قیمت فلفل دلمه ای صادراتی

آیا قیمت فلفل دلمه ای صادراتی با قیمت این محصول در بازار میوه و تره بار داخل ایران متفاوت است؟ دلیل تفاوت قیمت صادراتی فلفل دلمه با قیمت این میوه در میادین میوه و تره بار چیست؟

این مطلب در این باره توضیح می دهد.

در پاسخ به این سوال که آیا تفاوت قیمت وجود دارد یا خیر، پاسخ بلی است. چرا که فلفل دلمه ای گلخانه ای که برای اهداف صادراتی کشت و پرورش می یابد، از بذرهای وارداتی تولید می شود.

قیمت فلفل دلمه ای صادراتی

همانگونه که می دانید، بهای پرداختی برای بذر فلفل دلمه وارداتی به دلار انجام می شود. از این رو اگر این محصول در بازار داخلی عرضه شود، به دلیل بهای گرانی که دارد، به فروش نمی رسد و خریدار عمده، متضرر می شود.

دلیل دیگری که قیمت فلفل دلمه ای صاداراتی یا رنگی گلخانه ای، با قیمت داخلی آن متفاوت است، بسته بندی آن می باشد. در بسته بندی فلفل دلمه صادراتی حتما می بایست از کارتون های مقاوم استفاده نمود. قبل از قرار دادن فلفل در بسته بندی ها، محصول سورت می شود که این امر باعث افزایش قیمت تمام شده فلفل دلمه صادراتی می شود.

از طرفی برای حمل و نقل این محصول به خارج از کشور، در صورتی که مشتری درخواست ارسال هوایی خرید خود را نداشته باشد، نیاز به کانتینر یخچال دار برای ارسال فلفل دلمه ها به مرز یا پورت دریایی است.

هزینه کرایه کانتینر و همچنین حمل و نقل نیز به قیمت تمام شده اضافه می شود. علاوه بر این برخی از خریداران فلفل دلمه صادراتی درخواست لیبیل گذاری روی محصول را نیز دارند که روی قیمت تاثیر گذار است.

اما فلفل دلمه رنگی داخلی، نیاز به بسته بندی ندارد، از بذر های درجه 1 و 2 برای پرورش آنها استفاده می شود، نیاز به کانتینر برای حمل و نقل آن نیست و در نتیجه قیمت فلفل دلمه ای در بازار میوه و تره بار داخل ایران به مراتب از قیمت فلفل دلمه صادراتی ارزان تر است.

فلفل دلمه ای رنگی گلخانه ای که توسط تیم فروش سبزینو ارائه می گردد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خریدار می تواند این محصول را برای ضادرات و عرضه در بازار میوه کشورهایی همچون، روسیه، قطر، ترکیه، عمان، کویت، ترکیه، امارات، گرجستان و کشورهای حوزه خلیج فارس، به فروش برساند.

شما می توانید برای استعلام قیمت فلفل دلمه ای صاراتی و همچنین خرید این محصول برای صادرات، مستقیما از طریق شماره 09131009342 با خانم مهندس نوروزی تماس حاصل نموده و خرید سفارش خود را به ایشان اطلاع رسانی کنید.