گلخانه فلفل دلمه ای در اصفهان

در مسیر صادرات محصولات صادراتی به خارج از کشور، چه مشکلاتی وجود دارد؟

مشکلات صادرات فلفل دلمه چه مواردی هستند؟

همانطور که می‌دانید، فلفل دلمه ای رنگی ایرانی، به کشورهای مختلفی صادر می‌شود. این محصول، برای وارد کنندگان خارجی، کیفیت قابل قبولی دارد و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. چرا که کیفیت بالا و طعم و عطر خوب آن، نیازهای یک مشتری را برطرف می‌سازد. اما در مسیر هر کاری، سختی‌ها و مشکلاتی هستند که مسیر رسیدن به هدف را ناهموار می‌کنند. مشکلات صادرات فلفل دلمه ای هم کم نیستند و ناهمواری‌هایی را در مسیر صادرات برای تاجران بوجود می‌آورند.

در ادامه، به بررسی این مشکلات با یکدیگر می‌پردازیم.

متغیر بودن قوانین صادرات

صادرات برای خود قوانین مشخصی دارد که از طرف مسئولان مرتبط آن مشخص می‌گردند. این قوانین، ممکن است با توجه به شرایط روز اقتصادی و یا هر عامل دیگری، تغییر کنند. عدم آگاهی نسبت به این تغییرات و شرایط جدید، می‌تواند برای صادر کننده دردسر ساز شود. به همین منظور، باید با شرکت‌های بازرگانی متخصص و با تجربه در این زمینه، مشورت و همکاری کرد. به این صورت، مشکلات مسیر صادرات، کمتر شده و صادرات بهتر انجام می‌گیرد.

قیمت فلفل دلمه رنگی در روسیه
صادرات صیفی جات به روسیه

بالا بودن قیمت تمام شده محصول، در مقایسه با رقبای خارجی

با توجه به شرایط ارزی و اقتصادی کشور، برای تامین، بسته بندی و آماده سازی یک محصول برای صادرات، هزینه‌هایی در نظر گرفته می‌شود. این هزینه‌ها در آخر قیمت محصول را بالا برده و ممکن است مواقعی قیمت تمام شده نسبت به سایر رقبا در خارج از کشور بیشتر باشد. برای همین، ممکن است وارد کننده، محصول با قیمت کمتر را انتخاب کند.

ناآشنا بودن برخی صادرکنندگان، با بازارهای صادرات

برخی صادرکنندگان, اطلاعات و آگاهی کاملی از شرایط بازار و نیازهای روز خریدار خود ندارند. برای صادرات، باید لحظه ای و روزانه به روز بود و نسبت به تغییرات آگاهی کامل را داشت. اما افرادی هستند، که نسبت به تغییرات بازار، آگاهی کامل را ندارند و همین ناآگاهی، برای آنها مشکلاتی را در مسیر صادرات بوجود می‌آورد. برای اطلاع از شرایط بازار و آگاهی نسبت به تغییرات قوانین و نیاز بازار، باید با متخصصان در این حوزه در ارتباط بود و از تجربیات آنها بهره گرفت. اما باید دقت کرد که شرکت‌هایی را برای مشاوره انتخاب کنید، که از نظر سابقه کاری و تجربه درخشان، ثابت شده باشند و در حوزه کاری خود، نمونه باشند.

ضعف در بسته بندی محصولات، از مشکلات صادرات فلفل دلمه

فلفل دلمه، محصولی حساس نسبت به دما و شرایط بسته بندی است. اگر به صورت فشرده و غیر اصولی بسته بندی شود، تا زمان رسیدن به دست مشتری، کیفیت مطلوب خود را از دست می‌دهد. همچنین بسته بندی زیبا و استاندارد، برای وارد کننده اهمیت زیادی دارد. اما متاسفانه محصولات ایرانی در زمینه بسته بندی اصولی و با کیفیت، ضعف داشته و امتیاز زیادی را در این زمینه از دست می‌دهند. در صورتی که کشورهای زیادی، با بسته بندی جذاب و اصولی، می‌توانند نظر مشتری را جلب کرده و آن را نسبت به خرید محصول خود مشتاق کنند.

اهمیت بسته بندی فلفل دلمه رنگی صادراتی برای صادر کردن به کشورهای دیگر

درمورد صادر کردن محصولات کشاورزی به خصوص فلفل دلمه ای، بزرگترین نگرانی که در بین صادر کنندگان وجود دارد، سلامت و کیفیت محصولی است که برای صادر کردن انتخاب می‌کنند. نگرانی‌هایی مثل وجود آفات بین محصولات که باعث خراب شدن همه محصولات می‌شود. این خرابی نه فقط به محصولات ضربه می‌زند، بلکه باعث از بین رفتن اعتبار افراد نیز می‌شود. اگر چنین مشکلی در صادر کردن محصولات پیش آید، اعتماد کشور وارد کننده از بین رفته و برگرداندن آن اعتماد، کار بسیار دشواری است. از این رو بسته بندی و کنترل کیفیت محصولات کشاورزی برای صادرات، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

صادرات فلفل دلمه اصفهان
مشکلات صادرات فلفل دلمه ای

فرسودگی گسترده، در بخش ماشین آلات واحدهای تولیدی

یکی دیگر از مشکلات صادرات فلفل دلمه در ایران، نبود ابزار با کیفیت و استاندارد است. بسیاری از واحدهای تولیدی و بسته بندی، ماشین آلات فرسوده ای برای این کار دارند. این امر سبب می‌شود سرعت بسته بندی کم شود و در پی آن، کیفیت بسته بندی نیز کاهش پیدا کند. در صورتی که با وجود ماشین آلات مناسب، این مشکلات رفع خواهد شد.

چرا باید شرکت بازرگانی سبزینو را برای رفع مشکلات صادرات فلفل دلمه انتخاب کنیم؟

در واقع سبزینو، به صادر کنندگان محترم کمک می‌کند، به راحتی و اطمینان خاطر از کیفیت بالای محصولات، محصولات کشاورزی متنوع از جمله فلفل دلمه رنگی صادراتی را خرید و سپس صادر کنند. در شرکت بازرگانی سبزینو برای صادرات محصولات کشاورزی، از بهترین با باکیفیت ترین نوع بسته بندی استفاده می‌شود. کارتن‌های باکیفیت و بسته بندی استاندارد، از مزایای این شرکت است.

در این شرکت، با توجه به رعایت احکام خرید و فروش و حقوق خریدار، بهترین نرخ بازار به شما صادر کننده محترم اعلام میشود. از این رو، شما برای اینکه نسبت به قیمت مطرح شده اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید که شرکت بازرگانی سبزینو بهترین خدمات را در این راستا به شما ارائه میکند.

سبزینو، بهترین در راه صادرات محصولات کشاورزی

با توجه به سابقه درخشان شرکت بازرگانی سبزینو در امر صادرات محصولات صادراتی سبزی و صیفی جات، بانک اطلاعاتی قدرتمندی در این مجموعه تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز خریداران و مشتریان باشد. تیم صادراتی سبزینو به خوبی می داند که علاوه بر کیفیت، حاشیه سود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ارائه محصولات با کیفیت با مناسب ترین قیمت موجود در بازار، بزرگترین دغدغه تیم فروش سبزینو می باشد و همواره سعی بر کاهش هزینه ها داریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *