فروش عمده بادمجان

با توجه به کمبود آب در ایران، دولت محترم با ارائه تسهیلات به کشاورزان سعی بر توسعه صنعت گلخانه داشته و اکنون شاهد آن هستیم که در جای جای ایران، کشاورزانی که روزگاری در مزارع مشغول به تولید بادمجان بودند، اکنون مشغول فروش عمده بادمجان گلخانه ای هستند.

فروش عمده بادمجان

از آنجا که احداث گلخانه باعث می شود تا در هر شرایط آب و هوایی و در هر نوع اقلیمی بتوان انواع محصولات کشاورزی را تولید نمود، می توان گفت که در همه استان های ایران، توانایی تولید بادمجان وجود دارد. فرقی نمی کند، منطقه سردسیر باشد، گرمسیر باشد، خشک یا مرطوب باشد. گلخانه این امکان را می دهد که در همه این شرایط بتوان محیطی برای پرورش بادمجان فراهم نمود.

جهت خرید و فروش ارقام مختلف بادمجان گلخانه ای صادراتی (لامپی , قلمی , دلمه ای) با بخش فروش سبزینو یا از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس زهره نوروزی در ارتباط باشید

کیفیت محصول را چه چیزی تعیین می کند؟ اولین عامل تاثیر گذار در تولید بادمجان گلخانه ای در ارقام مختلف، چه برای مصرف در بازار میوه تره بار داخلی و چه برای صادرات به کشورهای مختلف، تجربه گلخانه دار (نه شخصی که فروش عمده بادمجان را انجام می دهد) است.

جدای از محل گلخانه که می تواند در اصفهان، کرمان، تبریز، چابهار، تهران یا هر شهر و استان دیگری باشد، خریدران عمده بادمجان، تمایل به خرید بالا ترین کیفیت این محصول را دارند. مخصوصا اگر خریدار، قصد صادرات بادمجان به روسیه، قطر، عمان، امارات و … را داشته باشد.

البته کیفیت محصول تنها یکی از فاکتورهایی است که می توان در صادرات مورد ارزیابی قرار داد و عامل مهم دیگر، قیمت فروش عمده بادمجان گلخانه ای است. چرا که هر چه هم کیفیت محصول در سطح بالایی قرار داشته باشد، زمانی که قیمت ارائه شده، از کشش بازار میوه تره بار کشور هدف فراتر رود، هیچ بازرگان و تاجری به دلیل عدم توجیه اقتصادی، حاضر به صادرات آن نمی باشد.

پس دو عامل کیفیت و قیمت باید به گونه ای متناسب باشند که ضمن حفظ کیفیت، تاجر بتواند با مناسب ترین قیمت ممکن که هم منجر به سود برای ایشان شود و هم موجبات رضایت مشتری خارجی ایشان را فراهم آورد، صادرات این محصول را انجام دهد.

عوامل دیگری همچون نوع بسته بندی، روش های تسویه حساب و حمل و نقل نیز در صادرات بادمجان گلخانه ای تاثیر گذار می باشند که جداگانه در قالب مطالب مرتبط با هرکدام، به توضیح در مورد آنها خواهیم پرداخت.

فروش عمده بادمجان توسط بخش فروش سبزینو

سبزینو چگونه می تواند شما را در حوزه صادرات بادمجان، از تامین این محصول تا صادرات آن و تحویل به مشتری نهایی، همراهی کند؟ همانگونه که می دانید، سبزینو برای هر محصول تیمی متخصص تشکیل داده که وظیفه آن، شناخت تولید کنندگان و گلخانه داران در سراسر ایران می باشد که علاوه بر بادمجان صادراتی، در زمینه محصولات دیگری چون فلفل دلمه رنگی، سیب درختی و گل کلم نیز تیم های مربوطه را در اختیار دارد.

تیم تامین سبزینو، با بازدید از محصولات گلخانه داران، چنانچه تشخیص دهد که محصولات این عزیزان مطابق با استانداردهای صادراتی تولید شده و از نظر کیفیت، قادر به جلب رضایت بازار میوه تره بار خارجی را دارد، بعنوان خریدار و در قالب عقد قرارداد های یکساله، بخش مشخصی از تولیدات آنها را خریداری می کند. که این حجم خرید با توجه به حجم کل سفارشات در طول یکسال مشخص می شود.

در فروش عمده بادمجان توسط بخش فروش سبزینو، پس از اینکه مشتری قیمت روز این محصول را استعلام نمود، شرکت یک تاریخ تحویل را با توجه به ترافیک ورود و خروج انبار به ایشان اعلام می کند.

سپس مشتری در صورتی که با قیمت اعلام شده موافقت نماید، 40 درصد از مبلغ کل شفارش را به حساب شرکت واریز می نماید تا حجم بادمجان مورد نیاز ایشان، رزرو و در صف تامین قرار بگیرید.

ترافیک کاری انبار را حجم سفارشات تعیین می کند. برای مثال قبل از آغاز کریسمس یا همان سال نو میلادی، حجم سفارشات شرکت برای صادرات به شدت افزایش می یابد که همین مورد باعث می شود تا مشتری زمان بیشتری را نسبت به حالت نرمال در صف انتظار بماند.

خرید عمده بادمجان گلخانه ای

بخش فرش سبزینو آمادگی تامین بادمجان گلخانه ای به صورت عمده را دارا بوده و چنانچه شما مشتری عزیز از سمت طرف خارجی خود سفارش تامین این محصول را دارید می توانید جهت استعلام قیمت روز این محصول و همچنین اطلاع از اولین تاریخی که ما قادر به تحویل آن هستیم، از طریق شماره های موجود در سایت با بخش فروش سبزینو تماس بگیرید.

شایان ذکر است که ساعات کاری شرکت همه روزه از ساعت 8 صبح الی 17 و پنجشنبه ها 8 صبح الی 13 می باشد. شما می توانید سفارش خرید عمده خود را در این ساعات به شرکت اعلام نمایید.

همچنین در صورتی که در زمینه خرید بادمجان صادراتی گلخانه ای نیاز به مشورت دارید، می توانید همه روزه و در ساعات مذکور با خانم مهندس نوروزی به صورت مستقیم تماس گرفته و ضمن استعلام قیمت امروز بادمجان گلخانه ای، در زمینه خرید و فروش عمده این محصول و همچنین صادرات آن به کشورهای مختلف، مشاوره دریافت نمایید.

از پاسخگویی به تماسهایی که در زمینه بادمجان در بازار میوه تره بار داخل ایران می باشد، معذوریم.

استعلام قیمت، خرید، فروش و صادرات : 09131009342 – خانم زهره نوروزی