌کنیم. اگر شما به عنوان صادرکننده در حال فعالیت هستید، باید این موارد را به خوبی در نظر بگیرید. همچنین به عنوان یک تولید کننده، دانستن این نکات برای شما ضروری است.

صادرات سیب درختی
صادرات سیب درختی

مشخصات سیب درختی صادراتی

سیب درختی مرغوب و با کیفیت، دارای پوست شفاف و روشن است. همچنین سفت است و روی آن لکه وجود ندارد. پس اگر به عنوان صادرکننده سیب فعالیت می‌کنید، از خرید سیب پروک و لکه دارد به شدت بپرهیزید. چرا که ظاهر خوب آن، یکی از نشانه‌های سلامتی آن است که وارد کنندگان بسیار به آن اهمیت می‌دهند.

زمان چیدن سیب درختی، یکی از موارد مهمی است که کیفیت آن را مشخص می‌کند. پس باید به عنوان کشاورز یا تاجر، به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

اگر به عنوان تاجر فعالیت می‌کنید، باید دقت کنید که نوع بسته بندی سیب درختی بسیار اهمیت دارد. چرا که کیفیت ظاهری و سالم بودن بسته بندی محصولات برای وارد کنندگان مخصوصاً تاجران روس اهمیت زیادی دارد. بسته بندی اصولی، می‌تواند کیفیت سیب را برای مدت طولانی بالا نگه دارد. پس در آن تمام توجه خود را به کار بگیرید.

دما و شرایط لازم برای نگهداری از سیب درختی

سیب یکی از محصولات فرازگرا است. به این معنی که بعد از چیده شدن، خود به خود، مراحل رشد و تکامل خود را طی می‌کند. برای همین باید دقت داشته باشید وقتی که می‌خواهید این میوه را صادر کنید، باید مطمئن باشید که از نظر رسیدن، رشد کافی را داشته باشد.

با توجه به اینکه این میوه بعد از چیده شدن، رشد خود را کامل می‌کند، پس بهتر از کمی زود تر از رسیدن، آن را بچینید تا اگر بین چیده شدن و صادر کردن آن فاصله افتاد، میوه خراب نشود و کیفیت خود را حفظ کند. اگر این میوه در دمای محیط قرار بگیرد، زود می‌رسد و بعد از مدتی، کیفیت خود را از دست می‌دهد. پس بهتر است آن را در دمای کم نگهداری کنید.

شرایط لازم برای نگهداری از سیب درختی

این میوه، نباید در کنار سایر محصولات کشاورزی قرار بگیرد. برای نگهداری آن، باید از یخچال‌های مناسب و بزرگ استفاده کنید و آن را به تنهایی نگهداری کنید. دمایی که سیب برای نگهداری نیاز دارد، به نوع و گونه آن وابسته است. پس بهتر است با توجه به گونه سیب درختی، آن را در دمای منفی یک تا منفی  درجه نگه دارید. به این ترتیب، کیفیت خود را برای مدت بیشتری حفظ می‌کند.

سیب درختی مرغوب
قیمت سیب درختی صادراتی

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای اطلاع از شرایط بازار و بازاریابی جهت صادرات انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از گل کلم صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

یکی از مهم ترین اقدامات در امر صادرات، اطلاع از شرایط بازار و مقصدهای مناسب برای فروش محصول مورد نظر است. اگر نتوانید به درستی نیاز بازار را تشخیص دهید، نمی‌توانید در زمینه صادرات، به درستی عمل کنید. متخصصان شرکت بازرگانی سبزینو، شما را در این امر یاری می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *