فراوری فلفل دلمه

محبوبیت فلفل دلمه ای رنگی اصفهان برای صادرات

چرا فلفل دلمه ای رنگی اصفهان محبوب است؟

حتما می‌دانید محصولات کشاورزی ایرانی، به دلیل آب و هوای خوب و خاک حاصل خیز آن، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. ایران کشوری چهارفصل است و اغلب سبزیجات و صیفی جات در کشور با بهترین کیفیت کشت و برداشت می‌شود. فلفل دلمه ای رنگی اصفهان نیز، از کیفیت بالایی برخوردار است که توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. در ادامه، این محصول فوق العاده را بیشتر بررسی می‌کنیم.

فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، یک محصول ممتاز

قبل از شروع خشکسالی و کم شدن آب زاینده رود، محصولات کشاورزی بخش‌های زیادی از اصفهان، با توجه به کیفیت خوبشان، برای صادرات مناسب بودند. اما با شروع خشکسالی متاسفانه بخش زیادی از کشاورزی در استان اصفهان، آسیب دید. در گذشته، سیب زمینی فریدن، برنج لنجان، پیاز درچه و فلفل دلمه رنگی از استان اصفهان بهترین محصولات کشاورزی برای صادرات بودند.

اما امروزه به دلیل کم شدن آب‌های زیرزمینی، بخشی از این تولیدات آسیب دیده اند. اما فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، با توجه به کشت گلخانه ای آن در این استان، همچنان محبوب است. عده زیادی از صادرکنندگان، این محصول با کیفیت و مرغوب را از گلخانه‌ها انتخاب کرده و برای صادرات در نظر می‌گیرند. دلیل این انتخاب، کیفیت عالی این محصولات است. طعم و عطر خاص این محصول، همچنان می‌تواند رضایت مشتری را جلب کند و در صدر لیست محصولات صادراتی قرار بگیرد.

قیمت فلفل دلمه ای رنگی
گلخانه فلفل دلمه ای در اصفهان

تجربه بالا در امر تولید محصولات کشاورزی

یکی از دلایل موفقیت این محصول برای صادر شدن، باتجربه بودن کشاورزان این استان است. کشاورزان اصفهان با داشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه، می‌توانند محصولات بی نظیری را برای صادر کردن تامین کنند. این تجربه در زمینه پرورش محصولات در شرایط گلخانه ای، کمک می‌کند تا فلفل دلمه ای رنگی اصفهان، جز بهترین محصولات صادراتی باشد.

گلخانه‌های فلفل دلمه ای رنگی

شرایط کشت فلفل دلمه ای در گلخانه، شرایطی حساس و خاص است. در گلخانه برای تولید محصول خوب و با کیفیت، معیارهای زیادی هست که باید در نظر گرفته شود. برای مثال، تنظیم دمای گلخانه بین 15 تا 35 درجه بسیار مهم است. اگر دما از 15 درجه کمتر و از 35 درجه بیشتر شود، فلفل دلمه ای آسیب دیده و برای صادرات مناسب نخواهد بود.

دمای کمتر از 15 درجه، باعث میشود غنچه و برگ فلفل دلمه ای ریخته و در ناحیه ریشه، دچار پوسیدگی شود. اما اگر دما از 35 درجه بالتر رود، گل‌های محصول ریخته و لکه‌های سوختگی روی محصول پدید می‌آید. پس حتما تا الان متوجه شده اید که این محصول چقدر نسبت به دما حساس است. برای حمل و نقل فلفل دلمه ای نیز، باید از کانتینرهای مناسب استفاده کرد تا دما در حد متعادل حفظ شود.

شرایط محیط گلخانه برای تولید فلفل دلمه ای رنگی اصفهان

در گلخانه، برای کشت فلفل دلمه ای، از فلفل دلمه در حالت نشاء استفاده می‌شود. قبل از اینکه فلفل‌ها در خاک قرار بگیرند، خاک باید از قبل مرطوب شده باشد. همچنین باید محلول‌های غذایی یک روز قبل از کاشت به خاک تزریق شده باشد. میزان رطوبت و دی اکسید کربن در محیط نیز، باید در حد استاندارد و متعادل خود حفظ شود.

صادرات فلفل دلمه رنگی
صادرات فلفل دلمه ای رنگی

نارسایی‌هایی که ممکن است در فلفل بوجود بیایند

شاید شما هم فلفل دلمه ای هایی با شکل بدترکیب و نامتناسب دیده باشید. این شکل‌ها به این دلیل است که بعد از رویش گل، تا مدتی دمای موجود در فضا برای گیاه مناسب نباشد. یا اینکه حشرات موزی، روی گیاه نشسته و با مکیدن شیره گیاه، آن را خشک کنند. بنابراین باید شرایط کاملا مساعد و مناسب باشد. تا محصولی که کشت و برداشت می‌شود برای صادرات مناسب باشد. در غیر اینصورت، محصول برای صادرات مورد انتخاب قرار نمی‌گیرد.

برای تامین فلفل دلمه صادراتی با بهترین کیفیت، به کجا اعتماد کنیم؟

شرکت بازرگانی سبزینو، با سابقه درخشان در زمینه صادرات، این اطمینان خاطر را در شما بوجود می‌آورد که بهترین محصولات را برای شما تامین میکند. در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام می‌شود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه می‌کند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *